Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko kompostissa tylsää kun pitää tänne tulla päätä aukomaan? Taitaa harmittaa, kun shippaus vain jatkuu. Sen realismin voi jättää ovelle tähän ketjuun tullessaan. Sitä ei kuitenkaan löydä täältä. Turha siis tulla tänne jankkaamaan asiasta.
 
vierailija
Vähän vaikee täällä on keskittyä shippaamiseen ku täällä on realistit, shippiin pettyneet ja ankeuttajat tunkemassa joka väliin omia mielipiteitään. Ja kukaan ei voi oikeesti olla ihan varma yhtään mistään.
Samaa mieltä. En ymmärrä, miksi se on niin vaikea olla kirjoittamatta tähän ketjuun, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.
 
vierailija
Ja sen teidän toivon takia Bojan ei sais olla onnellinen. Sitten vanhana pitäis todeta että joo, K:lla oli perhe mutta itsellä ei ollutkaan mitään. Mua ei muuten haittaa mitä kukakin toivoo ja K on ihana myös, ymmärrän mistä se toivo tulee, mutta se on ongelma kun tuo toivo vaikuttaa siihen että B:n mahdollista kumppania tai edes ystäviäkään ei hyväksytä ja sekä B:tä että näitä ystäviä perusteetta haukutaan täällä palstoilla.
Voi herra isä. Kn puolisoa on haukuttu kohta vuosi, on haukuttu Peksit, Tommyt kaikki yhteistyö kumppanit ja ystävät. Ja nyt sinä tulet ulisemaan kun on kyse Bojanista, kun eihän Klla ole ollut sulle väliä. Mua ei kiinnosta vaikka niillä ois haaremit molemmilla ja se ei mulle kuulu ja ei kuulu sinullekaan. Shippaus on fiktiota. Mene sinne kompostiin ulisemaan.
 
vierailija
Voi herra isä. Kn puolisoa on haukuttu kohta vuosi, on haukuttu Peksit, Tommyt kaikki yhteistyö kumppanit ja ystävät. Ja nyt sinä tulet ulisemaan kun on kyse Bojanista, kun eihän Klla ole ollut sulle väliä. Mua ei kiinnosta vaikka niillä ois haaremit molemmilla ja se ei mulle kuulu ja ei kuulu sinullekaan. Shippaus on fiktiota. Mene sinne kompostiin ulisemaan.
No ei ole millään muotoa oikein heidänkään haukkuminen, ei nyt eikä silloin aiemmin. Ei mullakaan ole väliä kenen kanssa päätyvät suhteeseen, paitsi ihan positiivisessa mielessä kiinnostaa tietysti. Jos siinä shippaamisen ohessa ei olisi tuota pahan puhumista, niin ei se tietenkään haittaisi millään lailla.
 
vierailija
Ficcivinkkejä iltaan?
Mä luin äskettäin tosi kivasti kirjoitetun ja vähän low key kuuman ficin, missä B ja Jan ovat pari. En olisi ajatellut tykkääväni yhtään siitä asetelmasta, mutta oli mielestäni tosi ihana. Huom! Tämä ei ole trollaus eikä provo ja voi hyvin hypätä yli, ellei kiinnosta. Ihan vain siitä syystä ehdotan, koska itse yllätyin niin paljon siitä, että tykkäsinkin, et ehkä joku muukin.

 
vierailija
Mä luin äskettäin tosi kivasti kirjoitetun ja vähän low key kuuman ficin, missä B ja Jan ovat pari. En olisi ajatellut tykkääväni yhtään siitä asetelmasta, mutta oli mielestäni tosi ihana. Huom! Tämä ei ole trollaus eikä provo ja voi hyvin hypätä yli, ellei kiinnosta. Ihan vain siitä syystä ehdotan, koska itse yllätyin niin paljon siitä, että tykkäsinkin, et ehkä joku muukin.

Mä olen lukenut tuon ja tykkäsin myös. Oli koskettava, pidin kirjoitustyylistä paljon.

Eri
 
vierailija
Nyt ei ole minusta tullut kauheasti uusia hyviä ficcejä viime aikoina, joista ei täällä olisi puhuttu jo ahkerasti, tai siis lähinnä kai lovefool on sellainen. Tuo lähinnä Bojan/Jania kirjoittava sizzlingsheepcheesecake on kyllä taitava kirjoittaja, sekä tyylillisesti että emotionaalisen kompleksisuuden kannalta, vaikka hänen näkemyksensä Janista persoonana tuntuu aika kaukaiselta omaani nähden.

Omat ficciplänini muuttuivat vähän, kun tänään ja eilen olen pystynyt kirjoittamaan kunnolla ensimmäistä kertaa yli kuukauteen. ja sain kasaan yli 2 500 sanaaa aiemman päälle uuden pidemmän ficin ensimmäiseen lukuun. Seurauksena taidankin nyt lykätä sen melko valmiin lyhyen mega-angstin (jossa poikkeuksellisesti ei ole onnellista loppua) julkaisua vähän myöhempään, ettei ole niin höhlä ajoitus, ja sen sijaan julkaista lähipäivinä (varmaan ma) tuon uuden ficin aloitusluvun. :) Sekin on kyllä tosi angstinen alussa, mutta loppuu kyllä onnellisesti.

- Joymuffin
 
vierailija
Mä luin äskettäin tosi kivasti kirjoitetun ja vähän low key kuuman ficin, missä B ja Jan ovat pari. En olisi ajatellut tykkääväni yhtään siitä asetelmasta, mutta oli mielestäni tosi ihana. Huom! Tämä ei ole trollaus eikä provo ja voi hyvin hypätä yli, ellei kiinnosta. Ihan vain siitä syystä ehdotan, koska itse yllätyin niin paljon siitä, että tykkäsinkin, et ehkä joku muukin.

Ei mulla muuta enkä ole alkuperäinen ficcivinkkien pyytäjä, mutta tämä on kuitenkin K&B ketju ja kun ficcejä pyytää, niin oletuksena nyt varmaan on K/B eikä mikään muu. Pettyisin, jos saisin tällaisen vastauksen, joka ei mitenkään vastaa pyyntöä. Eri asia, jos olisi tullut vaikka hyvä 10 ficin lista, joista yksi olisi poikennut pyydetystä, mutta tällaisen viestin laittaminen on käytännössä turhaa.
 
vierailija
Mä (ficcivinkkien kysyjä) olen aina ollut sellainen että luen vain oman otp:n ficcejä 😊 Kiitos kuitenkin! ❤Sukellan itse etsiskelemään vähän myöhemmin kun ehdin.

Joymuffin, kiva kuulla että uutta on tulossa ❤
 
vierailija
Ei mulla muuta enkä ole alkuperäinen ficcivinkkien pyytäjä, mutta tämä on kuitenkin K&B ketju ja kun ficcejä pyytää, niin oletuksena nyt varmaan on K/B eikä mikään muu. Pettyisin, jos saisin tällaisen vastauksen, joka ei mitenkään vastaa pyyntöä. Eri asia, jos olisi tullut vaikka hyvä 10 ficin lista, joista yksi olisi poikennut pyydetystä, mutta tällaisen viestin laittaminen on käytännössä turhaa.
Laita ihmeessä sitten itse parempi vastaus/vinkki. Ihan hyvin mielestäni tuo oli perusteltu ja selkeästi sanottiinkin, että hyppää yli vaan jos ei kiinnosta. Itse olen lukenut pääasiassa K/B-ficcejä, jotka laadultaan ovat olleet aika laidasta laitaan, mutta viime aikoina ei ole kauheasti uusia ollutkaan tarjolla, joten en todellakaan pahoittaisi mieltäni jos joku ehdottaisi muuta. Itsekin oon tuon itse asiassa lukenut ja aika moni sen kirjoittajan ficeistä on B+Kris, mutta tuossa vinkatussa B ihastuu kyllä myös Jereen, joten ihan senkin puolesta sopii tänne ihan hyvin. Eivät kaikki "pelkästään" K&B-ficitkään pääty aina häihin tai yhteiseen loppuelämään.

Toinen eri
 
vierailija
Mä (ficcivinkkien kysyjä) olen aina ollut sellainen että luen vain oman otp:n ficcejä Kiitos kuitenkin! Sukellan itse etsiskelemään vähän myöhemmin kun ehdin.

Joymuffin, kiva kuulla että uutta on tulossa
Tämä selvä! 😊 Ja pahoittelen, jos oli sopimaton vastaus (joku ehti siitä jo tuohtua), tuo vaan tuli mieleen kun itselläkin on ollut vähän hakusessa kun ilmeisesti eletään vähän K&B-ficcien kuivakautta ja yllätyksekseni huomasin, että itselle saattaa pari muutakin vaihtoehtoa sen ohella kelvata. Mutta ei siis ollenkaan pahalla ja mikäli huomaan jonkun kivan/kuuman/tms uuden K&B-ficin ilmoitan tietysti siitäkin ❤

T. Alkuperäinen vastaaja
 
vierailija
Laita ihmeessä sitten itse parempi vastaus/vinkki. Ihan hyvin mielestäni tuo oli perusteltu ja selkeästi sanottiinkin, että hyppää yli vaan jos ei kiinnosta. Itse olen lukenut pääasiassa K/B-ficcejä, jotka laadultaan ovat olleet aika laidasta laitaan, mutta viime aikoina ei ole kauheasti uusia ollutkaan tarjolla, joten en todellakaan pahoittaisi mieltäni jos joku ehdottaisi muuta. Itsekin oon tuon itse asiassa lukenut ja aika moni sen kirjoittajan ficeistä on B+Kris, mutta tuossa vinkatussa B ihastuu kyllä myös Jereen, joten ihan senkin puolesta sopii tänne ihan hyvin. Eivät kaikki "pelkästään" K&B-ficitkään pääty aina häihin tai yhteiseen loppuelämään.

Toinen eri
Esitin mielestäni taas perustellusti (arvaten ja olettaen toki vähän toisen puolesta tiettyjä asioita), miksi tuo vastaus olisi voitu jättää kirjoittamatta. Ylempänä kysyjä sanookin lukevansa vain OTP:n ficcejä, eli arvaukseni meni oikeaan. Ehkä voisi olettaa sen verran siis K/B-ketjussa, ja vaikka kysyä, kelpaako jotkin muut ficit. Onnettomasti sekä toiseen pariin kuin OTP:hen päättyvät ficit ovat yleisesti myös fandometiketissä tabuja ficcisuosituksissa, ellei toisin sanota. Kysymällä ei aiheuta tunnelman kiristymistä, ja joskus voisi miettiä, onko oma vastaus tarpeellinen.
- edellinen
 
vierailija
Tämä selvä! Ja pahoittelen, jos oli sopimaton vastaus (joku ehti siitä jo tuohtua), tuo vaan tuli mieleen kun itselläkin on ollut vähän hakusessa kun ilmeisesti eletään vähän K&B-ficcien kuivakautta ja yllätyksekseni huomasin, että itselle saattaa pari muutakin vaihtoehtoa sen ohella kelvata. Mutta ei siis ollenkaan pahalla ja mikäli huomaan jonkun kivan/kuuman/tms uuden K&B-ficin ilmoitan tietysti siitäkin

T. Alkuperäinen vastaaja
Joo, ei hätää. 😊
 
vierailija
Esitin mielestäni taas perustellusti (arvaten ja olettaen toki vähän toisen puolesta tiettyjä asioita), miksi tuo vastaus olisi voitu jättää kirjoittamatta. Ylempänä kysyjä sanookin lukevansa vain OTP:n ficcejä, eli arvaukseni meni oikeaan. Ehkä voisi olettaa sen verran siis K/B-ketjussa, ja vaikka kysyä, kelpaako jotkin muut ficit. Onnettomasti sekä toiseen pariin kuin OTP:hen päättyvät ficit ovat yleisesti myös fandometiketissä tabuja ficcisuosituksissa, ellei toisin sanota. Kysymällä ei aiheuta tunnelman kiristymistä, ja joskus voisi miettiä, onko oma vastaus tarpeellinen.
- edellinen
No suositteli tuossa joku myös ficciä, jossa Peksi pa nee Jereä Bn seuratessa aktia läppäriltä, joten moralisoi sitten ihmeessä sitäkin vinkkaajaa. Vähemmän sellainen tänne kuuluu kuin sellainen, missä B myös ihastuu K.

Eri
 

Yhteistyössä