Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ääh, mä voin jotenkin kuvitella miten K:ta harmittaa tuota katsoessa. Kun tietää että Härtsä on siellä Boitsun kanssa, vaikka ihanaa onkin että meni moikkaamaan, niin varmasti se pistää vähän jossain päin sydäntä katsella vain kuvaa kotosuomessa, kun olisi voinut olla mukana braderin luona.
 
vierailija
Olisi pitänyt tehdä reissu ennen UMK ja ehkei siihen kohtaan sopinut. Turha tuosta on pelihousuja repiä. UMK, biisin julkistus ja siihen liittyvä mediahuomio joka kuuluu asiaan ja Emma gaala vie aikaa ja keskittymistä. Ovat tärkeitä uran jatkuvuudelle. Ei K ole sellaisessa asemassa että sanelee ettei nyt kiinnosta. Katsotaan myöhemmin tuon tyylisiä juttuja
 
vierailija
Ääh, mä voin jotenkin kuvitella miten K:ta harmittaa tuota katsoessa. Kun tietää että Härtsä on siellä Boitsun kanssa, vaikka ihanaa onkin että meni moikkaamaan, niin varmasti se pistää vähän jossain päin sydäntä katsella vain kuvaa kotosuomessa, kun olisi voinut olla mukana braderin luona.
No tämä oli mun ensimmäinen ajatus. Aivan helvetin varmasti olisi halunnut mennä. Uskomatonta, miten jotkut päättää samantien suhtautua asiaan ja Kärppyyn jonain pahiksena taas vaihteeksi.
 
vierailija
Tässä vielä K:n omin sanoin että tarkoitus oli mennä Bojanin luo, mutta ei ehtinyt:

Ihana että H vieraili kuitenkin💛
 
vierailija
Ääh, mä voin jotenkin kuvitella miten K:ta harmittaa tuota katsoessa. Kun tietää että Härtsä on siellä Boitsun kanssa, vaikka ihanaa onkin että meni moikkaamaan, niin varmasti se pistää vähän jossain päin sydäntä katsella vain kuvaa kotosuomessa, kun olisi voinut olla mukana braderin luona.
Höpö höpö. Ei tuo ole hirveän kaipaavalta vaikuttanut.
 
vierailija
No tämä oli mun ensimmäinen ajatus. Aivan helvetin varmasti olisi halunnut mennä. Uskomatonta, miten jotkut päättää samantien suhtautua asiaan ja Kärppyyn jonain pahiksena taas vaihteeksi.
Tämä ihmetyttää minuakin aina joku valitus päällä, olen kans varma, että olisi mennyt, jos olisi pystynyt, mutta kiva, että H pääsi käymään
 
vierailija
Oispa aika hlvetin raskasta olla artisti. Ei mitään sananvaltaa omaan elämään ja omiin aikatauluihin, ei kontrollia. Ei joustoa, ei vapautta, oot kuin orja. Koko ajan pukkaa jotain sitovaa ohjelmaa, etkä voi mitään. Ei oikein voi sairastaakaan, tai kuumeessa joutuu vetämään duunia, kuten joksut. Ahdistavaa.
 
vierailija
Oispa aika hlvetin raskasta olla artisti. Ei mitään sananvaltaa omaan elämään ja omiin aikatauluihin, ei kontrollia. Ei joustoa, ei vapautta, oot kuin orja. Koko ajan pukkaa jotain sitovaa ohjelmaa, etkä voi mitään. Ei oikein voi sairastaakaan, tai kuumeessa joutuu vetämään duunia, kuten joksut. Ahdistavaa.
Tottakai sitä joustoa on, mutta sen kanssa joutuu valikoimaan mihin jouston ja vapaa-ajan käyttää. Artistille voi olla myös ollut suht kiire viimeisen vuoden ja paljon on joutunut siirtämään uudestaan ja uudestaan tai muuten olla tapaamatta esim ihmisiä. On ollut varmasti ihmisiä jotka on nähneet Jereä vähemmän viime vuoden aikana kuin Bojan. Nyt pitää tasapainoilla sitten sen suhteen mihin käyttää joustoa ja aikaa. Ja nyt on kiire,.sitten on taas enemmän joustavampaa aikaa kun Emma gaala on ohi. En ymmärrä miksi käyttäydyt kuin Jerellä ei olisi elämässä kuin Bojan
 

Yhteistyössä