K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sadie on kaikkea muuta kuin se ruskettunut brunette/blondi, joista B haastatteluissa on höpissyt. No näinhän se yleensä meneekin, ei se tosirakkaus katso hiustenväriä. Sadie on kaunis, ei siinä mitään. Huvittaa vaan nuoren miehen sanomiset. (Tämä siis, jos B ja S ovat oikeasti yhdessä).
 
vierailija
On toi bojanin elämä kyllä aika satumainen seikkailu. Mun mielestä jotenkin koko joker outin saaga on kaikin puolin ihana, kaikkine jäsenten vaihtumisineen ja nuorena tutustumisineen. En yhtään ihmettele että niistä kirjoitetaan paljon ficcejä myös nuoruusvuosilta. Ja sit viisujen laimeahko tulos kuitenkin kantaa ja ensin on kameroiden edessä molemminpuolinen ihastuminen vahvaan ennakkosuosikkiin. Sitten tahkotaan ympäri Eurooppaa ja päädytään hetkeksi Lontooseen. Yhtäkkiä ollaan maailmanluokan valokuvaajan kameran edessä, hetken päästä vielä kuuluisamman näyttelijän luona. Ja tyyppi on ihan vaan söpö jannu jostain Sloveniasta, jota kukaan ei osaa oikein edes kartalle asettaa (paitsi JO fandom)! Ei kellekään käy tällaista oikeassa elämässä, tää on joku truman show!
Ei käy meillä ainakaan tylsäksi tämä seurailu. 😁 B on kyllä musta niin valovoimainen ja aidosti ystävällinen että ei ihmekään että hän tutustuu moniin ihmisiin ja kaikki tykkää hänestä.
 
vierailija
Sadie on kaikkea muuta kuin se ruskettunut brunette/blondi, joista B haastatteluissa on höpissyt. No näinhän se yleensä meneekin, ei se tosirakkaus katso hiustenväriä. Sadie on kaunis, ei siinä mitään. Huvittaa vaan nuoren miehen sanomiset. (Tämä siis, jos B ja S ovat oikeasti yhdessä).
No, aika harvalla kai loppujen lopuksi on vain yksi tyyppi josta kiinnostuu. Sadie on kiistatta upea, ja niin on kyllä bojankin. En ihmettele yhtään jos niiden välillä on kipinöinyt saman tien kun ovat tavanneet.
 
vierailija
No, aika harvalla kai loppujen lopuksi on vain yksi tyyppi josta kiinnostuu. Sadie on kiistatta upea, ja niin on kyllä bojankin. En ihmettele yhtään jos niiden välillä on kipinöinyt saman tien kun ovat tavanneet.
Itseäni ainakin kiinnostaa hyvin erityyppiset ihmiset, eikä mun yksikään ihastus ole koskaan ollut kopio toisesta. Pakkohan niille toimittajille on jotakin vastata.
 
vierailija
Mä en ihan vielä kyllä usko suhteeseen, olihan heillä myös Dean mukana keikkabussissa. Ja se Damon.

Jos Sadie alkaa näkyä UK-kiertueen jälkeen keikoilla mukana niin syön sanani.
 
vierailija
Mulla menee jo kaupungit sekaisin. Nähtiinkö sadie molemmilla ruotsin keikoilla? Norjassa vissiin ei, vai olikos se just se vähän epämääräisesti ilmaistu "nainen matkalaukun kanssa"?
Malmöstä on fanihavainto ja Oslossa taisi olla se matkalaukkunainen. Göteborgissa oli se Vitan stoori jossa kuului hänen ja toisen naisen äänet bussissa enkä keksi kuka muu nainen siellä olisi voinut olla.
 
vierailija
Sadie on kaikkea muuta kuin se ruskettunut brunette/blondi, joista B haastatteluissa on höpissyt. No näinhän se yleensä meneekin, ei se tosirakkaus katso hiustenväriä. Sadie on kaunis, ei siinä mitään. Huvittaa vaan nuoren miehen sanomiset. (Tämä siis, jos B ja S ovat oikeasti yhdessä).
Mulle tuli sama mieleen, että S on ulkoisten ihannemerkkien ulkopuolella. Mutta lopultahan ne on ihan muut asiat mitkä merkitsee. Se kolahtaa kun se kolahtaa.
 
vierailija
Malmöstä on fanihavainto ja Oslossa taisi olla se matkalaukkunainen. Göteborgissa oli se Vitan stoori jossa kuului hänen ja toisen naisen äänet bussissa enkä keksi kuka muu nainen siellä olisi voinut olla.
Musta tää oli hankala, en itse kuullut siinä kahta ääntä. Mutta sen damon/bojan/jure videon arvelen olleen kyllä sadien kuvaama, kuten sylikuvankin. En vaan usko että vita ja Damon lähentyivät niin että d saisi siltä videopätkiä. Eikä vita kyllä tuollaisia juuri kuvaakaan takahuoneissa.
 
vierailija
Eivät seuraa tuo veli ja Damon toisiaan, vaikka pidempi aikainen Sadien ystävä onkin. Boitsun kanssa seuraavat toisiaan. Kyllähän tuossa jotain takana on.
Ei instaseuraamisista mun mielestä voi päätellä mitään. Välillä B vaan alkaa seurata kaikkia mahdollisia tapaamiaan ihmisiä, niin kuin kesäkuussa joitain randomeja baarissa tapaamiaan suomalaisia.
 

Yhteistyössä