Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osa tuntuu pitävän Käärijää jonain maailmanluokan tähtenä joka sanelee asiat tuosta noin vaan eikä ole riiippuvainen mistään. Oikeasti taitaa olla aika kriittiset hetken nyt pysyä mukana kun Euroviisuvuosi on loppunut.
 
vierailija
K itse totesi niin Umk:n chatissä. Että hänen oli tarkoitus matkustaa Lontooseen Bojania tapaamaan, mutta ei ehtinyt.
Kyllä minullakin on pieni epäilys, kun tuskin ne Boitsun tapaamisen estävät työt on sovittu joskus kauan sitten. Todennäköisemmin niitä on sovittu vasta äskettäin ja ne ovat menneet B n tapaamisen edelle. Onhan tässä todella sitten huonoa tuuria, kun ei koskaan tunnu sopivan niin päin että K lähtee liikkeelle. Tätähän joskus ihan pohdittiinkin täällä ketjussa, että K lla voi olla esim. omassa päässään joku este lähtemiseen. Ei tämän pohtiminen minusta ole sitä, että haluaa uskoa K sta pahaa.
 
vierailija
Ei esim haastiksilla ole mitään pakollista aikataulua. Ne sovitaan sellaisiin ajankohtiin, jotka sopii artisteille. Ja jos artistilla on matka, niin silloin ei sovi haastista siihen samaan aikaan tietenkään. Kaikki sovitaan etukäteen. Joten jos ois etukäteen päättänyt tehdä muutaman päivän reissun tällä viikolla, niin kaikki muut hommat ois suunniteltu sen mukaisesti.
Juuri tätä minäkin olen ihmetellyt, kun kyse muutaman päivän matkasta. Tosi moni täällä edelleen jaksaa uskoa näköjään, että K on vaan niin kiireinen, ettei nyt taaskaan päässyt lähtemään. Totta kai hän voi siinäkin tapauksessa lausahtaa, että olisi mennyt, mutta ei ehtinyt, vaikka itse olisi siihen jotain muuta sopinut ja pitänyt tärkeämpänä. En väitä että näin on, täällä ei kukaan tiedä miten asia on oikeasti.
 
vierailija
Kannattaa muistaa ettei K varmastikaan näe muitakaan ystäviä samalla tavalla kuin ennen julkisuutta. Etenkään sellaisia joilla ei ole yhteyttä musiikkiin. Lomamatkat, lätkät ja yhteistyöt luultavasti sovittu aikaisemmin viime syksynä. Kuten myös UMK:n showta suunnitellaan ja tämä K:n ja E:n biisi on tarkoin ja harkitusti markkinointisyistäkin valittu tähän ajankohtaan. Promota pitää kun biisi on tuore. Emma Gaalan treenimäärästä on paha sanoa, kun ei tiedä millainen show K:lla tulee olemaan. Päälle oman musiikin tekeminen. Tuskin K lomailee ja makailee pieruverkkareissa himassa. Eiköhän albumillekin ole olemassa suunilleen valittu julkaisuajankohta jota kohti mennään. Biisit pitää saada tuotettua valmiiksi ja uudet promokuvat otettua, sekä suurella todennäköisyydellä Bölessä nähdään uusia asioita, jota sitäkin treenataan ja suunnitellaan kovaa vauhtia.

Emmojen jälkeen todennäköisesti helpottaa ja jäljelle jää vähemmän aikatauluja. Sen takia K luultavasti on bussiin kysellyt pääsyä. Itse jopa uskon että K olisi osan ulkomaiden keikoista. Haluavat tarjota muillekin faneille ekstraa ja viettää aikaa keskenään. Paljon mielummin haluan K:n Sloveniaan ihastelemaan maisemia kuin välttämättä Lontooseen. Enää kaksi viikkoa ja Joksut ovat vähintään pakkaamassa kamojaan kohti Helsinkiä ;) <3
 
vierailija
Kiva ettei sinulle. Itselle kyllä. Kun painotettiin miten erikoinen ja miten on kaikki itkeneet yms se nosti odotuksia itsellä liikaa. En oikein kyllä muutenkaan pidä tuosta etukäteishypetyksestä tuon takia
Mulla oli myös ilmeisesti liian suuret odotukset kun B on tuntunut olevan biisistä niin innoissaan. Ainakaan ensimmäisellä kuuntelukerralla en päässyt oikein sisään biisiin, mutta annan vielä mahdollisuuden kun se tulee Spotifyihin ja pääsen kuuntelemaan useamman kerran. Mutta olihan tää tosi eri tyylinen kuin aiemmat biisit (joka toki tiedettiin), ja just sitä aiempaa tyyliä oon rakastanut.
 
vierailija
Kannattaa muistaa ettei K varmastikaan näe muitakaan ystäviä samalla tavalla kuin ennen julkisuutta. Etenkään sellaisia joilla ei ole yhteyttä musiikkiin. Lomamatkat, lätkät ja yhteistyöt luultavasti sovittu aikaisemmin viime syksynä. Kuten myös UMK:n showta suunnitellaan ja tämä K:n ja E:n biisi on tarkoin ja harkitusti markkinointisyistäkin valittu tähän ajankohtaan. Promota pitää kun biisi on tuore. Emma Gaalan treenimäärästä on paha sanoa, kun ei tiedä millainen show K:lla tulee olemaan. Päälle oman musiikin tekeminen. Tuskin K lomailee ja makailee pieruverkkareissa himassa. Eiköhän albumillekin ole olemassa suunilleen valittu julkaisuajankohta jota kohti mennään. Biisit pitää saada tuotettua valmiiksi ja uudet promokuvat otettua, sekä suurella todennäköisyydellä Bölessä nähdään uusia asioita, jota sitäkin treenataan ja suunnitellaan kovaa vauhtia.

Emmojen jälkeen todennäköisesti helpottaa ja jäljelle jää vähemmän aikatauluja. Sen takia K luultavasti on bussiin kysellyt pääsyä. Itse jopa uskon että K olisi osan ulkomaiden keikoista. Haluavat tarjota muillekin faneille ekstraa ja viettää aikaa keskenään. Paljon mielummin haluan K:n Sloveniaan ihastelemaan maisemia kuin välttämättä Lontooseen. Enää kaksi viikkoa ja Joksut ovat vähintään pakkaamassa kamojaan kohti Helsinkiä <3
Varmaan kaikki tuo mitä kirjoitat on ihan totta ja kiire on kova. Silti Sloveniaan lentää muutamassa tunnissa ja jos toinen on oikeasti tosi tärkeä, mun on hieman vaikea silti ymmärtää, ettei paria päivää ole onnistunut irrottamaan.
 
vierailija
Tottakai sitä joustoa on, mutta sen kanssa joutuu valikoimaan mihin jouston ja vapaa-ajan käyttää. Artistille voi olla myös ollut suht kiire viimeisen vuoden ja paljon on joutunut siirtämään uudestaan ja uudestaan tai muuten olla tapaamatta esim ihmisiä. On ollut varmasti ihmisiä jotka on nähneet Jereä vähemmän viime vuoden aikana kuin Bojan. Nyt pitää tasapainoilla sitten sen suhteen mihin käyttää joustoa ja aikaa. Ja nyt on kiire,.sitten on taas enemmän joustavampaa aikaa kun Emma gaala on ohi. En ymmärrä miksi käyttäydyt kuin Jerellä ei olisi elämässä kuin Bojan
Mä kirjoitin tossa yleisellä tasolla artistien elämästä, niin mistä kohtaa tuosta mun viestistä sä vedit tuollaisen päätelmän, että mun mielestä Jerellä ei olisi elämässä muuta kuin Bojan? En kyllä mitään sellaista kirjoittanut, enkä niin ajattele. Mun mielestä vaikuttaa oikeasti tosi ahdistavalta tollaset aikataulut, joihin ei voi itse mitenkään vaikuttaa. Täällä porukka vetää välillä ihan käsittämättömiä omia oletuksia muiden viesteistä.
 
vierailija
Varmaan kaikki tuo mitä kirjoitat on ihan totta ja kiire on kova. Silti Sloveniaan lentää muutamassa tunnissa ja jos toinen on oikeasti tosi tärkeä, mun on hieman vaikea silti ymmärtää, ettei paria päivää ole onnistunut irrottamaan.
Täällä suurennellaan tuota heidän tärkeyttään toisilleen, koska se on se mitä halutaan nähdä. Ovat varmasti ystäviä, mutta eivät mene muun edelle.
 
vierailija
Lontoossa voi käydä myös ihan parin päivän pyrähdyksellä, lento on muutaman tunnin. Monet esim tekee yhden päivänkin työmatkoja Euroopan kaupunkeihin. Mutta karu tilanne on, jos aikataulu on niin tiivis, ettei paria päivääkään voi irrottaa. Ei käy Kärdeä kateeksi. Kai sillä Emma-gaalankin jälkeen on taas jotain buukattu, ettei siinäkään ehdi. Kun sen kantsis nyt mieluummin ottaa iisisti ja nauttia keikkatauosta silleen vähän vapaammin.
 
vierailija
Härtsä ollut keikallakin siis mukana. No toi on varmaan ollut suunniteltu eikä vain pikainen moikkaus kun samaan kaupunkiin sattuu. Luulisi kyllä että Härtsäkin menisi Emmoihin, kun eikö ne yleensä crewtkin ole noissa mukana.
 
vierailija
En kommentoi noita muita asioita, kaikki saa tehdä omalla tavallaan, mutta tuo matkustukseen liittyvä keskustelu on joskus täällä erikoista. Tuntuu että monesti suurennellaan sitä matkustukseen menevää aikaa hirveästi. Jos puhutaan matkoista Euroopan sisällä, niin ihan jatkuvastihan ihmiset lentää pariksi päiväksi jonnekin viikonloppureissuille ja tosiaan niitä lyhyitä työmatkojakin tehdään paljon. Onko sellainen jatkuva lentäminen ekologisesti järkevää on eri asia, mutta ei se Euroopan sisällä kovin aikaa vievää tai vaikeaa ole. Matkat kotimaan sisällä voi viedä paljon enemmän aikaa. Ei liity nyt suoraan asiaan mutta tuo keskustelu tuntuu vaan niin hassulta välillä.
 

Yhteistyössä