K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sä käyt täällä monta kertaa päivässä lukemassa, ku selvästi kiinnostaa. Ja aina jätät saman viestinkin. Mikähän tässä on tervettä ja mikä ei.
Nää on näitä k/b pakottajia, jotka ei kestä sitä että jotkut tykkää spekuilla muilla vaihtoehdoilla. Se on heti pakotusta. Joka päivä tämä sama virsi pitää tulla tänne laulamaan.
 
vierailija
Mä en ainakaan ole täällä shippaamassa vaan spekuloimassa eri vaihtoehtoja.

-Eri
Tämä! En mäkään mitään B&S shippiä tässä todellakaan oo rakentamassa, vaan kiinnostaa kaikki asiaan liittyvät havainnot ja onhan tässä spekuloinnin ainekset kasassa. Ja jos ei Nykin jälkeen tule enää mitään asiaan liittyvää, niin unohdetaan homma, mutta just tällä hetkellä ei oo oikein muutakaan spekuiltavaa. Onhan tuo kiinnostava asetelma, noin iso tähti jenkeissä ja sitten meidän oma Boitsuli, vaikka ois vaan kaveruuskin kyseessä.
 
vierailija
Mä oon niin utelias ihminen, että haluan tietää jo jotain, en jaksa 😂
Mä oon päässäni veivannut tota Sadieta ja en oikeen tiedä mitä ajatella. Tuo Nykiin meno, ne havainnot siitä kiertueella, perheen jäsenten seuraaminen, tää Boitsun some hiljaisuus, oisko siinä sittenkin jotain? Toisaalta Damon voi olla mukana, B alkoi seuraamaan Suomessa esim. Aku Sipolaa ja eihän sekään mitään tarkoittanut et Kärtsä alkoi seuraamaan Boitsun siskoa heti. Ja olisihan tuo seuraaminen aika paljastavaa sen takki kuvan jälkeen jos jotain olisi. Mut tuo kiertueella oleminen ja se että säikähtivätkö sitä takki kuvaa niin paljon, että nyt ovat hiljaa. Ääh en jaksa . T. Ulla Taalasmaa
Mä olen ihan vakuuttunut, että tässä on suhde kyseessä. Siis B ja S. Kyllähän viitteitä siihen suuntaan on aika paljon. Miksi ihmeessä Bojan olisi muuten lennähtänyt noin kauas. Keikoilla mukana olo on myös hyvin erikoista ja suunnilleen koko S n perheen seuraaminen. En olisi kyllä uskonut tällaiseen käänteeseen. Olisin luullut, että B ei seurustelisi noin nuoren kanssa, vaikka ottaisi huomioon, että S ei ole elänyt tavanomaista ikäisensä elämää.
 
vierailija
Mä olen ihan vakuuttunut, että tässä on suhde kyseessä. Siis B ja S. Kyllähän viitteitä siihen suuntaan on aika paljon. Miksi ihmeessä Bojan olisi muuten lennähtänyt noin kauas. Keikoilla mukana olo on myös hyvin erikoista ja suunnilleen koko S n perheen seuraaminen. En olisi kyllä uskonut tällaiseen käänteeseen. Olisin luullut, että B ei seurustelisi noin nuoren kanssa, vaikka ottaisi huomioon, että S ei ole elänyt tavanomaista ikäisensä elämää.
Minä en usko mihinkään muuhun kuin kaveruuteen, mutta ei toi ikäero nyt niin iso ole, että se ois joku juttu
 

Yhteistyössä