"Elinkeinoministeri Wille Rydman väläyttää uusia työmarkkinatoimia hallitusohjelman päälle lakkojen vuoksi."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hallituksen ainut järkevä teko on hallituksen kaataminen.
Nykyinen hallitus saa aikaan sisällissodan. Rydman sopii parhaiten lastentarhaan erityisosastolle, jossa erikoiskoulutetut tädit ohjaavat Pikku-Willeä askartelussa.

Aika moni on kuitenkin hallituksen kanssa samaa mieltä.
Aina kun jostain yritetään säästää, löytyy porukkaa vastustamaan. Mikään säästötoimi ei sovi kaikille.
Työnantajat eivät irtisano hyviä ja tarpeellisia työntekijöitä. Jokainen voi ryhtyä yrittäjäksi, jos muiden tarjoamat työpaikat eivät kelpaa. Voi sitten itse järjestää itselleen ja omille työntekijöille niin paljon etuja kuin haluaa.

Hallituksen ainut järkevä teko on hallituksen kaataminen.
Nykyinen hallitus saa aikaan sisällissodan. Rydman sopii parhaiten lastentarhaan erityisosastolle, jossa erikoiskoulutetut tädit ohjaavat Pikku-Willeä askartelussa.
OrpoPurran työläisvihamielinen vastakkainasettelun täystuhohallitus pitää tietenkin vaihtaa, se ottaa ilman edellisen kauden vakavia kriisejäkin (koronapandemia, elinkeinoelämän miljardien koronasossutukeminen, energiakriisi) noin 60 miljardia euroa velkaa, aiheuttaa eniten 25-vuoteen konkursseja, kasvavaa työttömyyttä 1/2-vuodessa jo noin 30 000 lisätyötöntä sekä lisää köyhyyttä mm. THL:n mukaan 100 000 uutta toimeentulotukiasiakasta ja noin 20 000 lapsiköyhää lisää. Suomen Ukrainatuki on pisara menoissa, joita OrpoPurra rahoittaa velanotolla mm suurituloisten veronalennuksia, koska se ei halua ottaa suurituloisia, varakkaita tai pääomapiirejä veropohjan laajentamisella Suomitalkoisiin. Veropohjaa rapautetaan, vastuutonta politiikkaa.

"Elinkeinoministeri Wille Rydman: Lakkojen seuraukset osuvat kaikista rajuimmin työntekijöihin"
Meillä on täysi oikeiston aloittama tunkkainen luokkasota käynnissä, Orpon ja Purran ääritalousoikeistohallituksen sytyttämänä, sitä lämmiteltiin jo SipilänOrponSoinin oikeistohallituskaudella

Aina kun jostain yritetään säästää, löytyy porukkaa vastustamaan. Mikään säästötoimi ei sovi kaikille.
Työnantajat eivät irtisano hyviä ja tarpeellisia työntekijöitä. Jokainen voi ryhtyä yrittäjäksi, jos muiden tarjoamat työpaikat eivät kelpaa. Voi sitten itse järjestää itselleen ja omille työntekijöille niin paljon etuja kuin haluaa.
Olet jo toitottanut samaa asiaa muissa palstan ketjuissa. Olet sokaistunut tyhmän hallituksen jutuista. Ihminen tyhmistyy tyhmässä seurassa.
Miksi haluat vetää fiksut ja järkevät ihmisen Orpon tilaamaan itsetehtyyn suohon?. Olen lapsuudessani liikkunut paljon suolla vanhempieni omistamalla suolla ja kauempana lakkoja poimimassa. Suolla pitää jokainen askel varoa ettei hulahda veteen kaulaansa myöten. Siihen aikaan ei oltu vielä kännyköitä keksitty. Olin aina valmis lähtemään minne vain. Vanhana ja viisaana neuvon, että Orpon ja Purran tie on tuhon tie. Jos ette minua usko, omapa on asialle. Suomessa on ollut vain yksi äänioikeistolainen hallitus sodan jälkeen ja Orpon hallitus on toinen sanoi eilen tutkija Markku Joki-Sipilä A-studiossa. Suomi ei tarvitse Orpon hallitusta. Se on kuin rutto+kolera+korona plus moni muu tautiyhdistelmä, joka tappaa hivuttamalla.

Ja ottaa pelkästään omat kaverit siihen porukkaan, oli kyse uskonsisarista/veljistä tai sopivista harrastuksista

Yhteistyössä