Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Esim. eräälle shippaajaystävälle olennaista hommassa on, että hän näkee K&B:n välillä syvää, elämää suurempaa sielunveljeysrakkautta. Hän ei ole koskaan uskonut, että he päätyisivät parisuhteeseen. Niin siinä mielessä mikään ei pysty hänen shippiään horjuttamaan, eikä hän kuitenkaan ignoraa tosielämän tapahtumia. Ne eivät vain poissulje toisiaan.
 
vierailija
Haaaa, mä olin tän tokan keikan kakkosrivillä! 🙌
Ikinä en oo ollut missään konsertissa noin lähellä. Huhhuh, mun jalat kuolee, mutta se oli kaiken sen vaivan arvoista. Oon nähnyt kymmeniä ellen satoja videoita Bojanista, mutta sen, millainen kuuma seksipakkaus se on ja miten hyvin se liikehtii ja esiintyy näki kunnolla vasta livenä läheltä! Nyt ymmärrän täysin, mistä te kaikki muut täällä olette puhuneet jo kauan 😍 Oon mä hänen kuviaan kuumistellut, mutta liikkuva Bojan lähellä = mmmuahh!
Olipa tosi hyvä keikka! Ja Kris, Kris on ihana! 🩷🩷🩷 Oon kauan jo ollut Kris girl, mutta se oli vielä ihanampi jos mahdollista (ja onhan se!) läheltä nähtynä!
Nyt kuultiin Dopamin, (jee!)Padam, Barve Oceana! ja Ngvot, mutta ei Golaa, Metuljia Vem da grešiä, eikä Tokiota. Hitto kun ne hyljeksii Omamljeno teloa! 😭😭😭😭😂
Onkohan se ja SSOL Bojanin inhokkeja 😁

Varmaan se kun tiesi ettei K tuu paransi tunnelman. Siis itsellä. Jonosta löytyi mukavaa höpöttelyseuraa ja oli kyllä hyvä tunnelma keikalla.
Nace ja Jan, mitkä söpöliinit yhdessä 🤩 Ja Jure sai Novi Valiin saippuakuplia, joita puhalteli 🫧🫧🫧

This was A Night To Remember!
Muustan tän varmasti lopun ikääni 🫶🫶🩷
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Toiselta palstalta kopsasin
Oli tosi tosi hyvä konsertti!!! Erilainen kuin eilen (eri biisejä, eri järjestys)
Bojan todella rennon ja hyväntuulisen oloinen ❤ Jutteli paljon. Best boyfriend oli yleisössä komeana mustassa hihattomassa paidassa. Jere istui Häärijän vieressä. (6 hengen porukka, ei ollut GF mukana.)
En malta odottaa 7.7 saakka ❤🔥
Tässä pari videota tältä illalta. Tänään kuultiin uusi biisi englanniksi.

TikTok - Make Your Day
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Esim. eräälle shippaajaystävälle olennaista hommassa on, että hän näkee K&B:n välillä syvää, elämää suurempaa sielunveljeysrakkautta. Hän ei ole koskaan uskonut, että he päätyisivät parisuhteeseen. Niin siinä mielessä mikään ei pysty hänen shippiään horjuttamaan, eikä hän kuitenkaan ignoraa tosielämän tapahtumia. Ne eivät vain poissulje toisiaan.
Tämä sen shippauksen syvin olemus on. Ja se ettei sitä hierota inhottavalla tavalla sen kohteen naamaan esim. stalkkaamalla tai haukkumalla lähipiiriä.
 
vierailija
Haaaa, mä olin tän tokan keikan kakkosrivillä!
Ikinä en oo ollut missään konsertissa noin lähellä. Huhhuh, mun jalat kuolee, mutta se oli kaiken sen vaivan arvoista. Oon nähnyt kymmeniä ellen satoja videoita Bojanista, mutta sen, millainen kuuma seksipakkaus se on ja miten hyvin se liikehtii ja esiintyy näki kunnolla vasta livenä läheltä! Nyt ymmärrän täysin, mistä te kaikki muut täällä olette puhuneet jo kauan Oon mä hänen kuviaan kuumistellut, mutta liikkuva Bojan lähellä = mmmuahh!
Olipa tosi hyvä keikka! Ja Kris, Kris on ihana! 🩷🩷🩷 Oon kauan jo ollut Kris girl, mutta se oli vielä ihanampi jos mahdollista (ja onhan se!) läheltä nähtynä!
Nyt kuultiin Dopamin, (jee!)Padam, Barve Oceana! ja Ngvot, mutta ei Golaa, Metuljia Vem da grešiä, eikä Tokiota. Hitto kun ne hyljeksii Omamljeno teloa!
Onkohan se ja SSOL Bojanin inhokkeja

Varmaan se kun tiesi ettei K tuu paransi tunnelman. Siis itsellä. Jonosta löytyi mukavaa höpöttelyseuraa ja oli kyllä hyvä tunnelma keikalla.
Nace ja Jan, mitkä söpöliinit yhdessä Ja Jure sai Novi Valiin saippuakuplia, joita puhalteli 🫧🫧🫧

This was A Night To Remember!
Muustan tän varmasti lopun ikääni 🫶🫶🩷
Bn tunnelmaa varmaan paransi se, et tiesi Kn olevan katsomassa. 💚
 
vierailija
Haaaa, mä olin tän tokan keikan kakkosrivillä!
Ikinä en oo ollut missään konsertissa noin lähellä. Huhhuh, mun jalat kuolee, mutta se oli kaiken sen vaivan arvoista. Oon nähnyt kymmeniä ellen satoja videoita Bojanista, mutta sen, millainen kuuma seksipakkaus se on ja miten hyvin se liikehtii ja esiintyy näki kunnolla vasta livenä läheltä! Nyt ymmärrän täysin, mistä te kaikki muut täällä olette puhuneet jo kauan Oon mä hänen kuviaan kuumistellut, mutta liikkuva Bojan lähellä = mmmuahh!
Olipa tosi hyvä keikka! Ja Kris, Kris on ihana! 🩷🩷🩷 Oon kauan jo ollut Kris girl, mutta se oli vielä ihanampi jos mahdollista (ja onhan se!) läheltä nähtynä!
Nyt kuultiin Dopamin, (jee!)Padam, Barve Oceana! ja Ngvot, mutta ei Golaa, Metuljia Vem da grešiä, eikä Tokiota. Hitto kun ne hyljeksii Omamljeno teloa!
Onkohan se ja SSOL Bojanin inhokkeja

Varmaan se kun tiesi ettei K tuu paransi tunnelman. Siis itsellä. Jonosta löytyi mukavaa höpöttelyseuraa ja oli kyllä hyvä tunnelma keikalla.
Nace ja Jan, mitkä söpöliinit yhdessä Ja Jure sai Novi Valiin saippuakuplia, joita puhalteli 🫧🫧🫧

This was A Night To Remember!
Muustan tän varmasti lopun ikääni 🫶🫶🩷
👍👍
 
vierailija
Haaaa, mä olin tän tokan keikan kakkosrivillä!
Ikinä en oo ollut missään konsertissa noin lähellä. Huhhuh, mun jalat kuolee, mutta se oli kaiken sen vaivan arvoista. Oon nähnyt kymmeniä ellen satoja videoita Bojanista, mutta sen, millainen kuuma seksipakkaus se on ja miten hyvin se liikehtii ja esiintyy näki kunnolla vasta livenä läheltä! Nyt ymmärrän täysin, mistä te kaikki muut täällä olette puhuneet jo kauan Oon mä hänen kuviaan kuumistellut, mutta liikkuva Bojan lähellä = mmmuahh!
Olipa tosi hyvä keikka! Ja Kris, Kris on ihana! 🩷🩷🩷 Oon kauan jo ollut Kris girl, mutta se oli vielä ihanampi jos mahdollista (ja onhan se!) läheltä nähtynä!
Nyt kuultiin Dopamin, (jee!)Padam, Barve Oceana! ja Ngvot, mutta ei Golaa, Metuljia Vem da grešiä, eikä Tokiota. Hitto kun ne hyljeksii Omamljeno teloa!
Onkohan se ja SSOL Bojanin inhokkeja

Varmaan se kun tiesi ettei K tuu paransi tunnelman. Siis itsellä. Jonosta löytyi mukavaa höpöttelyseuraa ja oli kyllä hyvä tunnelma keikalla.
Nace ja Jan, mitkä söpöliinit yhdessä Ja Jure sai Novi Valiin saippuakuplia, joita puhalteli 🫧🫧🫧

This was A Night To Remember!
Muustan tän varmasti lopun ikääni 🫶🫶🩷
😅, ihanaa että monet kokee ton Bojan-valaistumisen siellä keikalla. Sama kävi itselle viime syksynä. En tiedä miks se on niin ihana🥰
 

Yhteistyössä