Ei ole. Älkää levittäkö huhuja.Onko tästä nyt faktaa?
Yleensä mainitaan asap jos rikollinen on suomalainen ja uhri mamu.No onko se näin?
Siitä ei ole tietoa. Pysytään ihan tunnetuissa faktoissa eikä levitetä huhuja.Yleensä mainitaan asap jos rikollinen on suomalainen ja uhri mamu.
Siitä ei ole tietoja? Varmana on tietoja mutta jostain syystä sitä taas pantataan. On se kumma et ei voi heti avata faktoja pöytään.Siitä ei ole tietoa. Pysytään ihan tunnetuissa faktoissa eikä levitetä huhuja.
Sinä eikä kukaan muu ulkopuolinen ei tee yhtään mitään tällä tiedolla, joten lopeta jo!!Siitä ei ole tietoja? Varmana on tietoja mutta jostain syystä sitä taas pantataan. On se kumma et ei voi heti avata faktoja pöytään.
Siitä ei ole tietoa. Pysytään ihan tunnetuissa faktoissa eikä levitetä huhuja.
Tarkoitat varmaan hyväksytyissä faktoissa. Jos ikäviä faktoja on mukana niin ne haudataan.Siitä ei ole tietoa. Pysytään ihan tunnetuissa faktoissa eikä levitetä huhuja.
Me ei siis tiedetä tapauksesta juuri muuta kuin että nuori saapui kouluun pienoisrevolverin kanssa, ampui kolmea muuta koululaista ja jäi kiinni. Kaksi selvisi ja kukaan niistä ei ole ulkomaalainen. Tekijän etnisyydestä ja motiivista ei ole mitään tietoa tällä hetkellä.Tarkoitat varmaan hyväksytyissä faktoissa. Jos ikäviä faktoja on mukana niin ne haudataan.
Tekijä myös saman koulun oppilas ja ikätoveri.Me ei siis tiedetä tapauksesta juuri muuta kuin että nuori saapui kouluun pienoisrevolverin kanssa, ampui kolmea muuta koululaista ja jäi kiinni. Kaksi selvisi ja kukaan niistä ei ole ulkomaalainen. Tekijän etnisyydestä ja motiivista ei ole mitään tietoa tällä hetkellä.
On tietoa, mutta sitä ei ole kerrottu julkisuuteen.Tekijän etnisyydestä ja motiivista ei ole mitään tietoa tällä hetkellä.
Totta, se on kerrottu julkisuuteen. Sitten siinä on se ettei tekijän taustoista ole löytynyt mitään syytä tekoon.Tekijä myös saman koulun oppilas ja ikätoveri.
Ihan huvikseenko alkoi ampua?Totta, se on kerrottu julkisuuteen. Sitten siinä on se ettei tekijän taustoista ole löytynyt mitään syytä tekoon.
No miksi pitäisi kertoa? Mitä väliä sillä on? Miten se sun elämään vaikuttaa?On tietoa, mutta sitä ei ole kerrottu julkisuuteen.
Luultavasti koulukiusaaminen mennyt vähän liian pitkälle. Vai onko huumeita? Vaikka nuoria ovatkin huumejengiläisiksi.Ihan huvikseenko alkoi ampua?
Koulussa on erityisen tuen piirissä olevia lapsia. Lapsia, jotka eivät voi hyvin ja jotka tarvitsevat tukea.Totta, se on kerrottu julkisuuteen. Sitten siinä on se ettei tekijän taustoista ole löytynyt mitään syytä tekoon.
Itse ilmiannan aiheeseen liittyvät roskat ahkerasti. Suosittelen sinullekin.Kunpa mode olisi paikalla, täällä olisi vähän siivottavaa.
Jep, minä jo ilmoittelin näitä viestejä.Kunpa mode olisi paikalla, täällä olisi vähän siivottavaa.
Kyllä ja näin teenkin mutta niin kauan kuin mode ei ole paikalla, niin täällä roikkuvat. Siksi toivoinkin, että joku saapuisi paikalle.Itse ilmiannan aiheeseen liittyvät roskat ahkerasti. Suosittelen sinullekin.
Jep, minä jo ilmoittelin näitä viestejä.
Mitä haluat sensuroida?Kunpa mode olisi paikalla, täällä olisi vähän siivottavaa.
Sinut. Iäksi.Mitä haluat sensuroida?