Juuh mä oon ettiny yhtä ss march songia tai se oli sen nimises listas mis oli muutama biisi oli kaunis biisi. Nyt noihin tullu englanniks tekstit. Okei tulee vähän militaristinen olo ja suunnittelin sotaretkeä venäjälle satojen divisioonin voimin🫡 no ei kuuntelin yhen neuvostoliittolaisen marssin ja siinä ne halus valoittaa koko maailman. Mä en vaan tajuu miks toisten elämät pitää tuhota oman vallanhalun ja valloitus halun takia. Et miks ihmeessä ihmiset edes haluavat sotia ja lähtee hullun johtajan messiin tää koskee kaikkia maita jotka on sotinut ja hyökkäilleet. Pitää keskittyä hyvään niin et kaikil tääl maailmas olis edes jotenkin hyvä olla. Typerien johtajien takia kaikki laitetaan paskaksi. Arvokkaita kulttuuripwrintöi laitetaan paskaksi arvokasta tietoa tuhottu menneisyydestä kirjoja poltetaan. Mä en oo koskaan lukenut mein kampfia vois lukea onkohan sitä kirjastossa. Ja siis johtajat täällä on tosi herkkähipiäisiä eikä kestä mitään arvostelua ni laitetaan tyrmään.. polittikot kaikkialla aina ajattelee miten voi omat taskut täyttää rahalla. Et ku se aivopesu toimii et saadaan toisemme asein toista vastaan ja tuhotaan se elävä olo. Miks me ei kestetä erimielisyyttä ja sit suututaan ja tehdään äkkipikaiaia päätöksiä. Ärsyttävää schaisseaMulle ei nämä ulkolaiset marssit kyllä uppoa lainkaan.
Huh, mutta joillekin uppoaa. Katselin tässä taannoin videota missä jotkut ulkolaiset tubettajat kuuntelivat suomalaisia marsseja ja itkivät vuolaasti, olivat kuulema niin koskettavia ja mahtipontisia.🥹
Mun enstekslempparein on tietty Jääkärimarssi.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
youtu.be