K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vähän on nyt käsitteitä venytetty.

Lähes kahden vuorokauden = juuri ja juuri yli yhden vuorokauden. K lähti iltapäivällä kohti keikkapaikkaa, ja jo seuraavan illan vietti B:n kanssa mm. pokepallojen, denssin ja karaoken merkeissä.

Ventovieraassa seurassa = Illanvietto Etelin ja tämän ystävien kanssa plus seuraavan päivän lounas Sonnyn kanssa, joka oli mukana K:n Liverpoolin finaalijuhlissa, joissa B:kin oli.
B oli hyvin tietoinen Kn keikasta susirajalla.
Blla oli selvä suunnitelma siksi ajaksi.
 
vierailija
Damonin postaus! Los Angeles, I’m back! Mitä tarkoittaa!!? Onko se siis nyt USA:ssa? Minusta näyttää siltä! Onko Bojankin Kaliforniassa? Kunhan ei nyt vaan sattuis mitään
Varmaan on joo, hän on hengannut LA:ssa paljon, esim. just sen Riverdale-porukan kanssa (eikö toi ole Cole tai joku niistä siinä stoorissa). Saadaanko me kohta B/Cole-sisältöä? :O
 
vierailija
Shippari en ole, mutta kyllähän K haukuttiin joka välissä vuoden aikana, kun ei mennyt Sloveniaan. Sen Hesari jutun jälkeen en ihmettele yhtään ettei mennyt. Ja miksi olisi pitänyt mennä? Eivät nyt niin läheisiä ole. K kuitenkin seurustellut koko ajan ja B on ollut siitä tietoinen. Ei tässä kenenkään sydämiä ole särjetty. Tietty toivon et frendeinä pysyvät jos heillä kiinnostusta riittää.
K lupasi kaikkien katsojien silmien edessä, että hän menee Sloveniaan käymään.
Ja B tulee Suomeen.
K petti lupauksensa.
B piti lupauksensa
 
vierailija
Koko ajan ajatellut että D on siellä myös, mutta kyllä se Sadie ja B on jotain enemmän. Ei se niillä keikoilla muuten olisi ollut.
Mä taas luulen että Sadie lähti bussiin Damonin seuraksi. Muuten D joutuisi yksin palloilemaan bäkkärillä soundcheckin ja muiden keikkavalmistelujen ja itse keikan ajan. Lisäksi Sadie on itsekin ollut muiden artistien kanssa laulamassa ja selvästi kiinnostunut musiikista niin ihan hyvin on voinut lähteä mukaan mielenkiinnosta.
 
vierailija
Hitto kun täällä ei ole peukkuja, nyt voitaisiin ottaa leikkimielinen äänestys siitä, että onko B:n mielitietty D vai S? Jos saisi kolmannen peukun, niin vaihtoehto olisi, että kaikki on pelkkiä kavereita.
 
vierailija
Mä taas luulen että Sadie lähti bussiin Damonin seuraksi. Muuten D joutuisi yksin palloilemaan bäkkärillä soundcheckin ja muiden keikkavalmistelujen ja itse keikan ajan. Lisäksi Sadie on itsekin ollut muiden artistien kanssa laulamassa ja selvästi kiinnostunut musiikista niin ihan hyvin on voinut lähteä mukaan mielenkiinnosta.
No se on aika iso julkkis että siinä mittakaavassa aika erikoista. Vai oletko D/B shippaaja ja siksi et usko?
 
vierailija
Vähän on nyt käsitteitä venytetty.

Lähes kahden vuorokauden = juuri ja juuri yli yhden vuorokauden. K lähti iltapäivällä kohti keikkapaikkaa, ja jo seuraavan illan vietti B:n kanssa mm. pokepallojen, denssin ja karaoken merkeissä.

Ventovieraassa seurassa = Illanvietto Etelin ja tämän ystävien kanssa plus seuraavan päivän lounas Sonnyn kanssa, joka oli mukana K:n Liverpoolin finaalijuhlissa, joissa B:kin oli.
Eiköhän tässä case-Rautalammessa ollut kyse siitä että K tai joku crewsta postasi jonkun saunajutun seuraavana iltapäivänä. Eli siellä oltiin saunomassa joskus kahden maissa sen sijaan että oltaisiin lähdetty heti kohti Hesaa ja oltu isäntänä B vierailulle. Ja siitä sitten osa veti herneen nenäänsä.
 
vierailija
Eiköhän tässä case-Rautalammessa ollut kyse siitä että K tai joku crewsta postasi jonkun saunajutun seuraavana iltapäivänä. Eli siellä oltiin saunomassa joskus kahden maissa sen sijaan että oltaisiin lähdetty heti kohti Hesaa ja oltu isäntänä B vierailulle. Ja siitä sitten osa veti herneen nenäänsä.
Kahden maissa vasta lämmitettiin saunaa, kuuden jälkeen lähdettiin vasta ajelemaan takas helsinkiin. Mustakin se oli hieman outoa.
 
vierailija
Kun D kerran käytti Colen kuvaa tuossa stoorissaan niin eiköhän silloin hänen takiaan oo Losiin mennyt, ois kyllä aika hullua jos B nyt Losiinkin ois mennyt kun ei oo enää montaa päivää keikkoihin mutta ehkä siihen saadaan vielä selvyys tai sitten pitää tyytyä pelkkään spekulointiin :p
 

Yhteistyössä