K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin itsekin ajattelen.
Kun keikat alkoivat ja näin live-esiyksiä, olin järkyttynyt.
Onko sama tyyppi ollenkaan.
Suuri pienimies oli pettymys.
Mä näen taas toisinpäin. Musta K on se rooli mitä pitää keikoilla yms. ja viisuissa näkyi J, koska siinä ryöpytyksessä oli mahdoton pitää roolia päällä koko ajan ja oli kielihaasteet. Esim. siinä Mannisen haastattelussa näkyy taas J. K on rooli ja siitä joko tykkää tai ei. Ymmärrän hyvin ettei kaikki tykkää, itsekin olen vähän vaiheilla sen kanssa. Mutta tämä nyt mun näkemykseni asiaan.
 
vierailija
Mä näen taas toisinpäin. Musta K on se rooli mitä pitää keikoilla yms. ja viisuissa näkyi J, koska siinä ryöpytyksessä oli mahdoton pitää roolia päällä koko ajan ja oli kielihaasteet. Esim. siinä Mannisen haastattelussa näkyy taas J. K on rooli ja siitä joko tykkää tai ei. Ymmärrän hyvin ettei kaikki tykkää, itsekin olen vähän vaiheilla sen kanssa. Mutta tämä nyt mun näkemykseni asiaan.
Tämä varmaan pitää paikkansa. Itse tykkään kyllä molemmista.
 
vierailija
Mä kyl luulen et Bojanin seurassa on ollut se aito Jere, kuka se sitten onkaan. Sen verran paljon viettivät aikaa siellä ettå ois ollut vaikeeta jotain Käärijäroolia vetää. Tuliko sitten kielestä johtuen jotain väärinymmäryksiö tms, en tiedä.
Viettivät aikaa paljon?
Siis viikon ajan tapasivat, harjoitusten ja haastattelujen välillä.
Jos Liverpoolista puhutaan.
Ei siinä ajassa ehdi ihmistä tuntemaan.
 
vierailija
Viettivät aikaa paljon?
Siis viikon ajan tapasivat, harjoitusten ja haastattelujen välillä.
Jos Liverpoolista puhutaan.
Ei siinä ajassa ehdi ihmistä tuntemaan.
kaksi viikkoa, ystäväiseni, kaksi viikkoa. Kyllä kaikki liikenevä aika taidettiin yhdessä viettää mitä ainakin somemateriaalista voi päätellä. Tutustuuko siinä ihmiseen, en tiedä.
 
vierailija
Ei pitäisi tuoda vauvan asioita tänne mutta tuonpa kuitenkin hieman kun siellä väännetään numerosta 3 ja puutarhassa olleesta keskustelusta asiasta.

Puutarhassa oli nimittäin joskus kolme kommenttia asiasta x ja toiset kolme asiasta y (jotain kriittisiä asioita varmaan) ja itse olin kirjoittanut yhden molemmista. Erehdyin sitten kirjoittamaan että "ehkä ne oli ne samat jotka kirjoitti ne" josta joku vänkäämään että mistä tiedät jos et ole itse kirjoittanut niitä kaikkia. Selitin kyllä että vähän väärin tuli muotoiltua ja että yksi molemmista oli minun ja jäljellä jäi neljä jotka eivät ole mutta nyt siellä taidetaan vääntää siitä ja väitetään Aidon sivupersooniksi ties ketä. No enpä aio mennä sekoittamaan pakkaa ja päätymään taas kerran Aidon kanssa samaksi.
 
vierailija
Jönnä että jotkut tarvitsee Damonin siihen pöhinään. Olen Bojanisti ja mua kiinnostaa hänen ja Joksujen tekemiset, ei nämä liitännäiset. Myös Kn joistain biiseistä pidän, mutta tuskin tulee keikoille mentyä. Ruississa tietty katson myös hänen keikan. Mulle riittää se mitä artistit haluavat faneille antaa, eikä koskaan ole se yksityiselämä niin hirveästi kiinnostanut. Tykkään keskustella musiikista ja keikoista.
Mielestäni Kn virhe oli siinä, että hän toi esille niinpaljon omaa minäänsä.
Sairaudesta kertomisella, hän sai mummojen sympatiat.
Perhearvojen korostamisella jälleen sympatian keruuta.
Ja tietty tämä Bojan, Bojan kuvio.
Kun on kaikkea tuonut julki, senjälkeen sulkeutuu kuin simpukka.
Ei yksityiselämästä saa kysyä.
Jäähän jäljelle konemusiikki
ja CCC.
Se alkaa hirttää kiinni.
 
vierailija
Ei pitäisi tuoda vauvan asioita tänne mutta tuonpa kuitenkin hieman kun siellä väännetään numerosta 3 ja puutarhassa olleesta keskustelusta asiasta.

Puutarhassa oli nimittäin joskus kolme kommenttia asiasta x ja toiset kolme asiasta y (jotain kriittisiä asioita varmaan) ja itse olin kirjoittanut yhden molemmista. Erehdyin sitten kirjoittamaan että "ehkä ne oli ne samat jotka kirjoitti ne" josta joku vänkäämään että mistä tiedät jos et ole itse kirjoittanut niitä kaikkia. Selitin kyllä että vähän väärin tuli muotoiltua ja että yksi molemmista oli minun ja jäljellä jäi neljä jotka eivät ole mutta nyt siellä taidetaan vääntää siitä ja väitetään Aidon sivupersooniksi ties ketä. No enpä aio mennä sekoittamaan pakkaa ja päätymään taas kerran Aidon kanssa samaksi.
Minä käväisin siellä kommentoimassa ja taisin päätyä yhdeksi Aidon sivupersoonaoletetuksi minäkin.
 
vierailija
Vauvalla on ollut niin tylsää, että kävin heittämässä siellä Hanna-tädin pikkuleipä juttuja sekä Lasse lähti Aidon matkaan kommentteja. Mitään pahempaa trollailua en jaksa itse harrastaa. Mä kaipaan oikeasti säpinää tähän saagaan tai hajoan kohta.
 

Yhteistyössä