Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsä ja Bojan goes Brokeback mountain milloin? (mutta onnellisella lopulla kiitos!)
En ehkä kestäisi ficciä tästä. Vaikka kuinka onnellinen loppu luvattaisiin.

Ja tuli just mieleen, että ainakin tumpussa joku on kirjoittanut joskus cowboy AU:n Bojerestä. Se oli hyvin lyhyt minificci, mutta ainakin siis Brokeback Mountain AU on jollain tasolla olemassa!
 
vierailija
Lainaukset ovat rikki, mutta se keskustelu ei mennyt noin. Palstoilla on niin paljon ikävää sisältöä, ettei sitä kyllä kannata keksiä sinne lisää.
Kyllä meni. Ihan kaikesta valitettiin ja keksittiin itse ne saarnaamiset. Jokainen voi käydä lukemassa jos ei oo lukenut. Mutta ei näköjään kannata täälläkään avautua kun monet on itse niitä jotka oli siellä arvostelemassa.
 
vierailija
Jos ei tarvitsisi täällä myöskään vääristellä toisen palstan sisältöä. Turhauttaa tarpeeksi, kun siellä jatkuvasti vääristellään Puutarhan keskusteluita, jotta saadaan aikaan "kohuja", niin ei tarvitse tehdä samaa toisinpäin.
 
vierailija
Kyllä meni. Ihan kaikesta valitettiin ja keksittiin itse ne saarnaamiset. Jokainen voi käydä lukemassa jos ei oo lukenut. Mutta ei näköjään kannata täälläkään avautua kun monet on itse niitä jotka oli siellä arvostelemassa.
En osallistunut ko. keskusteluun, mutta en pidä siitä, kun ihmiset vääristelevät muiden käymien keskusteluiden sisältöä. Täällä on ihan tarpeeksi kaikkea ikävää sisältöä, sitä ei tarvitse alkaa erikseen keksiä.
 
vierailija
Mulle tuli tänään ihan hirveän paha mieli kun kävin vauvalla lukemassa. Siellä oli kamala hyökkäys Boitsua vastaan, kaikki mitä se teki oli väärin. Valitettiin lentämisestä ja että olisi saarnannut ympäristön puolesta ja toimii arvojaan vastaan. Ikinä en oo kuullut että Boitsu olisi muille saarnannut, on vaan yrittänyt levittää positiivista sanomaa. Sanoo aina että ketään ei kannata vihata ja sitten tuolla arvosteltiin matkat ja ystävät ja kaikki, perhetaustakin. Päätin että en enää ikinä mene tolle palstalle. Oon tykännyt käydä siellä hepuloimassa kun on jotain kivaa ollut menossa mutta en halua enää ton porukan kanssa tehdä sitä. Ajattelin että jos täällä ois joku joka ymmärtää, vai onkohan samat ihmiset vaan.
Ymmärrän sinua tosi hyvin. Itse olin tullut päiväsairaalasta operaatiosta ja ryhdyin muka viihtymään Vauva-palstalla. Ihan painajaista, kamalaa Bojanin haukkumista. Toki itse olin heikossa hapessa ja lääkitys kunnossa, mutta huomasin että Ponin, jota olin tähän asti inhonnut sydämeni pohjasta, viesti olikin lohdullisin, ei nälvinyt Bojania 😂. Sen sijaan meidän vakkarinaudat.. varauksella palaan ketjuun. Tosin siellä oli paljon niitä, jotka yrittivät pitää hyvää tunnelmaa yllä. Kiitos heille ❤
 
vierailija
Tää ficci oli jo linkattuna päivällä vauvalla, mutta laitan silti tänne iltasaduksi, koska luin tän nyt uudelleen ja nauroin yhä. Hyvää yötä ja Homophojanin kuvia!
En ihan ymmärtänyt kehujen määrää, koska minusta tuo oli jotenkin höpsöttelyksikin tosi kökkö verrattuna siihen, mitä ko. loistava kirjoittaja yleensä kirjoittaa ja verrattuna siihen, mitä ideasta olisi saanut irti, mutta selvästi on vedonnut moniin. :)
 
vierailija
En osallistunut ko. keskusteluun, mutta en pidä siitä, kun ihmiset vääristelevät muiden käymien keskusteluiden sisältöä. Täällä on ihan tarpeeksi kaikkea ikävää sisältöä, sitä ei tarvitse alkaa erikseen keksiä.
Kyllähän siellä tartuttiin Bojanin ympäristöpuheisiin ja liitettiin ne negatiivisessa mielesdä siihen että lensi NY:iin.
 
vierailija
Mulle on ihan sama mitä näissä ketjuissa keskustellaan - itse olen täysi desperado sen perään, että miten Bojanin American loma menee, ja mielelläni, oih, enemmän kuin mielelläni tahtoisin myös vastauksia arvoitukseen, että keitä siellä on, kenen kanssa Bojan siellä on, ja mitä hän on puuhaillut, lensikö yksin, kräääh, kaikkea!
 
vierailija
En ihan ymmärtänyt kehujen määrää, koska minusta tuo oli jotenkin höpsöttelyksikin tosi kökkö verrattuna siihen, mitä ko. loistava kirjoittaja yleensä kirjoittaa ja verrattuna siihen, mitä ideasta olisi saanut irti, mutta selvästi on vedonnut moniin.
Kaikki ficit ei voi vedota kaikkiin. Itse en ymmärrä sitä suitsutusta, mitä monet Puutarhan suosikkikirjoittajat saavat, vaikka kirjoitustyyli omasta mielestäni olisikin todella tönkkö tai juonet köykäisiä. Tämä ficci taas osui omaan nauruhermooni ideallaan ja on hyvin kirjoitettu.
 
vierailija
Mulle on ihan sama mitä näissä ketjuissa keskustellaan - itse olen täysi desperado sen perään, että miten Bojanin American loma menee, ja mielelläni, oih, enemmän kuin mielelläni tahtoisin myös vastauksia arvoitukseen, että keitä siellä on, kenen kanssa Bojan siellä on, ja mitä hän on puuhaillut, lensikö yksin, kräääh, kaikkea!
Minä en halua näitä sivuhenkilöitä meidän Kärtsä/Bojan keskusteluun. :( Niistähän tunnelma kiristyi tänään Vauvallakin.
 
vierailija
Mulle on ihan sama mitä näissä ketjuissa keskustellaan - itse olen täysi desperado sen perään, että miten Bojanin American loma menee, ja mielelläni, oih, enemmän kuin mielelläni tahtoisin myös vastauksia arvoitukseen, että keitä siellä on, kenen kanssa Bojan siellä on, ja mitä hän on puuhaillut, lensikö yksin, kräääh, kaikkea!
Muakin kiinnostaa tämä ❤
 
vierailija
Mulle on ihan sama mitä näissä ketjuissa keskustellaan - itse olen täysi desperado sen perään, että miten Bojanin American loma menee, ja mielelläni, oih, enemmän kuin mielelläni tahtoisin myös vastauksia arvoitukseen, että keitä siellä on, kenen kanssa Bojan siellä on, ja mitä hän on puuhaillut, lensikö yksin, kräääh, kaikkea!
No nää on sellaista yksityiselämään kuuluvaa tietoa, joista Boitsu ei muutenkaan kauheasti huutele ja se hänelle suotakoon.
 
vierailija
Mulle on ihan sama mitä näissä ketjuissa keskustellaan - itse olen täysi desperado sen perään, että miten Bojanin American loma menee, ja mielelläni, oih, enemmän kuin mielelläni tahtoisin myös vastauksia arvoitukseen, että keitä siellä on, kenen kanssa Bojan siellä on, ja mitä hän on puuhaillut, lensikö yksin, kräääh, kaikkea!
No minulle ei ole ihan sama mistä näillä palstoilla keskustellaan. Näillä palstoilla keskustellaan K:sta ja B:stä.
 

Yhteistyössä