"Kokoomuksen kansanedustaja Atte Kaleva vertasi Suomen entistä presidenttiä Tarja Halosta koiraan viestipalvelu X:ssä."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Loukkaavien viestien lähettäjä kertoo vain omasta matalaotsaisuudestaan.
Atten ei pitäisi verrata ketään eläinkuntaan, joka on ihmistä paljon älykkäämpää. He syövät vain mikä on tarpeen toisin kuin kokoomus..
 
vierailija
Kukaan tolkun ihminen ei kehtaa tunnustaa äänestäneensä Halosta presidentiksi.
Minä äänestin molemmilla kierroksilla ja olen ylpeä valinnastani. Niinistöä en ole äänestänyt kertaakaan. Sinun tolkuttomuus rasittaa tämän palstan viihtyisyyttä.
Etkö voisi jo perustaa nimimerkki Setiksen kanssa yhteisen ketjun tai tavata toisenne paikallisella Esson baarilla. Juttujenne perusteella sopisitte hyvin toistenne kusitolpaksi.
 
vierailija
#15
Viestini tuli palstalle viiveellä.
On ikävää, että tälle palstalle pitää kirjoittaa puolustuskannalla tana-asennossa.
En ole vielä lukenut aamun uutisia. Maailmalla on voinut tapahtua ties mitä ja olen siitä autuaan tietämätön. Harn kohta uuden kupin kahvia ja selaan sitten päivän uutisannin. Mitähän siellä mahtaa taas olla? Ehkä joku on laskenut liukumäkeä Purran kuvalla varustetulla leivän leikkuulaudalla ja huutanut mennessään pitkiä pellavia. Sauli on viettänyt ensimmäisen päivänsä vapaaherrana ja tilittää tuntojaan. Presidenttipari pn vilustunut linnan parveekkeellä ja parantelee flunssaansa. Sanna ei ole tänään päivittänyt instaansa, ja someaddiktit kouristelevat vieroitusoireissaan. Jossakin tapauksissa paikalle on hälytetty Medihelikopteri. Keksikää lisää. Lähden kaatamaan lisää kahvia kuppiini.
 
vierailija
Olen nyt selannut päivän uutisantia ja osuin veikkauksessani likipitäen napakymppiin. Sannasta ei ollut yhtäkään uutta uutista. Kaikki jutut hänestä ovat vain eilisen kertausta. Ulkomaan uutiskanavalla näytettiin rekkaa, joka roikkui yhden karvan varassa sillan kaiteessa. Kuski pelastui taidokkaalla ilmassa pelastamisella. Miksi toimittajat ovat keskittyneet vain tylsiin uutisiin? Maailmalla tapahtuu kaikenlaista arkista, joka saa ajatukset pois harmaasta Suomesta.
Keksitään uusia puheenaiheita, joista jää hyvä mieli.
 
vierailija
Olen nyt selannut päivän uutisantia ja osuin veikkauksessani likipitäen napakymppiin. Sannasta ei ollut yhtäkään uutta uutista. Kaikki jutut hänestä ovat vain eilisen kertausta. Ulkomaan uutiskanavalla näytettiin rekkaa, joka roikkui yhden karvan varassa sillan kaiteessa. Kuski pelastui taidokkaalla ilmassa pelastamisella. Miksi toimittajat ovat keskittyneet vain tylsiin uutisiin? Maailmalla tapahtuu kaikenlaista arkista, joka saa ajatukset pois harmaasta Suomesta.
Keksitään uusia puheenaiheita, joista jää hyvä mieli.
Kyllä siellä oli ex-pääministeristäkin ja hänen juhlistaan. Kuinkas muuten.
 
vierailija
Kyllä siellä oli ex-pääministeristäkin ja hänen juhlistaan. Kuinkas muuten.
Selasin eilen maikkarin sivua, ja sieltä löytyi juttu mainitsemastani siltaonnettomuudesta. Vauva av:lla oli ketju Sannan bileistä ystäviensä kanssa. Pikakelauksella totesin, ettei yksikään viesti ollut normaalin, tasapainoisen ja hyvätahtoisen ihmisen kirjoittama. Mitä nuori ja energinen nainen olisi tehnyt eläkeikäisten pappojen seurassa? Repikää ilkeyksiä Petterin kaljan lipityksestä Munkkiniemen paikallisessa. Istuin nuoruudessani Töölön paikallispubissa kiintiöni täyteen. Pubissa oli hyvin kulturellia väkeä. Suomen kansainvälisesti kuuluisin jo rappiolla ollut huippuviulisti sekä tunnettu miesfilosofi. Joku halusi juoda oluensa korkokengästäni. Odotin aina hartaasti, että Tuhnis saa juotua kolpakkonsa tyhjäksi, ja pääsemme lähtemään kotiin. Lentokone jyrisee taivaalla. Tuulisilla säillä lentoreitti kulkee kattoni yläouolella. Siellä Sanna taivaalla huristaa Suomeen ja takaisin. Minäkin olen aina lähtövalmiina, kun kutsu käy.. Ce la vie.
 
vierailija
Ollaan varoivaisia sanankäytössä. Tunnettu pankkiiri on nostanut kanteen kunniansa puolesta.
Valvoja teki hyvää työtä poistamalla tästä ketjusta ikävän viestin.
 

Yhteistyössä