Onko sun kaivattu sanonut jotain syytä sulle miksi pysyttelee pois? Jos tiedät sen niin siinä on ehkä avain saada hänetJos olisi noin helppoa, olisin tehnyt jo. Ei toiminut.
Jokin teidät silti piti aina yhdessäEro oli lukuisia kertoja näin lähellä 🤏
LapsetJokin teidät silti piti aina yhdessä
Uskot että ette ees sinkkuina päätyisi yhteen? Vai onko hän myös varattu? Sitten tietysti hänenkin pitäisi tehdä osansa.Toki. Ja toisin päin. En silti usko, että tilanne muuttuisi millään tavalla, vaikka itse olisinkin eronnut.
Totta kai päädyttäisiin.Uskot että ette ees sinkkuina päätyisi yhteen? Vai onko hän myös varattu? Sitten tietysti hänenkin pitäisi tehdä osansa.
Et ole ilmaissut edes haluavasi olla mun elämässä tämän kummemmin. Et ole ollut valittavissa. SivustaSillä joka haluaa pysyä varattuna ei valitettavasti ole hirveästi neuvotteluvaltteja:/ Vaikea olla jonkun elämässä sillä tavalla jos hän on jo lupautunut toiselle.
TämäToki. Ja toisin päin. En silti usko, että tilanne muuttuisi millään tavalla, vaikka itse olisinkin eronnut.
Mistä niin päättelet? Väärin päätelty.Aina on kiusaus. Sulla ei näytä olevan.
Kiitos hyvää rakas, elämästä ei puutu muuta kuin sinämoi, mitä sulle kuuluu?
mutta olen kuitenkin täällä palstailu kuuluu elämäänKiitos hyvää rakas, elämästä ei puutu muuta kuin sinä
Mulla näin. SivustaKolme vuotta sitten?
Se oli varmasti oikea päätös. En itsekään jaksa tätä enää kovin kauan.Siinä mielessä ei ole kiusausta, että koska käteni ovat sidotut, ei ole edes keinoja ottaa yhteyttä.
Eikö enää?Mulla näin. Sivusta
Niin kuuluu. Olet suloinenmutta olen kuitenkin täällä palstailu kuuluu elämään
Joillakin vähän liikaakinNiin kuuluu. Olet suloinen
Hyvää yötä.
Tuleeko sun kanssa muut hyvin toimeen? Mitä puheet autismista/aspergerista on, onko sellaista taustalla?Minulla loppuu voimat sun kanssa Oletko aina noin vaikea ihminen /ollut?