Tänään on kovin surullinen päivä

olisin niin mielelläni pitänyt saulin vielä tuolla presidenttinä. Niin on ollut hyvä ja luotettava pressa ja hyvin ajanut asiat näinä vaikeina aikoina. Mutta hyviä ja ansaittuja eläkepäiviä hänelle . On varmaan ihana olla ihan täyspäiväisenä isänä Aaro pojalle.

Nähtäväksi jää miten uusi pressa pärjää

Jep, samaa mieltä. Niinistö oli samaan aikaan rauhallinen ja arvokas.

Tänään Stubbin valtaantulo ei tunnu oikein miltään. Vaikka äänestin häntä tokalla kierroksella, niin on sellainen "pläähh"-fiba hänestä. Etäinen.

Tai, ehkä vähän ahdistunut olo on Stubbista. En tiedä, miksi.

vierailija
Eilen kun kuunteli Saulia, niin hyvä kun pääsi eläkkeelle. Jäin ihmettelemään moneen kertaan vastasiko hän ollenkaan kysymykseen vai jaaritteliko diipadaapaa

vierailija
Joo, haikein mielin "luovun" hänestä presidenttinä. Minun mielestä on hoitanut pestinsä todella hyvin, hän on ollut vakaan rauhallinen ja tarvittaessa jämäkkä.
Mutta toivon, että muutos olisi hyväksi, toisi hyvää tullessaan. Pahoin rosin pelkään ettei. Stubb on jäänyt minulle etäiseksi, ei jotenkin ole lähestyttävä vaikka sitä kovin itse alleviivaa. Jotenkin kylmän kolkko.

vierailija

E.Svinhuvudille tehtiin myös kakku. Mitkähän mahtavat olla "meriitit" tähän hommaan? Minun mielestä kakun arvoinen on myös Jenni Haukiokin. Taustajoukkojen merkitystä ei voi unohtaa.

vierailija
Kakulla voisin heittää päin pläsiä tämän palstan inhokkiani. Kukin saa arvata tykönään ketä tarkoitan.
Pekan äänestäjille minä mukaanlukien tänään on suruliputuksen päivä.

vierailija
olisin niin mielelläni pitänyt saulin vielä tuolla presidenttinä. Niin on ollut hyvä ja luotettava pressa ja hyvin ajanut asiat näinä vaikeina aikoina. Mutta hyviä ja ansaittuja eläkepäiviä hänelle . On varmaan ihana olla ihan täyspäiväisenä isänä Aaro pojalle.

Nähtäväksi jää miten uusi pressa pärjää
Niinistön suurin saavutus presidenttinä oli pelastaa maamme työvoimapulalta.
Kannatti Usan vasalliksi liittymistä, jonka seurauksena Venäjä lopetti maamme rajojen vartioinnin ja ensi kesänä nähdään kuinka kenenkään ei enää tarvitse itkeä maassamme työvoimapulaa.
Wolt kuskia ja Bagdadin bingossa ajokortin voittaneita taksikuskeja lappaa rajan yli pian tuhansittain, maamme syntyvyys lähtee uuteen nousuun kun sisäsiittoisuutta kansalaisista poistetaan seksuaalisen hätätilan varjolla ja Helsingin väkiluku kasvaa moninkertaiseksi, kun veronmaksajien rahoja kierrätetään Kelan kautta uusjakoon tulijoille .
Sitä saa mitä tilaa.

vierailija
”Helsingin väkiluku kasvaa moninkertaiseksi, kun”
Tänään on karkauspäivä, jos ette sitä jo hokanneet. Ajattelin kohta lähteä kosiomatkalle saadakseni hamekankaan. Onneksi en ehtinyt. Jos Helsinkiin tulee paljon ulkomailta kosittavia, eihän minulla ole hätiä mitiä. Seuraavaan karkauspäivään mennessä tilanne on parempi kuin nykyään miesmarkkinoilla.
Stubb ja Niinistö ovat siihen mennessä haihtuneen suomalaisten naisten haavekuvista. Joku ehkä vielä puistelee päätään mikä noissa kahdessa ukossa sain hänen pään pyörälle kuin Linnanmäen mualimanpyörä.

vierailija
”Helsingin väkiluku kasvaa moninkertaiseksi, kun”
Tänään on karkauspäivä, jos ette sitä jo hokanneet. Ajattelin kohta lähteä kosiomatkalle saadakseni hamekankaan. Onneksi en ehtinyt. Jos Helsinkiin tulee paljon ulkomailta kosittavia, eihän minulla ole hätiä mitiä. Seuraavaan karkauspäivään mennessä tilanne on parempi kuin nykyään miesmarkkinoilla.
Stubb ja Niinistö ovat siihen mennessä haihtuneen suomalaisten naisten haavekuvista. Joku ehkä vielä puistelee päätään mikä noissa kahdessa ukossa sain hänen pään pyörälle kuin Linnanmäen mualimanpyörä.
Sorry. Eilen tuo päivä oli. En käsitä miksi tänään liputetaan. Ehkä sen saamatta jääneen hamekankaan takia.

vierailija
Wolt kuskia ja Bagdadin bingossa ajokortin voittaneita taksikuskeja lappaa rajan yli pian tuhansittain, maamme syntyvyys lähtee uuteen nousuun kun sisäsiittoisuutta kansalaisista poistetaan seksuaalisen hätätilan varjolla ja Helsingin väkiluku kasvaa moninkertaiseksi, kun veronmaksajien rahoja kierrätetään Kelan kautta uusjakoon tulijoille .
Sitä saa mitä tilaa.
Näinhän se on. Suomalainen Suomi on tulossa tiensä päähän.

vierailija
Siis Suzannella?

Siis Suzanne pitää sellaista naamaa kuin mikä on tilanne. On sellainen luonteva.

Ihmisen perusilme on yleensä aavistuksen verran mörtsi, eikä hymyilevä.
Hymyileekö Jenni jossain vessassakin?
Niin no mee hesarin sivuille ni näät suzannen irvistyksen. Jennillä kaunis hymy. Jenni onnellinen ja zuzanne sit mörtsy vai?

Yhteistyössä