K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä lähden hypnotisoimaan Kärpän. Pyöritän riipputissejä sen naaman edessä, niin kuuluu päästä vaan Pim ja akat lentää ja Slovakin tie on vapaa.
Skippaa, skippaa ja skippaa jos unet ei kiinnosta sillä nyt kerron omastani. Tämä sun viesti oli kirjoitettu yöllä 1.51 ja itse heräsin sohvalta vaille kaksi (aivan tarkkaa aikaa en muista) huvittuneena. Näin saakeli unta nautadomista.

Ensin oltiin halkoja pinoamassa ja joku oli tehnyt jotain mitä ei olisi saanut. Auktoriteettihahmo sitten sanoi että jos nyt ei kukaan tunnusta niin minäpä poistan teiltä sitten yhden ficin. Kaikki oltiin nyrpeinä mutta kukaan ei suostunut tunnustamaan.

Sitten vaihtui tilanne ja oltiin pöydän ääressä (niinkuin sinä vimeinen ehtoollinen taulussa) ja minä ainoana pöydän tällä puolen. Kaksi miestä siinä oli ja muut naisia. Joku kertoi että sai paljon yläpeukkuja huumoriviestiinsä ja muut miettivät syytä. Kunnes yksi sanoi että se syy on varmaan tämä ja alkoi pyörittää tissejään vimmatusti ja muut yhtyivät sitten siihen (tämän takia vastasin tähän kun tuo sun juttu oli näköjään tullut mun uniin). Minä sitten feikkasin että kuvaan sitä ja kiljaisin vitsillä että "otin videokuvaa". Kaikki muut oli että ei välitetä ja ei haittaa ja jatkoivat pyöritystä kunnes yksi alkoi napista että "se on tuo, se on aina tuollainen, aina tuo yksi".

Siinäpä se. Tulee vähän mieleen kesä ja heräämiset kesken yötä kun päässä soi Carpe Diem. Olis näköjään aika pitää taukoa palstailusta. Ehkä aloitan huomenna. Tai maanantaina.
 
vierailija
Mä olen alusta asti fiilistellyt B/J ystävyyttä. Nyt kun siitä ei saatu maaliskuussa samanlaista ilotulitusta kuin viime syyskuussa, mielenkiinto hiipui. Ja nyt se loppuu kokonaan, kun B löysi mielitietyn. Sadien persoona ei jaksa kiinnostaa, vaikka varmasti ihana ihminen onkin. Mutta kivaa on ollu ja ihanaa että saan oman elämäni vihdoinkin takaisin. 😅
 
vierailija
Skippaa, skippaa ja skippaa jos unet ei kiinnosta sillä nyt kerron omastani. Tämä sun viesti oli kirjoitettu yöllä 1.51 ja itse heräsin sohvalta vaille kaksi (aivan tarkkaa aikaa en muista) huvittuneena. Näin saakeli unta nautadomista.

Ensin oltiin halkoja pinoamassa ja joku oli tehnyt jotain mitä ei olisi saanut. Auktoriteettihahmo sitten sanoi että jos nyt ei kukaan tunnusta niin minäpä poistan teiltä sitten yhden ficin. Kaikki oltiin nyrpeinä mutta kukaan ei suostunut tunnustamaan.

Sitten vaihtui tilanne ja oltiin pöydän ääressä (niinkuin sinä vimeinen ehtoollinen taulussa) ja minä ainoana pöydän tällä puolen. Kaksi miestä siinä oli ja muut naisia. Joku kertoi että sai paljon yläpeukkuja huumoriviestiinsä ja muut miettivät syytä. Kunnes yksi sanoi että se syy on varmaan tämä ja alkoi pyörittää tissejään vimmatusti ja muut yhtyivät sitten siihen (tämän takia vastasin tähän kun tuo sun juttu oli näköjään tullut mun uniin). Minä sitten feikkasin että kuvaan sitä ja kiljaisin vitsillä että "otin videokuvaa". Kaikki muut oli että ei välitetä ja ei haittaa ja jatkoivat pyöritystä kunnes yksi alkoi napista että "se on tuo, se on aina tuollainen, aina tuo yksi".

Siinäpä se. Tulee vähän mieleen kesä ja heräämiset kesken yötä kun päässä soi Carpe Diem. Olis näköjään aika pitää taukoa palstailusta. Ehkä aloitan huomenna. Tai maanantaina.
Mahtava uni, kiitos 😂
 
vierailija
Hitto näin sellaista unta et siinä unessakin mietin et voinko kertoa näillä palstoilla asiasta..😅 Olin jossain dinnerillä ja siellä oli siis Käärijä samassa pöydässä. Katselin muita vieraita ja oli vain miehiä kaikki siinä. Tuli ensin helpotus, ettei ollut avokkia, mut sitten näinkin yhden lautasen, jonka edessä ei ollut vielä ruokailijaa. Sit aloin siinä tiuskimaan Kärpylle, että pitääkö se ämmä tännekin tuoda yms. ja poistuin paikalta. Sit vähän ajan päästä nähtiin Kärpyn kanssa siinä pihalla ja ja se kysyi et miksi puhuin niin rumasti sen VAIMOSTA? Mä olin et mitä, vaimo?! Se oli et joo, ovat menneet naimisiin. Siinä kohtaa pyytelin anteeksi puheitani ja ainoa mitä mietin oli, et tää murskaa shippareiden unelmat 😅 Harmi et sen kerran kun näkee kärpystä unta, niin aihepiiri on tällainen.
 
vierailija
Skippaa, skippaa ja skippaa jos unet ei kiinnosta sillä nyt kerron omastani. Tämä sun viesti oli kirjoitettu yöllä 1.51 ja itse heräsin sohvalta vaille kaksi (aivan tarkkaa aikaa en muista) huvittuneena. Näin saakeli unta nautadomista.

Ensin oltiin halkoja pinoamassa ja joku oli tehnyt jotain mitä ei olisi saanut. Auktoriteettihahmo sitten sanoi että jos nyt ei kukaan tunnusta niin minäpä poistan teiltä sitten yhden ficin. Kaikki oltiin nyrpeinä mutta kukaan ei suostunut tunnustamaan.

Sitten vaihtui tilanne ja oltiin pöydän ääressä (niinkuin sinä vimeinen ehtoollinen taulussa) ja minä ainoana pöydän tällä puolen. Kaksi miestä siinä oli ja muut naisia. Joku kertoi että sai paljon yläpeukkuja huumoriviestiinsä ja muut miettivät syytä. Kunnes yksi sanoi että se syy on varmaan tämä ja alkoi pyörittää tissejään vimmatusti ja muut yhtyivät sitten siihen (tämän takia vastasin tähän kun tuo sun juttu oli näköjään tullut mun uniin). Minä sitten feikkasin että kuvaan sitä ja kiljaisin vitsillä että "otin videokuvaa". Kaikki muut oli että ei välitetä ja ei haittaa ja jatkoivat pyöritystä kunnes yksi alkoi napista että "se on tuo, se on aina tuollainen, aina tuo yksi".

Siinäpä se. Tulee vähän mieleen kesä ja heräämiset kesken yötä kun päässä soi Carpe Diem. Olis näköjään aika pitää taukoa palstailusta. Ehkä aloitan huomenna. Tai maanantaina.
🤣 Sun uni oli klassinen yhteenveto nautadomin tapahtumista. Ei me sentään Paula vanukkaita siellä syöty ja laitettu miestä seinälle?😂
 
vierailija
Onhan tuo nyt aika mielenkiintoista että B ruennut seuraamaan Sn veljeä ja äitiä eli ainakin osan Sn perheestä tavannut... Vaikka ei nyt pelkästään instaseuraamisten perusteella tietenkään voi johtopäätöksiä tehdä mutta tuskin se Bkään nyt ihan kenen tahansa äitiä alkais seuraamaan jonka tapais vaan kerran ohimennen kun nyt sattuu samassa kaupungissa olemaan...
 
vierailija
Onhan tuo nyt aika mielenkiintoista että B ruennut seuraamaan Sn veljeä ja äitiä eli ainakin osan Sn perheestä tavannut... Vaikka ei nyt pelkästään instaseuraamisten perusteella tietenkään voi johtopäätöksiä tehdä mutta tuskin se Bkään nyt ihan kenen tahansa äitiä alkais seuraamaan jonka tapais vaan kerran ohimennen kun nyt sattuu samassa kaupungissa olemaan...
B on kyllä alkanut seurata ihan randomeita suomalaisiakin, jotka klubilla tapasi, että mä en pitäisi tätä mitenkään erityisen mielenkiintoisena tai poikkeavana käytöksenä.
 
vierailija
Onhan tuo nyt aika mielenkiintoista että B ruennut seuraamaan Sn veljeä ja äitiä eli ainakin osan Sn perheestä tavannut... Vaikka ei nyt pelkästään instaseuraamisten perusteella tietenkään voi johtopäätöksiä tehdä mutta tuskin se Bkään nyt ihan kenen tahansa äitiä alkais seuraamaan jonka tapais vaan kerran ohimennen kun nyt sattuu samassa kaupungissa olemaan...
Tosiaankin alkais seuraamaan jos on noin suuresta julkkiksesta ja sen äidistä kyse. Kyllä se menestyksen haistaa.
 
vierailija
No mulle suurin merkki suhteesta on se, ettei B ole jakanut sieltä kenen kanssa on, vaikka nyt tiedetäänkin se seuralainen. Esim. D ja S on läheisiä ystäviä ja se on näkynyt myös somessa. Suhdejutut pidetään pois julkisuudesta. Ja mun mielestä tuo on oikea tapa toimia. Muutoinhan media ja some repisi orastavan suhteen jo alkumetreillä kappaleiksi. Miettikää jos J olisi tuonut julkisuuteen suhteensa. Se mitä hän itse on kokenut vuoden aikana, kukaan tavallinen tallaaja meistä ei voi käsittää mitä se tarkoittaa hänen housuissaan.
 
vierailija
No mulle suurin merkki suhteesta on se, ettei B ole jakanut sieltä kenen kanssa on, vaikka nyt tiedetäänkin se seuralainen. Esim. D ja S on läheisiä ystäviä ja se on näkynyt myös somessa. Suhdejutut pidetään pois julkisuudesta. Ja mun mielestä tuo on oikea tapa toimia. Muutoinhan media ja some repisi orastavan suhteen jo alkumetreillä kappaleiksi. Miettikää jos J olisi tuonut julkisuuteen suhteensa. Se mitä hän itse on kokenut vuoden aikana, kukaan tavallinen tallaaja meistä ei voi käsittää mitä se tarkoittaa hänen housuissaan.
Olen tästä samaa mieltä. Ja jos S:llä ja B:llä suhde on, niin siitä ei kyllä mitään julkistuksia saadakaan ainakaan vähään aikaan.
 
vierailija
No mulle suurin merkki suhteesta on se, ettei B ole jakanut sieltä kenen kanssa on, vaikka nyt tiedetäänkin se seuralainen. Esim. D ja S on läheisiä ystäviä ja se on näkynyt myös somessa. Suhdejutut pidetään pois julkisuudesta. Ja mun mielestä tuo on oikea tapa toimia. Muutoinhan media ja some repisi orastavan suhteen jo alkumetreillä kappaleiksi. Miettikää jos J olisi tuonut julkisuuteen suhteensa. Se mitä hän itse on kokenut vuoden aikana, kukaan tavallinen tallaaja meistä ei voi käsittää mitä se tarkoittaa hänen housuissaan.
Kyllä suurempi syy on se, että Sadie on sen tason julkkis ettei sen seurasta jaeta yhtään mitään. Se ei koskaan jaa itse kuvia vapaa-ajalta eikä muut jaa kuvia sen seurasta. Kaikki mitä löytyy on joko ammattilaiskuvia kuvauksista tai tapahtumista tai sit stalkkauskuvia. Varmaan siis itse ei suostu tällaisiin instaposeerauksiin.
 
vierailija
Jotenkin haikea olo, tähän se sitten loppui. Olisi B voinut huonomminkin valita, mutta ei Sadie ole ihan sitä mitä odotin. Joo tiedän, ettei asia mulle kuulu. Nähdäänkö yhteistapaaminen, K, B, S j NM. Tuskin nähdään. Ja nimenomaan, me ei sitä ainakaan nähdä.
 
vierailija
Jotenkin haikea olo, tähän se sitten loppui. Olisi B voinut huonomminkin valita, mutta ei Sadie ole ihan sitä mitä odotin. Joo tiedän, ettei asia mulle kuulu. Nähdäänkö yhteistapaaminen, K, B, S j NM. Tuskin nähdään. Ja nimenomaan, me ei sitä ainakaan nähdä.
No tuskinpa loppui, vaikka olisikin suhde. Eivät kyllä yleensä tuossa iässä ja noissa ammateissa kaukosuhteet kauaa kestä, täytyisi jommankumman osapuolen luopua urastaan, mitä nyt tuskin tapahtuu.
 

Yhteistyössä