Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minuu jotenkin nyt vaan vähän tympii, että tyyliin 6 huippubiisiä jää näillä keikoilla nyt soittamatta. Tempo on hitaampi, enemmän jutustelua myös. Jos soittasivat 15-20 min pidempään, niin ehittäis kuulla muutama uusi biisi eikä tarvis hirveenä karsia vanhoista
 
vierailija
K
Haaaa, mä olin tän tokan keikan kakkosrivillä!
Ikinä en oo ollut missään konsertissa noin lähellä. Huhhuh, mun jalat kuolee, mutta se oli kaiken sen vaivan arvoista. Oon nähnyt kymmeniä ellen satoja videoita Bojanista, mutta sen, millainen kuuma seksipakkaus se on ja miten hyvin se liikehtii ja esiintyy näki kunnolla vasta livenä läheltä! Nyt ymmärrän täysin, mistä te kaikki muut täällä olette puhuneet jo kauan Oon mä hänen kuviaan kuumistellut, mutta liikkuva Bojan lähellä = mmmuahh!
Olipa tosi hyvä keikka! Ja Kris, Kris on ihana! 🩷🩷🩷 Oon kauan jo ollut Kris girl, mutta se oli vielä ihanampi jos mahdollista (ja onhan se!) läheltä nähtynä!
Nyt kuultiin Dopamin, (jee!)Padam, Barve Oceana! ja Ngvot, mutta ei Golaa, Metuljia Vem da grešiä, eikä Tokiota. Hitto kun ne hyljeksii Omamljeno teloa!
Onkohan se ja SSOL Bojanin inhokkeja

Varmaan se kun tiesi ettei K tuu paransi tunnelman. Siis itsellä. Jonosta löytyi mukavaa höpöttelyseuraa ja oli kyllä hyvä tunnelma keikalla.
Nace ja Jan, mitkä söpöliinit yhdessä Ja Jure sai Novi Valiin saippuakuplia, joita puhalteli 🫧🫧🫧

This was A Night To Remember!
Muustan tän varmasti lopun ikääni 🫶🫶🩷
Kris on kyllä minusta 10x hotimpi ja kauniimpi livenä. :)
 
vierailija
Haaaa, mä olin tän tokan keikan kakkosrivillä!
Ikinä en oo ollut missään konsertissa noin lähellä. Huhhuh, mun jalat kuolee, mutta se oli kaiken sen vaivan arvoista. Oon nähnyt kymmeniä ellen satoja videoita Bojanista, mutta sen, millainen kuuma seksipakkaus se on ja miten hyvin se liikehtii ja esiintyy näki kunnolla vasta livenä läheltä! Nyt ymmärrän täysin, mistä te kaikki muut täällä olette puhuneet jo kauan Oon mä hänen kuviaan kuumistellut, mutta liikkuva Bojan lähellä = mmmuahh!
Olipa tosi hyvä keikka! Ja Kris, Kris on ihana! 🩷🩷🩷 Oon kauan jo ollut Kris girl, mutta se oli vielä ihanampi jos mahdollista (ja onhan se!) läheltä nähtynä!
Nyt kuultiin Dopamin, (jee!)Padam, Barve Oceana! ja Ngvot, mutta ei Golaa, Metuljia Vem da grešiä, eikä Tokiota. Hitto kun ne hyljeksii Omamljeno teloa!
Onkohan se ja SSOL Bojanin inhokkeja

Varmaan se kun tiesi ettei K tuu paransi tunnelman. Siis itsellä. Jonosta löytyi mukavaa höpöttelyseuraa ja oli kyllä hyvä tunnelma keikalla.
Nace ja Jan, mitkä söpöliinit yhdessä Ja Jure sai Novi Valiin saippuakuplia, joita puhalteli 🫧🫧🫧

This was A Night To Remember!
Muustan tän varmasti lopun ikääni 🫶🫶🩷
Olihan se K siellä katsomossa kuitenkin yhdessä H:n kanssa
 
vierailija
Kiitos hirveästi livettäjälle 💚 Pysyttelin päivän poissa palstoilta, kun en ymmärtänyt yhtään sitä tunnelmaa täällä. Rakastuin eilisiin uusiin biiseihin ja odotan innolla levyä. Ihanaa että jaatte keikka raportteja ja mielenkiintoista kuulla miten erilailla ihmiset keikan voi kokea. Best boyfriendeillä on kaikki hyvin ja niin meillä kaikilla naudoillakin toivottavasti 💚 Hyvää yötä kaikille täältä pohjoisen halvaantuneelta kantturalta.
 
vierailija
Kiitos kivasta illasta ja Souvlakille erityiskiitos kusisesta kivestä <3 Kiitokset myös jo muutamalla keikkarapsan kirjoittajalle, toivottavasti aamulla on ilmestynyt lisää :D Tää nauta lähtee nyt untenmaille kun tuli viime yönä nukuttua vaan muutama tunti
 
vierailija
Oli ihan mieletön keikka! Tykkäsin eilisestäkin, mut huomas et oli se jännitys nyt heivattu kokonaan pois ja pojat oli tosi rennolla fiiliksellä. Hemmetin Padam, rupes leuka väpättää ja silmät vuotamaan, mut jotenki sain onneks estettyä etten ihan täysillä ruvennu vollottamaan :D Ja meinasin ratketa liitoksistani kun se Ruissi-ilmotus tuli ja meinas myös hajota korvat ku porukka innostu niin paljon :D Ja Kärtsä tosiaan samana päivänä siellä. Ja huomas kyl et K oli yleisössä ku pari mun lähellä ollutta ihmistä tuijotteli katsomoon tasasin väliajoin, ite en viittiny :D Mulla on nyt niiiin hyvä fiilis, onneks olin molemmilla keikoilla <3 Seuraavaks sit sinne Ruissiin, pakko saada lippu, makso mitä makso :D
 

Yhteistyössä