Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri

Jotenkin kuvittelen, ettei setämies pysty katselemaan salskeita nuoria miehiä. Alggis taas ei varmaan Känädässä nää eht-kiekkoa. Joten antaa palaa ukot. Taidatte olla samaa ikäluokkaakin
Niin, olen hetero ja siksi en katsele miehiä vaan ainoastaan peliä.

Olen ollut pienestä pitäen jääkiekkofani. Pipolätkääkin on tullut pelattua todella paljon kavereiden kanssa.. Yhdestä heistä tuli jokereiden liigapelaaja, oli minua joitain vuosia nuorempi, mutta oli kyllä hyvä kynäilijä jo silloin, osasi kyllä harhauttaa hyvin. Ja puulaakikaukistakin pelattiin paljon.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Lispetti
vierailija
Kiitos hyvistä nauruista ja kivasti tuntuu setiksen pyykkilautavatsassa ne

A. En tosiaankaan saanut korttia 8-vuotiaana, kuten ynnäsit.

B. Tuulilasi ja sivuikkunat olivat kirkkaat edelleen, kun oltiin pelattu hallissa se pari h.

C. Et ole kai koskaan ollut talvella autossa, joka on lämmitetty webastolla 30 min? Jossain pikkukotterossa saattaisi jäätynyt takaikkuna sulaa? Ei kookkaassa maasturissa!

D. Pimeällä ei sivupeileistä voi paljoakaan liikennettä seurata, autojen valoja näkyy, eikä sitten paljoa muuta.

E. Kai se kuulostaa jankutukselta, kun toistuvasti saa selittää samoja asioita joita monet harmaat eivät ymmärrä, etkä myöskään siinä. Jos tarkoitat jotain muuta niin kerro se.
Ei jumallauta, missä ihmeen luolassa olet ajanut? Kyllä toi sun D väittämä on niin täyttä tuubaa kuin olla ja voi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Ne on nää muut kun kuumenee, olen ihan selkeästi kertonu tapahtumat jo, mutta eihän ne trolleina halua uskoa yhtään mitään. Vääntää riitaa vaan keksimällä omasta päästään valheita.

Autisteina takertuvat johonkin huurteiseen/jäätyneeseen takalasiin, eivätkä ollenkaan tajua villakoiran ydintä.

Eli siihen, että takanani oli täydellisen ammattitaidoton rekkakuski joka vaaransi minun henkeni. jos vaikka yhtäkkiä metsästä olisi joku kookas sorkkaeläin hypännyt eteeni ja olisin paniikkijarruttanut.

Kokeneena autoilijana tein vain pienen jarrutuksen herättääkseni hänet, hidastin hänen vauhtiaan tahallani, jotta hän tajuaisi ajavansa vaarallisen lähellä.

Ja hyvä minä , onnistuin siinä, vaivaisen ehkä viiden sekunnin koulutuksella sain hänet ammattitaitoiseksi.

Legendaarinen TV:n liikenneope, Itkosen Enska olisi varmaan antanut minulle komean pytingin tästä hyvästä ja kertonut katsojille esimerkillisestä toiminnastani
Asioita joita ei ikinä tapahtunut. Vastenmielinen narsku yrittää päteä, mutta viduix menee jälleen kerran.
 
Ei jumallauta, missä ihmeen luolassa olet ajanut? Kyllä toi sun D väittämä on niin täyttä tuubaa kuin olla ja voi.
Luolassa on valot, kyseisellä kantatiellä ei. Näen vaan mustaa takana pimeässä, mutta jos jossain turvavälin päässä toivottavasti on auto, niin sen valot tietty näkyy.

Pakahdun jo uteliaisuudesta, että jos sinä ajat ihan yksin, ei autoja kilometrien säteellä ja pilkkopimeässä metsän molemminpuolin reunustamalla tiellä, mitä ihmettä muuta kuin mustaa näet sivupeileistä?
 
vierailija
Kyllä sivupeileistä jo kaukaa erottaa, onko takaa lähestyvä auto rekka vai tavishenkilöauto. Tietysti jos ikänäkö painaa, niin ei ehkä silloin näe. Juuri mitään. Edestäkään. Ja kyllä talvikelissä ajaessa sen takalasinkin putsaaminen kuuluu asiaan. Jotkut peräkylän juntit vain jättää sen tekemättä.
 
Kyllä sivupeileistä jo kaukaa erottaa, onko takaa lähestyvä auto rekka vai tavishenkilöauto. Tietysti jos ikänäkö painaa, niin ei ehkä silloin näe. Juuri mitään. Edestäkään. Ja kyllä talvikelissä ajaessa sen takalasinkin putsaaminen kuuluu asiaan. Jotkut peräkylän juntit vain jättää sen tekemättä.
Mitä välii mikä auto sieltä tulee? Sen minkä tahansa vastuullisen autoilijan kuuluu pitää riittävä turvaväli.

Mutta enemmistö teistä ei todellakaan pidä, pari päivää sitten olin taksissa ja molemmat hämmästeltiin kun porukka yleensä ajaa kuin köyhän talon porsaat, kuonot kiinni toisten ahterissa 🐖🐖🐖🐖🐖🐖.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mitä välii mikä auto sieltä tulee? Sen minkä tahansa vastuullisen autoilijan kuuluu pitää riittävä turvaväli.

Mutta enemmistö teistä ei todellakaan pidä, pari päivää sitten olin taksissa ja molemmat hämmästeltiin kun porukka yleensä ajaa kuin köyhän talon porsaat, kuonot kiinni toisten ahterissa 🐖🐖🐖🐖🐖🐖.
Niin no pointti oli, että sivupeileistäkin kyllä pimeällä näkee sen auton ja jopa mimmonen se on, kun itse sanoit ettei kyllä näe...
 
Mitä välii mikä auto sieltä tulee? Sen minkä tahansa vastuullisen autoilijan kuuluu pitää riittävä turvaväli.

Mutta enemmistö teistä ei todellakaan pidä, pari päivää sitten olin taksissa ja molemmat hämmästeltiin kun porukka yleensä ajaa kuin köyhän talon porsaat, kuonot kiinni toisten ahterissa 🐖🐖🐖🐖🐖🐖.
palstalaisen ei olis hyvä ajaa taksilla koska taksilla ajetaan vain kelakyytejä tai ollaan päissään
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Luolassa on valot, kyseisellä kantatiellä ei. Näen vaan mustaa takana pimeässä, mutta jos jossain turvavälin päässä toivottavasti on auto, niin sen valot tietty näkyy.

Pakahdun jo uteliaisuudesta, että jos sinä ajat ihan yksin, ei autoja kilometrien säteellä ja pilkkopimeässä metsän molemminpuolin reunustamalla tiellä, mitä ihmettä muuta kuin mustaa näet sivupeileistä?
Tunnelissa on valot, idiootti, ei luolassa. Ymmärrä. Sivupeileistä näkyy kyllä lähestyvä auto, kunhan sillä on valot päällä ja varsinkin REKKA-AUTO JOKA ON MUUTENKIN EROTTUU KUIN VAIN ETUVALOISTA. Ja sinä puhuit vielä valtatiestä, mieti nyt vähän noita sun satutarinoitasi.
 
Hei palsta-autisti, joka kommentoit itse itseäsi kompaten kokoajan, eikö sinua naiset kiinnosta yhtään?

Ilmeisesti ei, koska otsikon pitäisi ohjata sinut vastaamaan vain ja ainoastaan sen mukaisesti 🤓
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Hei palsta-autisti, joka kommentoit itse itseäsi kompaten kokoajan, eikö sinua naiset kiinnosta yhtään?

Ilmeisesti ei, koska otsikon pitäisi ohjata sinut vastaamaan vain ja ainoastaan sen mukaisesti 🤓
Oikeat naiset pysyvät kaukana tällaisesta ketjusta, ei niiden tartte tyrkyttää itteänsä. Huomiohuorat on asia erikseen kuten tässä ketjussa jo nähty. Ja semmoset ei kiinnosta.
 

Yhteistyössä