Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis onks tää nyt Aito taas jolla meni vati nurin tosta twitteristin paidasta? 😀 Sama Aito, jonka mielestä oli ihan fine viedä the taulusta kuvaa vielä reilu viikko sitten ja hieroa shippiä naamaan?
 
vierailija
Niinpä. Miten joillain ihmisillä ei ole minkäänlaista halua miettiä, olisiko sellainen lahja tuossa tilanteessa, jossa on mahdollista, että toisen toivoma suhde on mahdoton, nyt itsestä niin kiva?
Aivan alusta asti on ollut mahdollista, että toisen toivoma suhde on mahdoton, eikä meillä missään vaiheessa ole edes ollut tietoa siitä, että kumpikaan toivoisi muuta kuin ystävyyssuhdetta. Meille on kuitenkin näkynyt vielä viime viikon videoilta, miten lämpimästi he toisiaan katsovat ja miten hauskaa heillä on yhdessä. Ei ole mitään syytä uskoa, että toiseen viittaava lahja aiheuttaisi mitään mielipahaa.
 
vierailija
Siis onks tää nyt Aito taas jolla meni vati nurin tosta twitteristin paidasta? Sama Aito, jonka mielestä oli ihan fine viedä the taulusta kuvaa vielä reilu viikko sitten ja hieroa shippiä naamaan?
Aitohan nimenomaan kirjoitti siihen jonkun friendship-aiheisen viestin mukaan, tyyliin "This friendship has lasted since 1932". Ei ollut kyllä shippaamista se. Ja kaikki jotka vastustavat juttuja eivät ole AIto.

-paita-agnostikko
 
vierailija
No mut miten toi "lol you're not käärijä" nyt sitten on muuta kuin heidän ystävyyssuhteen arvostamista?
Kuten signeerasin viestini, olen paita-asian suhteen agnostikko. Kirjoitin Vauvalle yhden viestin vähän samasta asiasta ja täällä en ole kommentoinut asiaa. Kommentoin ainoastaan ko. viestiä. Jos pitää kommentoida, niin sanoisin, etten itse tekisi noin, mutta en myöskään näe siinä mitään erityisen tuomittavaa.
 
vierailija
Mä olen varmaan tähän liian väsynyt näin aamusta, kun menin lukemaan tuon "Ylempi on hauska, mutta entäs tuo alempi..."-kirjoituksen ensin ja sen alla seuraava viesti oli "Joo, se on jotenkin vähän liikaa". Aamu-aivoni jotenkin yhdisti nuo kaksi ja mä ihmeissäni luin lisää viestejä missä oltiin samaa mieltä. Ja ajattelin et mitä helkkaria nyt, ovatko kaikki menneet sekaisin kun yhtäkkiä Bn ja Nacen pieni kuumistelukin on liikaa?? 😂 No, sit kun peruutin sitä "alkuperäinen viesti"-käytävää pitkin, huomasin, että liittyi siihen paitajuttuun vielä, mutta hetken kuulkaas tuntui maailmankirjat olevan aivan sekaisin! 🤣😅
 
vierailija
Mä olen varmaan tähän liian väsynyt näin aamusta, kun menin lukemaan tuon "Ylempi on hauska, mutta entäs tuo alempi..."-kirjoituksen ensin ja sen alla seuraava viesti oli "Joo, se on jotenkin vähän liikaa". Aamu-aivoni jotenkin yhdisti nuo kaksi ja mä ihmeissäni luin lisää viestejä missä oltiin samaa mieltä. Ja ajattelin et mitä helkkaria nyt, ovatko kaikki menneet sekaisin kun yhtäkkiä Bn ja Nacen pieni kuumistelukin on liikaa?? No, sit kun peruutin sitä "alkuperäinen viesti"-käytävää pitkin, huomasin, että liittyi siihen paitajuttuun vielä, mutta hetken kuulkaas tuntui maailmankirjat olevan aivan sekaisin!
No se olisi jo ollut! 🤣 Slutty Bojan on ihana (eikä koskaan liikaa) 😍🔥🥵
 
vierailija
Mä olen varmaan tähän liian väsynyt näin aamusta, kun menin lukemaan tuon "Ylempi on hauska, mutta entäs tuo alempi..."-kirjoituksen ensin ja sen alla seuraava viesti oli "Joo, se on jotenkin vähän liikaa". Aamu-aivoni jotenkin yhdisti nuo kaksi ja mä ihmeissäni luin lisää viestejä missä oltiin samaa mieltä. Ja ajattelin et mitä helkkaria nyt, ovatko kaikki menneet sekaisin kun yhtäkkiä Bn ja Nacen pieni kuumistelukin on liikaa?? No, sit kun peruutin sitä "alkuperäinen viesti"-käytävää pitkin, huomasin, että liittyi siihen paitajuttuun vielä, mutta hetken kuulkaas tuntui maailmankirjat olevan aivan sekaisin!
En olisi hämmästynyt vaikka joku vetäisikin seuraavaksi herneen nenään Boitsun ja Nacen lavakäytöksestä 😅 Mutta mua vaan nauratti tämä yöllinen samanmielisten ketju, oli sen verran läpinäkyvää että muuttui täydeksi komiikaksi. Juu ihan varmasti löytyy 5+ samaa mieltä olevaa keskellä yötä tykittämään tukensa ilman sen kummempia kommentteja. Ihanaa että meidän trolli on keksinyt itselleen ystäviä, ehkä se helpottaa oloa!
 
vierailija
Tosin on varmaan useampi, jonka mielestä tuo vähän kyseenalaista on (paita) mutta ehkä sitä nyt noin vakavasti ei kuitenkaan tarvitsisi ottaa. Siis siinä mielestä kyseenalaista, että kuten kaikki "kivat jutut" niin myös tuo alkaa varmaan jossain vaiheessa tuntua vähän loppuunkuluneelta. Eri asia sitten jos asianomaiset lisäävät löylyä, kuten välillä ovat tehneet.
 
vierailija
Tosin on varmaan useampi, jonka mielestä tuo vähän kyseenalaista on (paita) mutta ehkä sitä nyt noin vakavasti ei kuitenkaan tarvitsisi ottaa. Siis siinä mielestä kyseenalaista, että kuten kaikki "kivat jutut" niin myös tuo alkaa varmaan jossain vaiheessa tuntua vähän loppuunkuluneelta. Eri asia sitten jos asianomaiset lisäävät löylyä, kuten välillä ovat tehneet.
No sen voi sitten ehkä kyseenalaistaa vähän vähemmällä huudolla ja riehumisella keskellä yötä..?
 
vierailija
No sen voi sitten ehkä kyseenalaistaa vähän vähemmällä huudolla ja riehumisella keskellä yötä..?
Vaikuttais olevan aika monta (näkemykseltään) eri tyyppiä joista jotkut reagoivat tulisemmin ja jotkut rauhallisemmin kun eteen tulee jokin muu mielipide kuin oma. Jotkut on sitä mieltä, et K&B-valtakunnassa kaikki hyvin ja toiset et on välirikkoa tai ainakin välien runsasta viilenemistä. Mä en osaa sanoa puolin enkä toisin, kun kaikki ollaan kuitenkin ihan sen varassa mitä näkyy/kerrotaan ulospäin. Faktahan on, että julkista yhteydenpitoa, ulosantia ja (kärtsän puolesta) julkista mouruamista on huomattavasti vähennetty. Jotkut mainitut asiat (esim Slovenianmatka, keikkabussi...) eivät toteutuneet, mutta niitäkään syitä ei ole julkisuuteen kerrottu. Yksityisestä vastaavastahan emme tiedä, millainen tilanne on nyt, emmekä edes millaista on ennen ollut, joten sitäkään ei voida kuin arvailla, että onko jokin muuttunut vai ei. Sitä ehkä nyt kuitenkin vois miettiä, että kannattaako meidän täällä olla jatkuvasti toistemme kurkuissa kiinni koskien näitä asioita, joista emme tosiaan juurikaan tiedä ja joihin emme voi kuitenkaan millään tavalla vaikuttaa, et miten sitten loppupeleissä menee.
 
vierailija
Vaikuttais olevan aika monta (näkemykseltään) eri tyyppiä joista jotkut reagoivat tulisemmin ja jotkut rauhallisemmin kun eteen tulee jokin muu mielipide kuin oma. Jotkut on sitä mieltä, et K&B-valtakunnassa kaikki hyvin ja toiset et on välirikkoa tai ainakin välien runsasta viilenemistä. Mä en osaa sanoa puolin enkä toisin, kun kaikki ollaan kuitenkin ihan sen varassa mitä näkyy/kerrotaan ulospäin. Faktahan on, että julkista yhteydenpitoa, ulosantia ja (kärtsän puolesta) julkista mouruamista on huomattavasti vähennetty. Jotkut mainitut asiat (esim Slovenianmatka, keikkabussi...) eivät toteutuneet, mutta niitäkään syitä ei ole julkisuuteen kerrottu. Yksityisestä vastaavastahan emme tiedä, millainen tilanne on nyt, emmekä edes millaista on ennen ollut, joten sitäkään ei voida kuin arvailla, että onko jokin muuttunut vai ei. Sitä ehkä nyt kuitenkin vois miettiä, että kannattaako meidän täällä olla jatkuvasti toistemme kurkuissa kiinni koskien näitä asioita, joista emme tosiaan juurikaan tiedä ja joihin emme voi kuitenkaan millään tavalla vaikuttaa, et miten sitten loppupeleissä menee.
Loppupelit on ollut jo. B siirtynyt seuraavalle tasolle Damonin kanssa ❤
 
vierailija
Paitatyyppi joka komppailee ahkerasti itseään on takuulla se pahviBojanista hermostunut palstailija. Ehkä se taas hiljenee muutaman päivän/viikon sisään. En kyllä keksi mitä hän ajattelee saavuttavansa tällä mesoamisella täällä, jossa paidan teettäjä ei tiettävästi edes pyöri. Ja mikä siinä paidassa nyt edes niin kauhistuttaa.
 
vierailija
Ai niin ja juuri tuollaiset turhat provot vois myös ihan jättää pois. Kiitos, että muistutit tällä malliesimerkillä
Paitatyyppi joka komppailee ahkerasti itseään on takuulla se pahviBojanista hermostunut palstailija. Ehkä se taas hiljenee muutaman päivän/viikon sisään. En kyllä keksi mitä hän ajattelee saavuttavansa tällä mesoamisella täällä, jossa paidan teettäjä ei tiettävästi edes pyöri. Ja mikä siinä paidassa nyt edes niin kauhistuttaa.
Luulen, että se uskoo Bn loukkaantuvan tai ärsyyntyvän siitä, että Kärtsää tuputetaan. Kuuluu vissiin niihin, joitten mielestä K ja B yrittäneet toimillaan rajoittaa/tukahduttaa shippiä sitä kuitenkaan ääneen sanomatta.
 

Yhteistyössä