K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä vieläkin arvelen että Damon on ollut mukana, ihan siitä riippumatta kelle bojan on siellä ne maanjäristysorgasmit aiheuttanut. Se on kuitenkin hengannut ainakin viimeiset puoli vuotta sadien kanssa tosi tiiviisti, sittemmin myös bojanin kanssa, ja ainakin tuo rose on sille siinä määrin tuttu että he näkyvät toistensa postauksissa ja Damon on sitäkin kuvannut. Nyt oli damonille selvästi tärkeä päivä kun tuli 2 vuotta raittiutta täyteen. Olisi vähän outoa jos nuo sen tän hetken selvästi läheiset tyypit bailaisi keskenään eri mantereella just silloin ilman sitä.
 
vierailija
Mustakin ne olis tosi söpö ja kiinnostava pari. Silti en vaan usko tuohon, kyllä se mun mielestä se Damon vaan on. Mutta varmaan me nähdään vielä kuka oli oikeassa, tai oliko kukaan ja joutuuko tuo yksi raukka mutustamaan ne haalarit.
Mäkin shippaan damonia boitsulle mutta tykkään tästä sadiejutustakin. En vaan haluaisi kellekään niin karua kohtaloa että oikeasti joutuisi ne haalarit nielemään, se on liian julmaa.
 
vierailija
Mustakin ne olis tosi söpö ja kiinnostava pari. Silti en vaan usko tuohon, kyllä se mun mielestä se Damon vaan on. Mutta varmaan me nähdään vielä kuka oli oikeassa, tai oliko kukaan ja joutuuko tuo yksi raukka mutustamaan ne haalarit.
Minusta B ja D olisi niin yhteensopiva pari, etten suostu vielä luovuttamaan heidän suhteensa. Eikä se haaveilu ole kiellettyä.😝 Jotta saataisiin säpinää kuvioon, niin mitä jos Boitsusta onkin tulossa Johnny Deppin vävypoika?
 
vierailija
Mä vieläkin arvelen että Damon on ollut mukana, ihan siitä riippumatta kelle bojan on siellä ne maanjäristysorgasmit aiheuttanut. Se on kuitenkin hengannut ainakin viimeiset puoli vuotta sadien kanssa tosi tiiviisti, sittemmin myös bojanin kanssa, ja ainakin tuo rose on sille siinä määrin tuttu että he näkyvät toistensa postauksissa ja Damon on sitäkin kuvannut. Nyt oli damonille selvästi tärkeä päivä kun tuli 2 vuotta raittiutta täyteen. Olisi vähän outoa jos nuo sen tän hetken selvästi läheiset tyypit bailaisi keskenään eri mantereella just silloin ilman sitä.
Tää vaikuttaa ihan järkeenkäyvältä. Täytyy muistaa että kukaan ei ole julkaissut itse itsestään mitään kuvaaa missään, vaan bojan(in takki) nähtiin sadien kanssa samassa kuvassa. Kukaan heistä ei siis ole ilmaissut olleensa kenenkään seurassa tai edes sillä kyseisellä klubilla. Ollaan siis varsin vähäisen informaation varassa. Mutta ois kyllä kiinnostava tietää että jos bojan ei olisi postannut sitä new york stooria, kuinka kauan olisi kestänyt että se karlo kirrin pitsi olisi bongattu siitä sadiesta otetusta kuvasta.
 
vierailija
Mäkin shippaan damonia boitsulle mutta tykkään tästä sadiejutustakin. En vaan haluaisi kellekään niin karua kohtaloa että oikeasti joutuisi ne haalarit nielemään, se on liian julmaa.
Mä en shippaa enää ketään kellekään
Seurailen vain mitä tapahtuu. Uskon, että D on ollut tuolla myös mukana ja että ovat ystäväporukka. Ovat porukalla viettäneet Damonin juhlapäivää. Mutta todella läheisiä ystäviä ovat, kun noin lyhyen tuntemisen jälkeen lennähdellään ja perheen jäseniä seurataan. Lol tää kuvio muistuttaa viime kevättä, eikä siinäkään sitten takana ollut mitään suurempaa. Mutta katellaan.
 
vierailija
Bojan on muuten hyvinkin saattanut tuntea damonin pidempäänkin kuin vain nyt Lontoon ajalta. Emilia on paljastanut olleensa tutustumisen takana, mutta vaikka se kirjoitti sen vastauksena krisille, sehän on voinut esitellä vaikka ne kaikki damonille jo viime kesänä uk kiertueella, tai bojanille silloin kun b kävi itekseen kesällä lontoossa. Ja vaikka se olisi esitellyt ekana bojanin ja damonin, olisihan hän silti se takapiru siellä myös krisin ja muun bändin osalta. Emilia on siis joka tapauksessa linkki damonin ja joksujen välillä, olipa kirjaimellinen tutustuttaminen tapahtunut kenen tahansa välillä missä vaiheessa hyvänsä.
 
vierailija
Mä en nyt osaa päättää onko niillä sutinaa siis S ja B. Alkaisiko se seuraamaan kaverin sisaruksia ihan miuten vain? Ja olisiko tosiaan liian avointa jos alkaisi ja niillä olisi jotain? Plääh, meen nukkuun.
No alkaisi jos ovat viettäneet aikaa yhdessä ja miksipä eivät olisi. Oltiinpa pöyhösillä yöpymisestä mitä mieltä hyvänsä niin tästä reissusta voin kyllä uskoa että sadie on tarjonnut yösijan boitsulle. Siis vaikkei olisikaan sama sänky.
 
vierailija
No alkaisi jos ovat viettäneet aikaa yhdessä ja miksipä eivät olisi. Oltiinpa pöyhösillä yöpymisestä mitä mieltä hyvänsä niin tästä reissusta voin kyllä uskoa että sadie on tarjonnut yösijan boitsulle. Siis vaikkei olisikaan sama sänky.
No aika varmasti. Jos ahdas keikkabussikin on ollut ok niin eiköhän sadie voi asuuntonsakin päästää.
 
vierailija
Mä en shippaa enää ketään kellekään
Seurailen vain mitä tapahtuu. Uskon, että D on ollut tuolla myös mukana ja että ovat ystäväporukka. Ovat porukalla viettäneet Damonin juhlapäivää. Mutta todella läheisiä ystäviä ovat, kun noin lyhyen tuntemisen jälkeen lennähdellään ja perheen jäseniä seurataan. Lol tää kuvio muistuttaa viime kevättä, eikä siinäkään sitten takana ollut mitään suurempaa. Mutta katellaan.
No meinasin just sanoa, että historia toistaa itseään. Damonin en usko olevan mukana koska hänestä ei ole nähty vilaustakaan, mutta toi B:n käytös että lennähtää pari kuukautta uuden tuttavan luo ja hengaa hänen kavereittensa (ja sisarusten) kanssa on toisinto viime keväältä. Eikä siinä ollut mitään takana. Siksi en oikeastaan näe tässäkään mitään romanttista taustalla vaan sen, että B vain ehkä on noin spontaani ja innostuvainen että tekee tuollaista uusien kivojen ihmisten kanssa. Sen näkee sitten, miten pysyväistä ja pitkäjänteistä yhteydenpito on.
 
vierailija
No onhan tuo nyt ihan mieletön tilanne bojanille. Jos siis yhtäkkiä on tilanteessa että kutsu käy new yorkiin bilettämään stranger thingsin näyttelijöiden kanssa (oletan että se Finn oli kuvassa myös), niin ei kyllä taatusti jätä väliin!
 
vierailija
Mä en shippaa enää ketään kellekään
Seurailen vain mitä tapahtuu. Uskon, että D on ollut tuolla myös mukana ja että ovat ystäväporukka. Ovat porukalla viettäneet Damonin juhlapäivää. Mutta todella läheisiä ystäviä ovat, kun noin lyhyen tuntemisen jälkeen lennähdellään ja perheen jäseniä seurataan. Lol tää kuvio muistuttaa viime kevättä, eikä siinäkään sitten takana ollut mitään suurempaa. Mutta katellaan.
Mulla on vähän sama, en usko että Bllä on mitään muuta Sadien, Damonin tai Kärpyn kanssa kuin ystävyyttä, mutta mielelläni seuraan Bn seikkailuja.

Sadien veli Mitchell on itsekin näyttelijä ja ovat hyvin voineet vaan bilettäjä samassa seurassa. Lori taas on Sadien äiti, ei sisko. Tämän seuraaminen mulle on isompi kysymysmerkki, mutta varmaan järkevä syynsä sillekin. Jos Bllä ja Sllä nyt jotain sutinaa olisi niin tuskin olisi Btä vielä poikkiksena äidille esitelty, ei kai he ole edes viettäneet yhdessä kuin muutamia päiviä?
 
vierailija
Mulla on vähän sama, en usko että Bllä on mitään muuta Sadien, Damonin tai Kärpyn kanssa kuin ystävyyttä, mutta mielelläni seuraan Bn seikkailuja.

Sadien veli Mitchell on itsekin näyttelijä ja ovat hyvin voineet vaan bilettäjä samassa seurassa. Lori taas on Sadien äiti, ei sisko. Tämän seuraaminen mulle on isompi kysymysmerkki, mutta varmaan järkevä syynsä sillekin. Jos Bllä ja Sllä nyt jotain sutinaa olisi niin tuskin olisi Btä vielä poikkiksena äidille esitelty, ei kai he ole edes viettäneet yhdessä kuin muutamia päiviä?
No Lontoon yhteisistä hetkistä emme tietysti tiedä.
 
vierailija
Tää vaikuttaa ihan järkeenkäyvältä. Täytyy muistaa että kukaan ei ole julkaissut itse itsestään mitään kuvaaa missään, vaan bojan(in takki) nähtiin sadien kanssa samassa kuvassa. Kukaan heistä ei siis ole ilmaissut olleensa kenenkään seurassa tai edes sillä kyseisellä klubilla. Ollaan siis varsin vähäisen informaation varassa. Mutta ois kyllä kiinnostava tietää että jos bojan ei olisi postannut sitä new york stooria, kuinka kauan olisi kestänyt että se karlo kirrin pitsi olisi bongattu siitä sadiesta otetusta kuvasta.
Mäkin luulen että Damon on kyllä mukana. Ihmeen hiljaa ovat olleet mutta ehkä haluavat olla lomalla ihan rauhassa. Musta se takki päällä ollut näytti enemmän D:lta siinä kuvassa, mutta ei siitä voi tietysti varmaksi sanoa.
 
vierailija
Mitä ihmettä. Onhan B tavannut K:n äidin ja isänkin. Jos he olisivat Instassa niin seuraisi varmaan niitäkin. Ei todellakaan ole tämäkään mikään viimeinen todiste seurustelun puolesta.
No kyllä on. Ei kai B alkaisi muuten seuraamaan äitiä, koska hyvin tietää että suhde huhut lähtee liikkeelle? Ja se että mitään ei postata heidän hengailustaan kertoo kanssa paljon. Ei ole kyllä tavallista seurata muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen vanhempia, jos ei ole jotain vakavampaa tekeillä.
 
vierailija
Joo ei tietenkään mutta Sadie oli paljon New Yorkissa alkuvuodesta. Ei hän olisi sen enempää olla Lontoossa kuin tapaamassa Damonia (ja siinä ohessa Bojania) muutamia päiviä.
Ja helmikuussa hän oli myös USAssa kuten myös maaliskuun alussa, kun ST kuvaukset alkoivat. On kyllä melkoinen pikaromanssi jos näillä tapaamiskerroilla on päädytty seurustelemaan. 🙄
 
vierailija
On toi bojanin elämä kyllä aika satumainen seikkailu. Mun mielestä jotenkin koko joker outin saaga on kaikin puolin ihana, kaikkine jäsenten vaihtumisineen ja nuorena tutustumisineen. En yhtään ihmettele että niistä kirjoitetaan paljon ficcejä myös nuoruusvuosilta. Ja sit viisujen laimeahko tulos kuitenkin kantaa ja ensin on kameroiden edessä molemminpuolinen ihastuminen vahvaan ennakkosuosikkiin. Sitten tahkotaan ympäri Eurooppaa ja päädytään hetkeksi Lontooseen. Yhtäkkiä ollaan maailmanluokan valokuvaajan kameran edessä, hetken päästä vielä kuuluisamman näyttelijän luona. Ja tyyppi on ihan vaan söpö jannu jostain Sloveniasta, jota kukaan ei osaa oikein edes kartalle asettaa (paitsi JO fandom)! Ei kellekään käy tällaista oikeassa elämässä, tää on joku truman show!
 

Yhteistyössä