K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuossa Dn uusimmassa postauksessa oleva jäbä on ainakin viettänyt Dn kanssa aikaa, kun käy katsomassa sen kuvia. Tuttuja vaatteita vilahtaa.
Mutta joo tuli mieleen se kun huhuttiin että Sadie olisi nähty Norjassa tai Ruotsissa silloin Boitsun kanssa. Oliko ihan tämä livettäjä Kris nähnyt. Taitaa pitää paikkaansa. Ja jos ajattelee B ja K käytöksen muutosta tässä valossa, niin ihan selvä että B himmaili kun uusi suhde. Saattoipa ne kaikki suunnitelmien muuttumisetkin johtua siitä, bussit yms. Mulla pisti Tallinnassa se silmään kun B riuhtaisi itsensä K otteesta ja K katsoi kummissaan. Että turhaan täällä Kta ja gf:ää mollattiin noista muutoksista, ei se gf ole ennenkään Kta hidastanut.
Tää on ihan tuubaa, kun B:llä ei ole ikinä mitään kemiaa keidenkään naisten kanssa. Niin nyt sitten yks kaks olisi suhde jonkun Sadien kanssa.
 
vierailija
Livettäjä Kris oli nähnyt Damonin jollain Saksan keikalla, olikohan Hampurissa. Sadiesta ei puhunut mitään. Kohtalaisen varma havainto Sadiesta taitaa olla vaan Berliinin keikalta.
Oli se nähty Saksan jälkeen matkalaukun kanssa menossa keikka paikalle ja Bojanin kanssa kahdestaan jossain, minäkin muistan. Siitähän sitten jankattiin että voiko olla ettei moni ole sitä nähnyt.
 
vierailija
Oli se nähty Saksan jälkeen matkalaukun kanssa menossa keikka paikalle ja Bojanin kanssa kahdestaan jossain, minäkin muistan. Siitähän sitten jankattiin että voiko olla ettei moni ole sitä nähnyt.
Tuo matkalaullutarina oli Oslosta. Berliinistä ne (jos sadie oli siis mukana leipzigissa) joutuivat jatkamaan damonin kanssa keskenään, koska bussissa ei vielä silloin ollut tilaa.

Bojanin kanssa en muista kenenkään sadieta nähneeni kyllä missään kaupungissa 🤔
 
vierailija
Tuossa Dn uusimmassa postauksessa oleva jäbä on ainakin viettänyt Dn kanssa aikaa, kun käy katsomassa sen kuvia. Tuttuja vaatteita vilahtaa.
Mutta joo tuli mieleen se kun huhuttiin että Sadie olisi nähty Norjassa tai Ruotsissa silloin Boitsun kanssa. Oliko ihan tämä livettäjä Kris nähnyt. Taitaa pitää paikkaansa. Ja jos ajattelee B ja K käytöksen muutosta tässä valossa, niin ihan selvä että B himmaili kun uusi suhde. Saattoipa ne kaikki suunnitelmien muuttumisetkin johtua siitä, bussit yms. Mulla pisti Tallinnassa se silmään kun B riuhtaisi itsensä K otteesta ja K katsoi kummissaan. Että turhaan täällä Kta ja gf:ää mollattiin noista muutoksista, ei se gf ole ennenkään Kta hidastanut.
No nyt on taas ylitulkintaa. Oli pakko käydä katsomassa toi ccc uudestaan, enkä mä siellä mitään riuhtaisua näe. Vai tarkoitatko sitä kohtaa kun K kaulailee Btä ja hytkyy siinä, sitten B lähtee siitä erilleen? Ihan normaalisti irrottautuu kun on hetki jo kaulailtu ja biisi jatkuu vielä.
 
vierailija
Tuo matkalaullutarina oli Oslosta. Berliinistä ne (jos sadie oli siis mukana leipzigissa) joutuivat jatkamaan damonin kanssa keskenään, koska bussissa ei vielä silloin ollut tilaa.

Bojanin kanssa en muista kenenkään sadieta nähneeni kyllä missään kaupungissa
Se oli tästä samasta paikasta. Oli nähty Boitsun kanssa. Prkl ku yritän etsiä tumpusta sitä raporttia.
 
vierailija
No nyt on taas ylitulkintaa. Oli pakko käydä katsomassa toi ccc uudestaan, enkä mä siellä mitään riuhtaisua näe. Vai tarkoitatko sitä kohtaa kun K kaulailee Btä ja hytkyy siinä, sitten B lähtee siitä erilleen? Ihan normaalisti irrottautuu kun on hetki jo kaulailtu ja biisi jatkuu vielä.
Tää riuhtaisi irti itsensä oli lievästi sanottuna aika mieleenkiintoinen näkemys asiasta.😂 Mä en myöskään huomaa mitään tollasta.
 
vierailija
Niin ja mehän ei voida tietää Bn kemioita naisten kanssa kun ei oo kamerat kuvaamassa... Pitäis muistaa että pelkästään julkisuudessa nähtyjen materiaalien perusteella päätelmien tekeminen voi olla aivan väärä
Niinpä, jos kyse olisi ihan muutamasta klipistä. Mutta kun näitä miesten kanssa kiehnäyksiä ja kuumisteluja löytyy enemmän kuin jaksaa laskea, mutta ei yhtäkään naisen kanssa. Siis löytyy kyllä klippejä missä on naisen seurassa, mutta yhdessäkään ei pysty hyvällä tahdollakaan näkemään kemiaa.
 
vierailija
Niinpä, jos kyse olisi ihan muutamasta klipistä. Mutta kun näitä miesten kanssa kiehnäyksiä ja kuumisteluja löytyy enemmän kuin jaksaa laskea, mutta ei yhtäkään naisen kanssa. Siis löytyy kyllä klippejä missä on naisen seurassa, mutta yhdessäkään ei pysty hyvällä tahdollakaan näkemään kemiaa.
Voiko olla, että jos B kiehnää jonkun naisen kanssa, lähtee heti juorut liikkeelle. Miesten kanssa voi vehdata ja sitä pidetään pelleilynä. Niinhän K kin tekee ja on hetero.
 
vierailija
Mä olen mielestäni uskollisesti lukenut kaikki keikkaraportit tumpusta, jotka on sinne JO-tägin alle laitettu, enkä yhdessäkään muista nähneeni mainitun B ja Sadien liikkuneen kahdestaan missään. Toisekseen se ei todista yhtikäs mitään, vaikka joku olisi heidät joku ilta nähnytkin liikkeellä kiertueen aikana. Entäs sitten? Puhutaan asiasta uudelleen, kun heistä näkyy kuvia yhteisellä "lemmenlomalla" (kuten Seiska tykkää sanoa) jossain Italian rannikolla kulkemassa käsi kädessä.
 

Yhteistyössä