Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpisenpä tänne nyt jotain suht turhaa, mutta joka on ainakin aiheeseen liittyvää. Minun piti kirjoittaa vain yhden kohtauksen lyhyt ficci, sitten siitä erottui toinen kohtaus ja nyt ollaankin jo kolmessa eri ajankohdassa. Mikä ei tietysti muuten haittaa, mutta kirjoitustahtini on mallia etana nykyään, niin 3-4K ficissäkin kestää ärsyttävän kauan.

Mutta jossain vaiheessa tämä kuitenkin valmistuu. En voi sanoa sisällöstä spoilaamatta oikein muuta kuin että liittyy Ruisrock ja sekä sloveenin että serbian kielet.

- Joymuffin
Ihanaa että kirjoitat, ja että edelleen höpiset täällä. ❤
 
vierailija
Mulle on aivan sama onko Bojanilla jotain Damonin kanssa vai ei, mutta tuo suoranainen vihamielisyys Damonia kohtaan on inhottavaa. Jos joku ajattelee olevansa B:n fani, niin ei puhu tuolla tavalla hänen ystävistään eikä mahdollisesta kumppanistaan, jos hänellä sellainen on. Luulin että edes täällä puutarhan puolella on fiksua ja syvällistäkin porukkaa mutta kovin moni ei tuohon puutu yhtään, onko tuo tosiaan ok teille? Eikä puolustamista ole sen väittäminen että suhde on, vaan monikaan ei sano mitään tuohon inhottavaan kielenkäyttöön. Vauvalla kaikki yksimielisesti yläpeukuttaa haukkuvia viestejä. En tajunnut aiemmin, että täällä on noin toksista porukkaa. Ihan kuin joku koulukiusaajasakki.
Henkilökohtaisesti en puolusta, ylä- tai alapeukuta koska ohittelen aika sujuvasti koko D aiheen ja varsinkin pitkät viestit aiheesta. Annan muiden keskustella jos kerran haluavat.
Muutenkaan en puolustaisi omalla kommentillani vaikka huomaisin (alapeukun vain antaisin) koska ei näillä palstoilla voi vaikuttaa siihen mitä toiset kirjoittelevat vaan vain omiin kirjoituksiisi. Se on vaan turhaa vänkäystä jos alkaa muita läksyttämään eikä sillä muutosta aikaiseksi.
 
vierailija
Fanitaidetta <3 En kestä noita pikkusia Kärppyjä :D
 
vierailija
Kiitos tästä fiksusta kommentista. Itse en ole viitsinyt aiemmin tähän keskusteluun ottaa edes kantaan aiheen herkkyyden takia. Totuus on kuitenkin se, että me ei voida täällä tietää, että kenen kanssa Bojan oikeasti sopisi yhteen. Bojan on ainoa, joka sen tietää ja tekee ratkaisunsa itse.
Kyllä sen suurin osa tajuaa että vain B itse tietää. Koko tämä ketjuhan perustuu mielipiteisiin, kukaan ei voi tietää varmasti.
 
vierailija
Tässä teille pusutteluja:




Harmi vaan, ettei ole mitään oikeita pusuja. B pussaa Janinkin kanssa ihan suulle, mutta K vaan jänistää.
 
vierailija

Yhteistyössä