Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parannan mielesi ja korjaan särkyneen sydämesi, kaikki käy hyvin.
Mulle on eräs todennut näin joskus, kun poikaystävä jätti. En tiedä miten kuvitteli minun ottavan sitten hänet. Ei se suhde ja tunteet synny sillä vaikka miten toinen yrittäisi olla kiva ja hellä. Ihmiset vaan niin paljon tyytyy johonkin ja ehkä tuollaisessa tilanteessa voikin suhde syntyä. Minä taas en pysty tyytymään. Se on sisäänrakennettu. Minulle on vain se yksi ja ainoa oikea ja muita en voi koskeakaan. Vaikea ymmärtää ihmisten, joille käy lähes kuka vain kenet kiinni saa. Ainakin seksiin. Sivusta.

vierailija
Miltä kosketus tuntuu?
Rakkaudelta, lämmöltä, koko vartalon hyvän olon tunteena. Ihmiseltä, josta välität.
Ahdistukselta, pahan olon väreinä koko kehossa, pakokauhuna. Ihmiseltä, jota kohtaan ei ole tunteita.

vierailija
Kun tapasin kaivatun ensimmäisen kerran huolia oli tosi paljon ja olin tosi ahdistunut. Ei hän sitä huomannut, koska hymyilin vaan ja olin iloinen. Hän näki vain pinnan. Pintaa syvemmälle minua ei näe, koska se maailma voi olla liikaa. Ehkä joskus luotan johonkin niin paljon, että hän näkee minut kokonaan ja tahtoo nähdä.

Yhteistyössä