vierailija
Haaveiletko sinä koskaan yhteisestä elämästä? Siis että millaista se mahtaisi olla.
Kyllä, useinHaaveiletko sinä koskaan yhteisestä elämästä? Siis että millaista se mahtaisi olla.
I love you and miss you 🩷
Kaunotarta.Ketä?
Kyllä. Päivittäin. Varmaan mukavaa.4Haaveiletko sinä koskaan yhteisestä elämästä? Siis että millaista se mahtaisi olla.
Mulle on eräs todennut näin joskus, kun poikaystävä jätti. En tiedä miten kuvitteli minun ottavan sitten hänet. Ei se suhde ja tunteet synny sillä vaikka miten toinen yrittäisi olla kiva ja hellä. Ihmiset vaan niin paljon tyytyy johonkin ja ehkä tuollaisessa tilanteessa voikin suhde syntyä. Minä taas en pysty tyytymään. Se on sisäänrakennettu. Minulle on vain se yksi ja ainoa oikea ja muita en voi koskeakaan. Vaikea ymmärtää ihmisten, joille käy lähes kuka vain kenet kiinni saa. Ainakin seksiin. Sivusta.Parannan mielesi ja korjaan särkyneen sydämesi, kaikki käy hyvin.
Huomaan kyllä, vaistoan. En välttämättä sano mitään kun tilanne on mikä on, surettaa ja oon huolissani sitten vaan.Omaan hyvät itsesäätelykeinot, joten et välttämättä huomaa jos minulla huolia.
Kannattaiskos erota.Miltä kosketus tuntuu?
Rakkaudelta, lämmöltä, koko vartalon hyvän olon tunteena. Ihmiseltä, josta välität.
Ahdistukselta, pahan olon väreinä koko kehossa, pakokauhuna. Ihmiseltä, jota kohtaan ei ole tunteita.
Kenestä?Kannattaiskos erota.
OlenPaha olla
Tiiän kyllä että et sä missään ole. Et mulle.
Voisinpa lohduttaa sinua. Nuku hyvin tuntematon ystäväni.Paha olla
Tiiän kyllä että et sä missään ole. Et mulle.
Tuloillaan, malttiaTartteisin mies sen ihmeen