Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle tuli tänään ihan hirveän paha mieli kun kävin vauvalla lukemassa. Siellä oli kamala hyökkäys Boitsua vastaan, kaikki mitä se teki oli väärin. Valitettiin lentämisestä ja että olisi saarnannut ympäristön puolesta ja toimii arvojaan vastaan. Ikinä en oo kuullut että Boitsu olisi muille saarnannut, on vaan yrittänyt levittää positiivista sanomaa. Sanoo aina että ketään ei kannata vihata ja sitten tuolla arvosteltiin matkat ja ystävät ja kaikki, perhetaustakin. Päätin että en enää ikinä mene tolle palstalle. Oon tykännyt käydä siellä hepuloimassa kun on jotain kivaa ollut menossa mutta en halua enää ton porukan kanssa tehdä sitä. Ajattelin että jos täällä ois joku joka ymmärtää, vai onkohan samat ihmiset vaan.
Ihana toi viesti joka alkoi *halauksella*. Minunkin tekee mieleni kysyä, että mikä on viimeisin asia, mille olet nauranut hyväntuulisesti tai räkänä liittyen Boitsuun? Tai mistä oot ollut silleen että awww tai muita ihania ajatuksia hänestä?
Ei tarvii edes kirjoittaa tänne, jos et halua 😌☺
 
vierailija
Mulle tuli tänään ihan hirveän paha mieli kun kävin vauvalla lukemassa. Siellä oli kamala hyökkäys Boitsua vastaan, kaikki mitä se teki oli väärin. Valitettiin lentämisestä ja että olisi saarnannut ympäristön puolesta ja toimii arvojaan vastaan. Ikinä en oo kuullut että Boitsu olisi muille saarnannut, on vaan yrittänyt levittää positiivista sanomaa. Sanoo aina että ketään ei kannata vihata ja sitten tuolla arvosteltiin matkat ja ystävät ja kaikki, perhetaustakin. Päätin että en enää ikinä mene tolle palstalle. Oon tykännyt käydä siellä hepuloimassa kun on jotain kivaa ollut menossa mutta en halua enää ton porukan kanssa tehdä sitä. Ajattelin että jos täällä ois joku joka ymmärtää, vai onkohan samat ihmiset vaan.
Sama porukka valitettavasti käy kaikissa paikoissa (toki kaikki ei ihan kaikissa). Anonyymejä kun ollaan, niin mahdotontahan se on tietää, kuka kirjoittelee minnekin. Joka tapauksessa sääli, jos koet ettei vauvalla voi enää käydä, koska parhaimmat hepulithan siellä aina syntyy. Luin itse tänään ketjua aika takamatkalta, ja raskaampana koin kaiken sen trollauksen D ja Sadie -jutuilla, ja sen ulkonäkökeskustelun. Sen sijaan en kokenut mitenkään hirveänä hyökkäyksenä niitä pohdintoja B:stä ja lentämisestä, ja tulihan sieltä useampi vastakommenttikin. Jonkin verran kritiikkiä täytyy voida sanoittaa myös meidän suosikkeja kohtaan, mutta toki näillä palstoilla se tahtoo vähän lähteä käsistä ja karkaa aika äkkiä sitten riitelyksi, kun löytyy aina joku, joka haluaakin ottaa nokkiinsa asiasta kuin asiasta.

Joka tapauksessa koetetaan pitää fiilistä yllä ja jatketaan positiivisessa mielessä! Bojere-viikko lähestyy, se ainakin on ilon asia ja voidaan kaikki sitä varten vähän valmistautua. <3 (Ja kyllä, se tulee olemaan JOULU.)
 
vierailija
Kyllä lytättiin, kaikki oli väärin mitä tekee. En tulekaan, sen päätin.
Itse en kokenut keskustelua lainkaan tuollaisena ja olen itse bojanisti. Jokainen voi toki olla tai olla olematta niillä palstoilla kuin haluaa, mutta olen ollut hieman ämmentynyt siitä, miten jyrkästi jotkut ovat reagoineet juuri ko. keskusteluun, vrt. lukuisat muut keskustelut.

-eri
 
vierailija
Ihana toi viesti joka alkoi *halauksella*. Minunkin tekee mieleni kysyä, että mikä on viimeisin asia, mille olet nauranut hyväntuulisesti tai räkänä liittyen Boitsuun? Tai mistä oot ollut silleen että awww tai muita ihania ajatuksia hänestä?
Ei tarvii edes kirjoittaa tänne, jos et halua
Mä olen katsonut noita Tiktok videoita keikoilta ja musta on ollut niin ihana se novi val ja se miten Boitsu puhuu just siitä että ketään ei pitäisi vihata ja pitäisi aina vastustaa sotaa. On niin kauniit katseet aina siinä kun laulaa sitä. Mut täähän oli just sitä mikä tuolla haukuttiin lyttyyn. Oli saarnaamista. Ihan kun pitäis olla joku täydellinen eikä tavallinen ihminen että voi jonkun hyvän puolesta puhua. Ei tuo edes liity lentämiseen mitenkään, tuo saarnaaminen oli ihan keksitty juttu.
 
vierailija
Ei kyllä todellakaan kannusta kyselemään YHTÄÄN MITÄÄN täällä mistään editoinneista eikä YHTÄÄN MISTÄÄN tuollainen suhtautuminen, mitä tulee. Ja siis ymmärrän, ettei ketju ole näihin teknisiin asioihin keskittyvä, mutta kuvittelisi, että muutama keskustelu siitäkin osataan yli hypätä, jos ei kiinnosta. Kuten täällä on ollut esim shippaamisesta yleensä, pitkiäkin kommentteja, nekin oli helppo hypätä yli.
 
vierailija
Nään hänet heti, kun tuun lavalle. Meinaa intro mennä persiilleen. Sillä on päällä joku uniformu ja hattu. En näe sen silmiä, ne on piilossa lipan alla. Sen hymy on seksikäs ja leuassa on muutaman päivän sänki. Se on ihan helvatun komee, mua alkaa kuumottaa.
Yritän pitää setin kasassa, Jukka katsoo mua kysyvästi, samoin Allu ja Jaakko. Teen parhaani, mutta tunnen mysteerimiehen tuijotuksen selkäytimessä asti.
Käyn juomassa. Tunnen hien virtaavan ihollani. Vinkkaan Mikkeä lähemmäs. Haluun, et se pyytää yleisöstä sen kuumiksen backstagelle. Mikke katsoo mua isona kysymysmerkkinä, mutta suostuu lopulta.
Vedetään Mic Maciä, kun nään Miken kuiskivan uniformu-miehen korvaan. Mulla jää parit riimit vetämättä, kun Mikke ja mies kävelee lavan ohi. Koitan loppukeikan vetää täysillä, vaikka ajatukset karkaakin jo lavan taakse. Parit välispiikitkin jää vetämättä, kun mietin, mitä sanon mun pikaihastukselle.
Kiitän yleisöä hyvästä keikasta ja kiirehdin lavalta. Jukka yrittää jotain huudella, mutta en jää sitä kyselemään. Nään Miken joka osoittaa yhden pukkarin ovea. Vedän syvään henkeä ja avaan oven.
Huoneessa on himmeä valaistus, vain pari peilivaloa on päällä. Tärisen odotuksesta. En ole koskaan tuntenut näin. Housuja kiristää, kädet hikoilee ja sydän lyö tiuhaan tahtiin.
Tunnen käden olkapäällä, tiukat sormet puristaa sitä.
"Hello Käärijä," matala ääni kuiskaa vieraalla aksentilla.
Yritän vastata, mutta suustani tulee vain voihkaisu. Saan vihdoin kysyttyä:
"Who are you?"
"Paolo from Spain, huge fan of your music and you...", mies vastaa ja kietoo toisen kätensä mun vyötärölle ja kääntää mut ympäri.
En ole ikinä nähnyt niin kauniita ruskeita silmiä kuin nämä, jotka nyt porautuvat mun silmiin. Tunnen Paolon hengityken poskeani vasten, kun hän vetää mua lähemmäs.
"Great gig, wanna take me to your tour bus?"
"Yes Bojan...I mean Paolo", sekoilen sanoissani.
"Jere! You ruined the moment!" Bojan läpsäsee mua pepulle.
"I'm sorry! You're just so hot in that uniform. But we can still go to the tour bus."
"Oh we're definitely going to the tour bus and make good use of this uniform", Bojan nauraa.
Tää oli mainio! Kuumistelua ja huumoria samassa tekstissä 💚💙💚💙
 
vierailija
Sama porukka valitettavasti käy kaikissa paikoissa (toki kaikki ei ihan kaikissa). Anonyymejä kun ollaan, niin mahdotontahan se on tietää, kuka kirjoittelee minnekin. Joka tapauksessa sääli, jos koet ettei vauvalla voi enää käydä, koska parhaimmat hepulithan siellä aina syntyy. Luin itse tänään ketjua aika takamatkalta, ja raskaampana koin kaiken sen trollauksen D ja Sadie -jutuilla, ja sen ulkonäkökeskustelun. Sen sijaan en kokenut mitenkään hirveänä hyökkäyksenä niitä pohdintoja B:stä ja lentämisestä, ja tulihan sieltä useampi vastakommenttikin. Jonkin verran kritiikkiä täytyy voida sanoittaa myös meidän suosikkeja kohtaan, mutta toki näillä palstoilla se tahtoo vähän lähteä käsistä ja karkaa aika äkkiä sitten riitelyksi, kun löytyy aina joku, joka haluaakin ottaa nokkiinsa asiasta kuin asiasta.

Joka tapauksessa koetetaan pitää fiilistä yllä ja jatketaan positiivisessa mielessä! Bojere-viikko lähestyy, se ainakin on ilon asia ja voidaan kaikki sitä varten vähän valmistautua. <3 (Ja kyllä, se tulee olemaan JOULU.)
En mäkään tykännyt siitä että ystäviä arvosteltiin kun ei niitä meistä kukaan oikeasti tunne. Hyvä että täällä on positiivisiakin ihmisiä kuitenkin.
 

Yhteistyössä