Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilmeisesti Damon on nyt mukana keikkabussissa, joten varmaan menossa seuraavallekin keikalle. Eli todennäköisesti Bn slutty era saa jatkoa

 
vierailija
Hei! Sinä jolla oli ylimääräinen permantolippu Bölen keikalle: kyllä minä olisin kiinnostunut sen ostamaan. 😊 Mikäli lippu on vielä vapaana niin voit laittaa sähköpostia osoitteeseen tohvelielain27 @ proton . me (välit pois)
 
vierailija
Ilmeisesti Damon on nyt mukana keikkabussissa, joten varmaan menossa seuraavallekin keikalle. Eli todennäköisesti Bn slutty era saa jatkoa

Miksi on niin haikea olo. K olisi ehkä voinut olla tuolla.
 
vierailija
Miksi on niin haikea olo. K olisi ehkä voinut olla tuolla.
Mulla on kans haikea olo ja en ole palstoillakaan viihtynyt enää. J/B ystävyys toi minut aikoinaan tänne ja nyt kun meitä ei ole enää hemmoteltu sillä, on luopumisen tuska. Toisaalta ihan hyvä, saan tehtyä omassa elämässä asioita. Toista se oli viime kesänä ja syksyllä, kaikki jäi melkein tekemättä. Mutta kivaa oli!
 
vierailija
Mulla on kans haikea olo ja en ole palstoillakaan viihtynyt enää. J/B ystävyys toi minut aikoinaan tänne ja nyt kun meitä ei ole enää hemmoteltu sillä, on luopumisen tuska. Toisaalta ihan hyvä, saan tehtyä omassa elämässä asioita. Toista se oli viime kesänä ja syksyllä, kaikki jäi melkein tekemättä. Mutta kivaa oli!
Olen tuo haikea ja mulle ottaa oikeasti vähän koville, että ei saatu suomivävyä Bojanista ja mietin kuinka erityisenä ystävyys nyt pysyy. Toisaalta onhan K lla ollut koko ajan kumppani, joten jos tämä Damon on totta, niin tilanne on nyt vaan tasapuolinen.
 
vierailija
Mulla oli turnausväsymys jossain vaiheessa, mutta täällä edelleen heilutaan enkä ole minnekään menossa. Enemmän ja enemmän olen siirtynyt B ja JO faniksi ja sitä fiilistelen muiden kanssa (ja tietysti alkuperäistä aihetta🩷💚). Ja onhan tää yhteisö parhaimmillaan ihan mahtava!
 
vierailija
Mulla oli turnausväsymys jossain vaiheessa, mutta täällä edelleen heilutaan enkä ole minnekään menossa. Enemmän ja enemmän olen siirtynyt B ja JO faniksi ja sitä fiilistelen muiden kanssa (ja tietysti alkuperäistä aihetta🩷). Ja onhan tää yhteisö parhaimmillaan ihan mahtava!
Samat fiilikset täällä. Enemmän olen tällä hetkellä JO-fani, vaikka Kärtsärin fanina aloitin (ja yhä olen, vaikka enemmän nykyisin JO:ta kuuntelen), ja kiitos siitä kuuluu K/B:lle, kaikissa muodoissaan. Yhä jaksan shipata ja fiilistellä heidän ystävyyttään, mutta noihin jankkaamisiin olen niin väsynyt, ettei jaksa enää hirveästi kirjoittaa edes asiasta, kun heti tulee joku trolli musertamaan hyvän tunnelman. Mutta nämä palstat on niin osa jo elämää, ettei tästä oikein voi luopuakaan, kun parhaimmillaan tää yhteisö on tosiaan ihan mielettömän ihana, hauska ja luova.
 
vierailija
Mulla väsymys liittyy ankeutukseen, kiusaamiseen, trollaukseen ja siihen, että omaa itselle rakasta shippausta pitää puolustella kuukausi toisensa jälkeen sellaisille, jotka eivät shippaa mutta jostain syystä roikkuvat shippipalstalla. Olen siirtynyt enemmän shippaamaan oman pääni sisään ja Tumblriin. Toivoisin enemmän väkeä Lovelandiin. Vilkuilen kyllä palstoja, ja jos meininki näyttää hyvältä, niin jään, mutta en viitsi käyttää yhtään aikaani trollien seuraamiseen.
 
vierailija
Mulla väsymys liittyy ankeutukseen, kiusaamiseen, trollaukseen ja siihen, että omaa itselle rakasta shippausta pitää puolustella kuukausi toisensa jälkeen sellaisille, jotka eivät shippaa mutta jostain syystä roikkuvat shippipalstalla. Olen siirtynyt enemmän shippaamaan oman pääni sisään ja Tumblriin. Toivoisin enemmän väkeä Lovelandiin. Vilkuilen kyllä palstoja, ja jos meininki näyttää hyvältä, niin jään, mutta en viitsi käyttää yhtään aikaani trollien seuraamiseen.
Lisään että ficcejä luen edelleen, ne on mulle tärkeitä ❤
 
vierailija
Mulla väsymys liittyy ankeutukseen, kiusaamiseen, trollaukseen ja siihen, että omaa itselle rakasta shippausta pitää puolustella kuukausi toisensa jälkeen sellaisille, jotka eivät shippaa mutta jostain syystä roikkuvat shippipalstalla. Olen siirtynyt enemmän shippaamaan oman pääni sisään ja Tumblriin. Toivoisin enemmän väkeä Lovelandiin. Vilkuilen kyllä palstoja, ja jos meininki näyttää hyvältä, niin jään, mutta en viitsi käyttää yhtään aikaani trollien seuraamiseen.
Tumblr on kyllä hyvä paikka! Ja bonuksena siellä voi blokata sellaiset asiat, jotka eivät kiinnosta (kuten BoKris vaikkapa). Lisäksi tumpun hyvänä puolena on se, että koska se on vuosikymmenen varrella muuttunut aika lailla fandomien ytimeksi, niin siellä ymmärretään selittämättä shippauksen säännöt ja etiikka, vaikka toki joskus niistäkin joku yrittää moralisoida.
 
vierailija
Ilmeisesti Damon on nyt mukana keikkabussissa, joten varmaan menossa seuraavallekin keikalle. Eli todennäköisesti Bn slutty era saa jatkoa

Mitä tuossa linkissä oli? En ole Tumpussa, joten ei aukea.
 
vierailija
Olen tuo haikea ja mulle ottaa oikeasti vähän koville, että ei saatu suomivävyä Bojanista ja mietin kuinka erityisenä ystävyys nyt pysyy. Toisaalta onhan K lla ollut koko ajan kumppani, joten jos tämä Damon on totta, niin tilanne on nyt vaan tasapuolinen.
Samaa mieltä, niin on, mulla alkaa olla koko ajan parempi mieli tuosta tilanteen tasapuolisuudesta. Kyllä B:n ja K:n ystävyys varmasti säilyy.
 
vierailija
Tumblr on kyllä hyvä paikka! Ja bonuksena siellä voi blokata sellaiset asiat, jotka eivät kiinnosta (kuten BoKris vaikkapa). Lisäksi tumpun hyvänä puolena on se, että koska se on vuosikymmenen varrella muuttunut aika lailla fandomien ytimeksi, niin siellä ymmärretään selittämättä shippauksen säännöt ja etiikka, vaikka toki joskus niistäkin joku yrittää moralisoida.
Mä en edelleenkään ole Tumpussa, mutta taidan alkaa tehdä siihen suuntaan siirtymää palstoilta, kun alkaa olla tiettyihin, liian usein toistuviin asioihin aika väsynyt täällä.
 
vierailija
Varmaan moni on poistunut joukosta tai mukana enää satunnaisesti, kun ilmapiiri on niin usein raskas. :/ Ja minusta pääongelma eivät ole edes varsinaiset trollit, vaan ihmiset joita homma triggeröi jollain tavalla ja sitten purkavat omat haavansa tänne. Minuakin yksi juttu tässä on viime aikoina triggeröinyt paljon, mutta en silti koe mitään tarvetta tulla tänne (tai muualle) mollaamaan shipin osapuolia, shippaajia tai ketään muutakaan, eihän se muiden asia ole. Mutta jotkut ihmiset kuvittelevat, että heidän triggerinsä ovat koko maailman asia.
 
vierailija
Kärppy on lätkää katsomassa ja näyttää tosi hyvältä! Sillä on selvästikin terveelliset elämäntavat nyt hallussa ja näyttää niin freesiltä. Mielenkiinnolla odotan mitä se tekee hiuksilleen ja millaisen kärpyn näkee sit Bölessä🥰
 

Yhteistyössä