En saanut minäkään. Useampi viesti ei mennyt läpi, muutamia poistettiin niin kuin eilenkin, pari ilmestyi viipeellä.Hyvää yötä rakkaaksi tulleelle tyypille! Toisessa ketjussa en saanut kaikkia viestejä läpi.
En saanut minäkään. Useampi viesti ei mennyt läpi, muutamia poistettiin niin kuin eilenkin, pari ilmestyi viipeellä.Hyvää yötä rakkaaksi tulleelle tyypille! Toisessa ketjussa en saanut kaikkia viestejä läpi.
Mies vai nainen? Lintu vai kala?Hyvää yötä rakkaaksi tulleelle tyypille! Toisessa ketjussa en saanut kaikkia viestejä läpi.
En käytä maitoa ruokajuomana. Kahvi ja lämmin korvapuusti kyllä maistuisivat. Iso peukku kaikille naisille, jotka osaavat leipoa ja tekevät niin mielellään. Leipominen ja ruuanlaitto ovat erinomainen tapa ilahduttaa muita ihmisiä, olipa kyse kaivatusta, perheenjäsenistä, ystävistä tai tuttavista.Huomenna leivon pullaa. Maistuisivatko tuore korvapuusti ja kylmä maito?
Onko sulla sukkafetissi vai sukkia levittelevä ihastus?Kuka niistä sukista puhui? Jäi vaivaamaan.
Ei kaiketi kumpaakaan. Ajattelin vain, onko kaivattu tuo, jolta jää sukkia lattialle.Onko sulla sukkafetissi vai sukkia levittelevä ihastus?
Nainen, jälkimmäisestä en tiedä kumpi.Mies vai nainen? Lintu vai kala?
..?Kolmessa vuodessa et ole hievahtanutkaan asemistasi. Kuinka kauan tämä jatkuu näin?
Jaa-a. Minä ainakin olen lintu, toki myös nainen. Sitä en tiedä, olenko rakas tyyppisi. Hyvää yötä sinullekin!Nainen, jälkimmäisestä en tiedä kumpi.
Kuulostat minun kaivatulta.Huomenna leivon pullaa. Maistuisivatko tuore korvapuusti ja kylmä maito?
Jäätynyt konflikti.
Eli pulla maistuu?Kuulostat minun kaivatulta.
Olen täysin samaa mieltä, toivottavasti kaivattuni ei ajattele noin minusta. Kauniita unia kaivatulleni.Piileskely on varmaan sinusta hauskaa, mutta minusta ei. Minäkin tarvitsen tässä hommassa jotakin. Ei voi olla niin, että tämä on pääosin yksisuuntaista.
Kaivatustani. Jutustimme erään kolmannen henkilön kanssa kolmistamme. Sitten uni muuttui siten, että olin eräässä entisessä työpaikassani. Hyvää yötä kaipaajille.Millaista unta ja kenestä?
Hyvä, jos noin. Viestistäsi ei ilmene, kuka on kaivattusi eli kenelle viesti on.Olen täysin samaa mieltä, toivottavasti kaivattuni ei ajattele noin minusta. Kauniita unia kaivatulleni.
Oletko joskus ilmaissut, että haluaisit minun liikahtavan?Kolmessa vuodessa et ole hievahtanutkaan asemistasi. Kuinka kauan tämä jatkuu näin?
Kaikki sujuu hyvin, älä masenna itseäsi. Nuku hyvin nyt rakas.Tässä käy vielä ikävästi. Poltan näppini.
Kyllä kiitos Hyvää yötä rakas!Huomenna leivon pullaa. Maistuisivatko tuore korvapuusti ja kylmä maito?