Tää näyttää hoitavan. On noi niin suloisia. Me valmistauduttiin rakentamalla erilliset karsinat puutavarasta ja kanaverkosta mutta juottamista ei olla opeteltu.Menis nyt sinne lampolaan ennenku pökkivät pikkuiset nurkkaan. Lampaat on jalostettu sellaisiksi et hylkivät omiaan
Olisko Suomenlammas? Sillä on ihan ylivertaiset lisääntymisominaisuudet.Aika harvinaista, että lammas saa 4 karitsaa kerralla.
Syssyllä jo saapi lammaspataa.et ihan kerkiä saamaan pääsiäiseksi omaa lammasta mutta ens pääsiäisenä jo onnistuu
onnittelut, hieno homma
Olin palaverissä eikä hän halunnut häiritä videokokousta. Hän kertoi juuri ennen lounasta ja se on tarpeeksi minulle.Mitä varten vaimosi ei kertonut heti aamulla?
Ei mitään tietoa. Ei kysytty sitä kun ostettiin nämä.Oliko tämä lammas poikinut monta kertaa aikaisemminkin?
Tehän hoidatte elikot ennen kuutta...Olin palaverissä eikä hän halunnut häiritä videokokousta. Hän kertoi juuri ennen lounasta ja se on tarpeeksi minulle.
Kuttu teki kolmoset ja ihan ite. Ei hylkinyt niistä ketään. Maitoa tuli aluksi 4,5 litraakilttis on niin taitava lampuri että eihän 4 ole määrä eikä mikään
Nyt menee jo liian paksuksi nää sun juttusi! Tämmöiset asiat pitää tietää, ja myyjäkin kertoo sen automaattisesti.Ei mitään tietoa. Ei kysytty sitä kun ostettiin nämä.
Hyvimpä tuli!Kuttu teki kolmoset ja ihan ite. Ei hylkinyt niistä ketään. Maitoa tuli aluksi 4,5 litraa
Lämpölamppu olis hyvä pienille karitsoille.Onko siellä edes riittävän lämmintä vastasyntyneille karitsoille?
Siellä on tarpeeksi lämmintä.Lämpölamppu olis hyvä pienille karitsoille.
No niin mä vähän räknäilinkin että homma hoidossaSiellä on tarpeeksi lämmintä.
Tulee kuitenkin tunne että ollaan vähän hukassa. Pitäisi käydä joku lampaanhoitokurssi tässä välissä.No niin mä vähän räknäilinkin että homma hoidossa
QUOTE="vierailija, post: 34501722"]Tulee kuitenkin tunne että ollaan vähän hukassa. Pitäisi käydä joku lampaanhoitokurssi tässä välissä.
Eihän niillä ole edes niin montaa tis siäOlisko Suomenlammas? Sillä on ihan ylivertaiset lisääntymisominaisuudet.
Voisko olla jopa 6-8 karitsaa.
Miten hukassa? Mikäs siinä mietityttää?Tulee kuitenkin tunne että ollaan vähän hukassa. Pitäisi käydä joku lampaanhoitokurssi tässä välissä.
Voi kökkö. Hevoskursseilla piti juosta vaikkei sitä heppaa ooTulee kuitenkin tunne että ollaan vähän hukassa. Pitäisi käydä joku lampaanhoitokurssi tässä välissä.
No kuinka vaikeaa ny yks lampaanhoito voi olla.nou hätä brou, ei kannata lähtä kursseille ja maksaa siitä kalliilla rahalla
palstalta saa neuvot ihan ilmatteeks