ei pänni, elokuussa alkaa taas uus hupilahtauskausiMutta maaliskuusta alkaa ihana 4-5 kk valoisa jatkumo. Elokuussa pännii sitten taas.
ei pänni, elokuussa alkaa taas uus hupilahtauskausiMutta maaliskuusta alkaa ihana 4-5 kk valoisa jatkumo. Elokuussa pännii sitten taas.
Mutta maaliskuusta alkaa ihana 4-5 kk valoisa jatkumo. Elokuussa pännii sitten taas.
En ole koskaan käynyt Ikeassa ja hyvin olen pärjännyt.Alkaa flunssa pikku hiljaa parantumaan.
Kerran kävin ikeassa ja se riitti.
Ikeassa kävin joskus 10 v sitten
Oletko varma, että kämpän fengshui on riittävällä tasolla? Ehkä siksi parinmuodostus sakkaa?En ole koskaan käynyt Ikeassa ja hyvin olen pärjännyt.
(Oma mielipide)
Pärjäisit vieläkin paremmin jos kävisit siellä.En ole koskaan käynyt Ikeassa ja hyvin olen pärjännyt.
(Oma mielipide)
On niin kaukana, lähin 8 ajotunnin päässä.Pärjäisit vieläkin paremmin jos kävisit siellä.
Voisisivat olla herättämättä karjumisellaan...Juu, päätiet on sulat ja mä oon onnesta sekaisin. Ei jäisiä uria!
Talitintit ulis yks päivä jajaja... Ihana kevään tuoksu ilmassa (ei koirankakka).
No nyt kyl pakastuu taas...
Juu. Mutta nyt maalis-huhtikuussa pitää varautua aamuaurinkoon joka porautuu aivoihin 6 maissa. Onneks on hotelliverhot (siis en asu Hiltonissa), mut silti.Suomen kesökausi on kyllä valoisuudellaan ihan paras!
täällä ärsyttää se, että ku herää aamuseiskalta (kello silloin suomessa yhdeksän) ni on vielä melkein tunnin pimeää. Ja sama illalla, aurinko laskee niin aikaisin että on turha kuvitellakaan että lähtisi ihastelemaan vuoria/metsää jalan.
Mitä tipuja siellä sulla karjuu, jos niihin heräät?Voisisivat olla herättämättä karjumisellaan...
Höh, täällä ei karju vielä oikein edes vareksetkaan, kuulluu vaan sen viätävänmoinen läiske, kun jotsenet kaahaa räpylöillään hankikannoilla.Mitä tipuja siellä sulla karjuu, jos niihin heräät?
Tsainat aamulla karjuu korvaan "pei mii mai salörii/salölii"?
Nyt taisit luulla mua toiseksi mustaksi. Meidän turkulaisilla tipuilla on kunnon ääni murteellaMitä tipuja siellä sulla karjuu, jos niihin heräät?
Tsainat aamulla karjuu korvaan "pei mii mai salörii/salölii"?
Vaimo taas ei tule näihin kauppoihin. Menen, tai sanon meneväni, noihin kauppoihin ku haluan omaa rauhaa. Kalallekin se tunkee mukaan ja golfia en oo aloittamassa. Mites se hupilahtaus kaupunkilaismiehillä?kyllä biltema, puuilo ja motonet on paaaaaaljon parempia ku ikea
ei kannata ottaa eukkoa mukaan bilikseenpuuiloonmätänettiin, ei se kummiskaan antas ostaa mtnVaimo taas ei tule näihin kauppoihin. Menen, tai sanon meneväni, noihin kauppoihin ku haluan omaa rauhaa. Kalallekin se tunkee mukaan ja golfia en oo aloittamassa. Mites se hupilahtaus kaupunkilaismiehillä?
Mä kävin viimeksi motonetissa ja ostin käsisuihkun,karkkiakin olis ollu mutta jätin nyt ostamattaei kannata ottaa eukkoa mukaan bilikseenpuuiloonmätänettiin, ei se kummiskaan antas ostaa mtn
kai ne kaapuntilaiseki voi päästä hupilahtausseuraan jos papalla on satoja hehtaareja mehtää?
En oo koskaan käyny Puusurussakyllä biltema, puuilo ja motonet on paaaaaaljon parempia ku ikea
Mitähän sitä söis päivälliseksi, lounaaksi oli loput uunijuurekset ja broilerista fetalla ja oliiveilla.
Papukeitto olis hyvääMeillä on lihapullapäivä. Seuraksi haudutettua kaalia.
Mut jos oisin kylmässä suomessa ni vois tehdä vaikka jotain kasvis-linssipataa. Tai kasviksia ja papuja patamuodossa. Jotain, mitä pitää hauduttaa pitkään