Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpas täällä ollut hulvaton ilta, ja tää bussinseurantalive kruunasi koko Joksu-viikon 😂 Huojentavaa tietää, että Kärppy saatiin lopulta pakattua mukaan bussiin 🙌

Olin eilen ja tänään (siis la ja su) keikalla, ja kuten täällä on todettu, tänään oli kyllä rennompi tunnelma ja yleisö oli ihanasti messissä, myös se permannon takaosa, josta itse katsoin keikkaa. Oli aivan mahtavaa, että settilista oli erilainen kuin eilen, myös välispiikit tosiaan oli erilaiset kuin eilen. Mulle Padamin kuuleminen livenä oli tämän päivän ehdoton kohokohta. En melkein usko todeksi, että viimein sen sain kokea 🥹❤

Hienoa oli kuulla myös Dopamin, ja Demonissa Boitsu pyysi yleisöä huutamaan, ja yleisöhän huusi! Melkein yhtä kova huuto lähti Ruisrock-uutisesta. Boitsu tosiaan vaikutti vähän yllättyneeltä yleisön innokkaasta reaktiosta, ehkä brader ei ole vielä infonnut häntä suomalaisista festareista ja siitä, että Ruisrock on yksi suurimmista ja tärkeimmistä.

Se uusi S-alkuinen biisi veti tänäänkin jengin hyvin mukaan. Todella odotan sen virallista julkaisua esim. Spotifyssä.

Tämän illan uusi biisi tuntui vähän kevyeltä välipalalta eilen ensiesityksensä saaneisiin biiseihin verrattuna, mutta chillailulle oli kyllä tarvetta intensiivisten ja osin surullistenkin biisien seassa 🤔

Eilen olin itse aluksi jotenkin hirveän vaikuttunut Joksujen näkemisestä. Tänään osasin ottaa heti rennommin, ja tanssin ja hypin kaikki mahdolliset biisit ja karjuin epävireisesti sinnepäin-sloveenia 🙈😆 Että meno alkaa olla mulla samanlaista kuin Kärtsärin keikoilla.
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä