Pitäisikö erota kirkosta vaikka on kristitty? Poikatytöt ja sambatanssijat hyppivät lähes alasti kirkoissa ja muuta mädätystä joka vesittää Sanan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos sinulla on vahva usko et tarvitse mitään maallisia instituutioita.
Huono asia on, että se johtaa siihen ettei enemmistö enää löydä Kristusta.
Viimeisen ajan eksytys tarvitsee heikkoa kirkkoa ja seurakuntaa. Ehkä se onkin Raamatun sanan vesityksen ja mädätyksen agendana.


Kastekäsky

Kastekäskyksi
, kaste- ja lähetyskäskyksi tai lähetyskäskyksi kutsutaan Matteuksen evankeliumin luvun 28 jakeita 18–20. Suomen evankelisluterilaisen kirkon mukaan Kristus on niissä asettanut pyhän kasteen sakramentiksi, jonka kautta tullaan kirkon jäseneksi. Jakeiden on katsottu myös velvoittavan kristityt tekemään lähetystyötä, eli levittämään kristinuskon sanomaa kaikille maailman kansoille.

»18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."»
(Matt. 28:18–20, Raamattu 1933/1938)

Lisäksi:
»13 Kristukseen tekin nyt uskotte kuultuanne totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin. Häneen uskoessanne te myös olette saaneet luvatun Pyhän Hengen sinetiksenne. (Ef. 1:13,14; Room. 8:16) 14 Se on meidän perintöosamme vakuutena, joka takaa meille lunastuksen, Jumalan kirkkauden ylistykseksi.»
(Ef. 1:13–14, Raamattu 1992)
»15 Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. (Mark. 13:10) 16 Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.(Joh. 3:18,36; Ap. t. 16:31; Room. 1:16; 1. Piet. 3:21)»
(Mark. 16:15–16, Raamattu 1992)
 
vierailija
Raskasta joulua heavykonserttikin hartaan kauniin kristillisen musiikin tilaisuutena sopii 100-kertaa paremmin kirkkoon kuin alusvaatteilla pyllistely, joka näyttäytyy enempi piilotetulta perseen näyttämiseltä kristinuskolle. Aivan kuin joku masinoisi kampanjaa maallistaa luterilaisuus.
 
vierailija
Onko trans.. kirosana..tana. Sama aivan asiallinen aloitus viesteineen poistettiin, koska otsikossa oli "poikatyttöjen" sijaan tuo trans-kirosana..tana. Mitä pahaa ja kiellettävää/sensuroitavaa ko. sanassa on?
 
vierailija
Sehän on loppujen lopuksi sama että olen isänmaallinen, mutten usko maan hallitukseen.
Tämän lisäksi pitää olla myös lakia vastaan.
Ai, ettei usko hallitukseen joka on vaalivalheilla päässyt valtaan 0,9% ja 0,2% marginaalisella erolla?
Venäjälläkin toimitaan lakia vastaan jos enemmistön tuella demokraattisesti alun alkaen valittuun Suureen johtajaan ja tämän hallintoon ei usko. Joten turvat tukkoon ja alistukaa!
 
vierailija
Mahdotonta erota kirkosta, jos on kristitty. Seurakunnasta voi erota, vaikka on kristitty.
”Lujauskoisten” on parempi pysyä seurakunnassa juurikin silloin, kun vaikeuksia tulee.
 
Luterilaisen kirkon herätysliikkeet älähtivät. Hyvä!


 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä