K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on kyllä kumma että siitä Sadiesta ei ole vissiin ainoatakaan kuvaa reissulta. Eikö se onnistunut yhteenkään kuvaan tai videoon päätymään edes vahingossa. Vähän epäilyttää että se ei edes ole ollut siellä.
Näin omin silmin hänet, niin kuin moni muukin. Varmaan ihan peruskunnioituksesta on jätetty kuvat ottamatta tai ainakin jakamatta.
 
vierailija
Piti ihan kaivaa tämä kommentti esiin kun vauvalla jaettiin just tähän liittyvä linkki. Tuo women love me, fish fear me onkin nimenomaan queer-ihmisten suosima juttu! Googletin lisää ja näytti liittyvän erityisesti biseksuaaleihin.

Takamatkalta tullaan, sori siitä. Tää oli kiinnostava linkki, en edes tullut ajatelleeksi että tolla sinänsä typerällä tekstillä olisi mitään merkityksiä.

Mutta jostain syystä muistan miettineeni että onko tota mainittua "queer ystävää" edes olemassa vai haluttiinko tossa vaan etsimällä etsiä perusteluja sille ettei B vaan olisi bi tai homo. No, oli miten oli, toi argumentti nyt sit ainakin tuli kumotuksi.
 
vierailija
Takamatkalta tullaan, sori siitä. Tää oli kiinnostava linkki, en edes tullut ajatelleeksi että tolla sinänsä typerällä tekstillä olisi mitään merkityksiä.

Mutta jostain syystä muistan miettineeni että onko tota mainittua "queer ystävää" edes olemassa vai haluttiinko tossa vaan etsimällä etsiä perusteluja sille ettei B vaan olisi bi tai homo. No, oli miten oli, toi argumentti nyt sit ainakin tuli kumotuksi.
Ei kai se B edes tajua mitä tuo joissain piireissä tarkoittaa 🤣
 
vierailija
Näin omin silmin hänet, niin kuin moni muukin. Varmaan ihan peruskunnioituksesta on jätetty kuvat ottamatta tai ainakin jakamatta.
Ihan mielenkiinnosta että minkälaisessa tilanteessa? Kun luulisi että tosiaan olisi päätynyt jonnekin taustalle edes tai vaikka kuvattu siellä parvella missä Dkin oli. Siis niin että kuvaat oikeasti jotakin muuta mutta Sadiekin on päätynyt siihen kuvaan
 
vierailija
Mun mielestä sadie näkyi siinä kuvassa missä damon näkyi jossain parvella ja kuvattiin alhaalta päin. En kyllä itse tunnistanut sitä mutta sen kuvan kommenteissa ihmiset siitä intoili. Oli varmaan joku stoori mutta ehkä twitterissä tähän keskusteluun törmäsin.
 
vierailija
En ole itsekään naamanvääntelyvideoiden ystävä, mutta mä nämä muut syytökset siitä että pitäisi olla jotain uutta ja uudistunutta jo esitellä on vähän kohtuuttomia. Hetkeäkään ei saisi vetää henkeä elämää rajusti muuttaneen vuoden jälkeen. Onneksi olette varmaan itse jatkuvasti tosi dynaamisia ja uudistuskykyisiä netissä roikkumisen ohella. Itse olen ihan kuollut jos on ollut vähänkin rankka työVIIKKO ja valmis pitämään viikon loman toipuakseni.
Esiintyviltä taiteilijoilta odotetaan vähintäin uutta levyjulkaisua.
Monet muut artistit kyllä ehtivät keikkojen lomassa väsäämään uusia biisejä, nimiä mainitsematta.
Klla on ollut 10 vuotta aikaa kehittyä.
 
vierailija
Ihan mielenkiinnosta että minkälaisessa tilanteessa? Kun luulisi että tosiaan olisi päätynyt jonnekin taustalle edes tai vaikka kuvattu siellä parvella missä Dkin oli. Siis niin että kuvaat oikeasti jotakin muuta mutta Sadiekin on päätynyt siihen kuvaan
Päivällä ennen keikkaa keikkapaikan ulkopuolella Damonin sekä osan bändistä seurassa.
 
vierailija
Göteborgin
Mä rakastan tätä että se on ollut siellä ja näköjään kulkenut niitten mukana (olipa bussin kyydissä tai ei)! Ekat huhut kuului Berliinistä, sit lisää leipzigista, ja lopulta Oslosta. Ja siis ruotsin keikat tietty siinä välissä. Tää on jotenkin niin jokereille sopivaa, että samaan aikaan on muutama huonosti myynyt keikka ja sit paikalla on kuitenkin mielettömän tunnettu maailmanluokan tähti, jonka kanssa ne kasuaalisti
 
vierailija
Mä rakastan tätä että se on ollut siellä ja näköjään kulkenut niitten mukana (olipa bussin kyydissä tai ei)! Ekat huhut kuului Berliinistä, sit lisää leipzigista, ja lopulta Oslosta. Ja siis ruotsin keikat tietty siinä välissä. Tää on jotenkin niin jokereille sopivaa, että samaan aikaan on muutama huonosti myynyt keikka ja sit paikalla on kuitenkin mielettömän tunnettu maailmanluokan tähti, jonka kanssa ne kasuaalisti
Oisko se kuitenkin kuvannut sen takahuonevideonkin bojanista ja damonista ja juresta? Ja kuvannut damonin keikistelemässä sohvalla niissä korkkareissa?

Nyt kun mietin niin herkullisinta ois jos sadie on ollut todistamassa myös sitä krisin teippaamista.
 

Yhteistyössä