Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojanin mukaan hän ja Kärtsä ovat jo olleet täydellisillä treffeillä. Leikitään hetki, että saat Amorin toimivaltuudet. Millaiset vuorokauden kestävät treffit sinä Amorina pojille loisit? Missä käytäisiin, mitä tehtäisiin? PIM. Treffailu alkakoon.
Soutelua järvellä kauniina kesäpäivänä. Bojan katselisi Käärijän selkälihasten väreilyä tämän soutaessa poukamaan. Pikainen pulahdus veteen tunteita viilentämään. Nuotion sytyttäminen, ja liekkien ääressä kuivattelu ja varovainen suudelma. Mökissä ei olisi nettiä eikä ylimääräisiä katseita. Sähköä tulisi kuitenkin pistorasiasta ja toisen katseesta. Loppuillan tekemisenä lautapelit ja läheisyys, jonka itse kuvittelen olevan hyvinkin intiimi.
 
vierailija
Heh, puhuin äsken sen kaverin kanssa, joka oli jouluna luonani viikon kylässä, hän on aika huonomuistinen. Sanoin, että haluaisin matkustaa Sloveniaan tänä vuonna, hän oli että "Missä on Slovenia, en ole koskaan kuullutkaan siitä?" Olin että nyt skarppaa vähän, ymmärrän että minun Joksu-hölinäni menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta olet hitto vie osittain kroatialainen ja käynyt Kroatiassa useiita kertoja, esim. Zagrebista on joku 100 km Sloveniaan. :D Slovenialla selvästi vähän brändäysongelmaa. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Heh, puhuin äsken sen kaverin kanssa, joka oli jouluna luonani viikon kylässä, hän on aika huonomuistinen. Sanoin, että haluaisin matkustaa Sloveniaan tänä vuonna, hän oli että "Missä on Slovenia, en ole koskaan kuullutkaan siitä?" Olin että nyt skarppaa vähän, ymmärrän että minun Joksu-hölinäni menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta olet hitto vie osittain kroatialainen ja käynyt Kroatiassa useiita kertoja, esim. Zagrebista on joku 100 km Sloveniaan. :D Slovenialla selvästi vähän brändäysongelmaa. :)

- Joymuffin
Puhuit selkeästi sittenkin liian vähän Joksuista vai jäikö se Slovenia kuitenkin mainitsematta tarpeeksi usein 😄!
 
vierailija
En irvi nyt yhtään, mutta asiallisesti vastaan, että käsittääkseni todella selkeä enemmistö näillä palstoilla toivoo, että täällä voisi silloin tällöin olla myös esim. pidempiä ficcejä, joissa voi ihan hyvin olla vähän seksiäkin mukana. Mun mielestä silloin ne, jotka on vähemmistössä, saisivat tyytyä enemmistön toiveeseen, eikä tarvitsisi jatkuvasti täällä esittää niitä omia eriäviä mielipiteitään. Ne on jo kuultu, mutta niiden mukaan ei tarvitse toimia, koska pieni vähemmistö niiden takana. Niistä jutuista, jotka eivät itseä miellytä, voi vain hyppiä ohi. Varsinkin, kun niitä hyvin harvoin edes on viime aikoina täällä ollut.

Sitä paitsi, vaikka esim. A3O on olemassa, ei sillä ole mitään yksinoikeutta siihen, että kaikkien tietyntyyppisten juttujen pitäisi olla vain siellä. Kyllähän niitä nyt silti voi muuallekin kirjoitella.
Onko tosiaan niin, että suurin osa tykkää näistä pitkistä ficeistä. Yks päivä täällä vaan vaikutti olevan aika monta, jotka oli mun kanssa samoilla linjoilla. Ehkä se oli poikkeusilta. Oli miten oli, turha tähän kiistelyyn on laittaa energiaa. Kyllä mä pitkään olen tehnyt niin, että olen loikkinut ficcien yli. Jossain vaiheessa minusta oli lähinnä vinkkejä ficeistä ja keskustelua tietyistä ficeistä eikä niinkään pitkiä tekstejä. Ehkä muistan väärin.
 
vierailija
Heh, puhuin äsken sen kaverin kanssa, joka oli jouluna luonani viikon kylässä, hän on aika huonomuistinen. Sanoin, että haluaisin matkustaa Sloveniaan tänä vuonna, hän oli että "Missä on Slovenia, en ole koskaan kuullutkaan siitä?" Olin että nyt skarppaa vähän, ymmärrän että minun Joksu-hölinäni menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta olet hitto vie osittain kroatialainen ja käynyt Kroatiassa useiita kertoja, esim. Zagrebista on joku 100 km Sloveniaan. Slovenialla selvästi vähän brändäysongelmaa.

- Joymuffin
😅
 
vierailija
Mä en haluaisi pitkiä ficcejä elleivät ole superlaadukasta kamaa, niin tänne. Tyypit jotka eivät osaa kirjoittaa (en tarkoita nyt ketään tänne lyhyempiä laittavia) voivat harjoitella jossain muualla. Sattuu silmiin jos pitää silmäillä jotain mikä paljastuu skeidaksi.
 

Yhteistyössä