Tule luo niin saat unettavan mällin.Tänä yönä ei uni tule ihan heti. Sellaisen tällin taas sain yötä vasten.
Ei naurata nyt.Tule luo niin saat unettavan mällin.
Tässähän minä.Missä sinä olet, samettisilmä?
Seksi auttaa asiaan kuin asiaan.Ei naurata nyt.
Pelasta, auta. Purteni on heikko, aaltoihin jää.Tässähän minä.
Varmaan miehillä.Seksi auttaa asiaan kuin asiaan.
Auttaako myös silloin, kun pommikoneet jylisee pään päällä (kuvaannollisesti)?Seksi auttaa asiaan kuin asiaan.
Mikä oli sellainen tälli? Jotain mitä vauvapalstalla puhuttiin?Tänä yönä ei uni tule ihan heti. Sellaisen tällin taas sain yötä vasten.
Ei. Vaan irl. En kerro tässä.Mikä oli sellainen tälli? Jotain mitä vauvapalstalla puhuttiin?
Periaatteessa näinkin voi olla, jos oikein pitkälle ajattelee. Rakastus rintamakaveriin ja ehdotus seksistä ennen kuolemaa niin saisi edes kerran seksiä sen rakastuksen kanssa.Auttaako myös silloin, kun pommikoneet jylisee pään päällä (kuvaannollisesti)?
Hyvä. Sitten et ole harhainen Tosis. Sivusta.Ei. Vaan irl. En kerro tässä.
Et ymmärtänyt pointtia.Periaatteessa näinkin voi olla, jos oikein pitkälle ajattelee. Rakastus rintamakaveriin ja ehdotus seksistä ennen kuolemaa niin saisi edes kerran seksiä sen rakastuksen kanssa.
Puutteessa?Nussittuna nukkuis paremmin.
Ei se ollut sulle, älä sure ihana Nuku hyvin ja näe rauhallisia uniaJätitkö hyvästit mulle? En ymmärrä.
Minäkin ajattelen sinua. Nuku hyvin rakas.Kuvittelen sinut lähelleni. Koetan sillä tavalla rauhoittua ja saada unen.
Se on molemminpuolista Nuku hyvin rakasRakastan sua ihastukseni