Mikset sää voita syö/saa siellä?Ja mun, muuten, tekisi mieli kahvin seuraksi isoa, muhevaa voisilmäpullaa
Oon ollut jo reilun kakösi kuukautta täysin ilman voita tai minkäänsortin margariiniä.
Nokun se ei oo erityisen hyvää täällä. Ja mitään oivariinityylistä ei ole markkinoilla.Mikset sää voita syö/saa siellä?
Juu ja mieluummin liian virallinen kuin nykyinen mennään pieruverkkareissa/pakarat paljaana vaikka Linnan juhlissa...Ei taida solmio lämmittää eikä toimia enää nenäliinana kuten historiassa mutta on jäänyt pukeutumiseen.
Mielestäni kauluspaita ja solmio luo ryhtiä pukeutumiseen kuten naisella hyvin rintoja tukevat rintaliivit.
Meinasin laittaa kans tuommoisen.Mun mielestä, siis kun naturistivaltio ei oo suomen lämpötiloissa mahdollinen, voitaisiin palata paljon vanhempaan pukeutumiseen.
Tyyliä tämnen...
Sitä pitää kysyä sadan kravatin mieheltä, varmaan osaa antaa hyvän vastauksen.Mitä hyötyä niistä on?
Jopa mä kaavoihin kangistunut mamma ihmettelen, miksi miehiä kiusataan krakalla.
Ei, en nyt ala toivoa jotain rintakarvat paljastavia paitoja. Mutta eiks pukumiehiä pänni se kravatti tai rusetti?
Mikäs Matti Rönkä sä olet?Sitä pitää kysyä sadan kravatin mieheltä, varmaan osaa antaa hyvän vastauksen.
Tänään esiintyyn viimeistä kertaa kravatissa uutisankkurina.
Hmm, siinä on riskinsä että kohta mennään narutoppi ja pieruverkkarit yllä Linnan juhliin.Ja ylipäätään koko muoti voitais unohtaa ja keskittyä siiihen että vaatteet ovat mukavia, monikäyttöisiä ja kestäviä.
No ei näytä tarpeeksi viralliselta. Tässä tulee juuri se ero (suomalaisten) miesten ja naisten pukeutumisessa. Naisten tarpeeksi virallisen rima on aika alhaalla.Tää äijä on ahdistuneen näköinen mutta älkää takertuko siihen.
Mutta kyllä tää ihan tarpeeks viralliselta näyttäis vaikka mihin pönötystilanteisiin.
Riippuu kelistä. Joku viileä syksyinen päivä kaupungilla, joku casuaali mies menee poolopaidassa ja puvussa ohi, auringonlaskun säteet leikittelevät olemuksessa....Poolopaita on likipitäen kidutusväline! Puolin ja toisin.
Niin...mä jotenkin ajan sitä takaa, että virallista pitää olla virallisisissa tilanteissa ja juhlan pitää erottua arjesta.No ei näytä tarpeeksi viralliselta. Tässä tulee juuri se ero (suomalaisten) miesten ja naisten pukeutumisessa. Naisten tarpeeksi virallisen rima on aika alhaalla.
Verratkaapa miten esim. kansanedustajat pukeutuvat. Suomessa naiset ovat jatkuvasti jopa alta smart casual -tason ja vain aniharvat tyylikkäät leidit täyttävät kansainväliset standardit virallisesta, arvokkaasta pukeutumisesta. Miehillä sen sijaan on eduskunnassa yleensä univormu päällä. Ja se juuri on puvun tarkoitus. Se on univormu, jonka pukemalla täyttää etiketin asettamat vaatimukset.
Työelämässähän ei yleensä enää pukumiehetkään kravattia käytä.