Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minut on aika helppo tyrkkäistä erittäin intensiivisiin ilon, onnen ja rakkauden tiloihin, mitä ei ollut hetkeen sattunut, mutta tänään ollut taas ihan tiloissa, osin liittyen tähän fandomiin ja shippiin ja osittain asioihin, jotka liittyvät niihin epäsuorasti. Ulkona käydessä naama oli leveällä virneellä ja oli vaikea olla vain pompahdelematta ympäriinsä kuin keski-ikäinen keijukainen. :) T-paidallakin tuli kuuma, mikä ei tod ole täällä tyypilinen sää tähä vuodenaikaan, -5 tai -10C olisi tyypillisempi. Oli niin kevät, ulkona ja sisällä ja mielessä.

Minun on vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka sanovat, että Bojanin hangonkeksinaama todistaa, ettei hän voi olla rakastunut Jereen. Täh. :D Minäkin näytän usein melkein tuolta ja oma elämäni on täysin roskispalo, en saanut ketään elämäni rakkauksista ja kroppa pysyy just ja just koossa purkalla ja jesarilla. :) En minä esim. ole ollut teinivuosien jälkeen "onnettomasti rakastunut", vaan olen ollut onnellisesti rakastunut, vaikka se ei mihinkään ole "johtanutkaan". Toki joskus voi iskeä sydänsuru ja känkkäränkkä sun muut, mutta suurimman osan ajasta ei.

Bojan on perusonnellinen ihminen ja hänen elämänsä on haasteistaan ja ongelmistaan huolimatta lottovoitto, mistä hän on hyvin tietoinen. Hän on hiton rakastava ja rakastettu ja totta kai hän näyttää juuri tuolta kun saa jakaa rakkauttaan muille. 😍 Ja se on parasta! Toki Nace ja Jurekin näyttivät ihanan onnellisilta ja kaikki toivat lisää iloa ja rakkautta maailmaan.

Kiitos ja anteeksi. :)

- Joymuffin-AASI
Todella ihanasti kirjoitettu <3
 
vierailija
Jos todella olet sekoittanut pakan kunnolla etkä vain nostelemalla pikku kasoja ympäriinsä, niin mikäpä siinä sitten, epätodennäköisyys on puolellasi. Joskus vain käy näitä, että on pieni todennäköisyys, ja silti se toteutuu. Joskus olen itsekin nostanut 78 mahdollisesta kortista juuri sen ainoan, jota en olisi halunnut ja joka tuntuu lähes vttuilulta suorapuheisuudellaan, vaikka mahdollisia kortteja tosiaan 77 muuta olisi ollut nostettavissa...

Hyvä jos tulkinnastani oli jotain hyötyä, tekee itsellekin ihan hyvää vähän pohtia toiselta näkökannalta ihan toisenlaisen tilanteen kortteja kuin itselleen nostelee. Tekisi mieli vielä kirjoittaa tulkintani tuosta sun kelttiläisristiluennasta (joita en koskaan itse tee, koska 10 korttia on aika overkill useimpiin tilanteisiin), mutta jos tosiaan alkaa tämä höslääminen muita ärsyttää, niin voidaan siirtyä kyllä muuallekin keskustelemaan aiheesta (sähköposti tai saitti vaikka).

T. se jolla on muutaman vuoden tarotharrastuneisuus
Olen eri, mutta minusta tämä aihe on todella mielenkiintoinen, joten itseäni ei ainakaan ärsytä, luen mielelläni.
 
vierailija
Kolmanteen luentaan (J+B välinen ihmissuhde ja sen tulevaisuus) käytin kelttiläistä ristiä, jossa nostetaan 10 korttia. Päädyin nostamaan myös 2 selventävää korttia. Tämä oli hurjan monimutkainen luenta aloittelijalle, mutta mielestäni nostamani kortit ja yleiskuva olivat hyvinkin johdonmukaisia.

Nykyhetki/lähtötilanne (Miekkojen kuningas):
Kohtaa ongelmasi rohkeasti. Etene suoraviivaisesti.

Tilanteeseen vaikuttavat haasteet/edistävät tekijät (Miekkojen kaksi, käänteinen):
Ahdistus oikean ratkaisun valinnasta. Maadoita itsesi ja mieti asioita rauhallisesti.

Menneisyys (Miekkojen ässä, käänteinen):
Ulkopuoliset voimat aiheuttavat viivytyksiä.

Tulevaisuus (Maljojen kuningas, käänteinen):
Ole rehellinen itsellesi ettet altistu tunteelliselle manipuloinnille. Sinä olet vastuussa itsestäsi. Pyri sovittamaan sisäinen ja ulkoinen minäsi yhteen, jotta saavutat harmonian.

Tietoisuus siitä, mikä on jo selkeää (Maljojen kuningatar, käänteinen):
Varo patoutuneita tunteita ja sotkeutumista toisten henkisiin taakkoihin. Nämä voivat johtaa epäterveisiin, läheisriippuvaisiin suhteisiin. Kuuntele intuitiotasi ja tasapainota sisäistä minääsi.

Alitajunta eli se, mikä pitää vielä selvittää (Maljojen lähetti, käänteinen):
Älä jarruttele, toimi, vaikka pelkäisit. Älä menetä tilaisuuttasi epävarmuuden vuoksi.

Neuvo/oma panoksesi tilanteeseen (Aurinko):
Carpe every fucking Diem. Ole aidosti oma itsesi, nauti elämästä ja tartu tilaisuuteen. Asioiden ei tarvitse aina olla monimutkaisia.

Ulkoiset vaikutteet (Miekkojen viisi, käänteinen):
Muista, ettei ole häpeällistä muuttaa mieltäsi tai elämänpolkuasi. Älä tuhlaa energiaasi asioihin, jotka eivät yksinkertaisesti toimi. Siirry eteenpäin positiivisin mielin.

Toiveet/pelot (Miekkojen neljä, käänteinen):
Huolehdi itsestäsi välttääksesi loppuunpalamisen. Älä yritä pitää itseäsi kiireisenä, jottei sinun tarvitsisi ajatella. Et voi paeta ongelmiasi ikuisesti. Kohtaa ajatuksesi ja antaudu – kaikki selviää kyllä.

Tässä välissä nostin edellistä kohtaa selventävän kortin (Kuolema, käänteinen):
Älä lykkää väistämätöntä. Olet suuren muutoksen kynnyksellä, mutta saatat vastustaa sitä. Hyväksy muutos välttääksesi jumiutumisen. Saatat käydä läpi massiivista henkilökohtaista muutosta, jonka piilotat jopa lähimmäisiltäsi. Hyväksy muutos rohkeasti, käsittele tunteesi ja jaa kokemukseksi muiden kanssa jos siltä tuntuu.

Lopputulos (Kohtuus, käänteinen):
Keskitä energiasi ja tarkkaavaisuutesi oman henkisen tasapainosi saavuttamiseen. Rauhoitu ja hidasta tahtia. Keskity huolehtimaan itsestäsi ja ota reilusti etäisyyttä häiriötekijöihin. Kysy neuvoa ja punnitse kaikki vaihtoehdot, jotta voit tehdä parhaan päätöksen.

Nostin myös tähän selventävän kortin (Hirtetty, käänteinen):
Takertuminen menneisyyteen ja se, ettet päästä irti jostakin, mikä ei enää palvele sinua, voi johtaa viivästyksiin tavoitteesi saavuttamisessa.

T. Tarotjunnu (jota palsta herjaa aasiksi )
Uskallan tähän nyt heittää oman tulkintani, kun kerran ainakin pari ilmoitti, ettei tämä löpinä häiritse. Pahoittelut muille, hypätkää yli jos korttien lukeminen ei ole kiinnostavaa. :)

Kelttiläinen risti on tosiaan aika vaativa luenta, enkä itse ole sitä tehnyt kuin kovin usein, koska se ei mielestäni ole tarpeellinen juuri koskaan ns. arkiluentaan. Pari korttia riittää hyvin. Samoin käänteisiä kortteja en välttämättä aloittelijana edes käyttäisi -- ei tietenkään ole kiellettyä, mutta siinä tulee saman tien 78 lisätulkintaa mukaan soppaan, joten haastetta se ainakin lisää. Jos toki tuntuu siltä, että käänteisiä kortteja haluaa käyttää ja että ne sopivat omiin luentatapoihin, siitä vain. Omissa luennoissani en yleensä käytä niitä, koska koen, että kaikki kortit kantavat mukanaan jo lähtökohtaisesti sen negatiivisen/käänteisen tulkinnan, ja se on kontekstista ja suhteessa muihin kortteihin tulkittavissa tilanteen niin vaatiessa.

Mutta. Tässä luennassasi oli paljon maljakortteja, mikä sinänsä ei ole ihme, koska maljat kuvastavat tunteita ja ihmissuhteita. Toinen näkyvä elementti oli ilma eli miekat, jotka kuvastavat älyä ja loogisuutta. Järki ja tunteet, siis... Höystettynä muutamalla Suuren salaisuuksien korteilla.

Sitten taas maailman isoin disclaimer tälle tulkinnalle, ja jokainen lukee näitä muistaen, että kortit ovat kortteja eivätkä kerro mistään muusta kuin niiden tulkitsijoiden maailmasta, ei maailmasta sinänsä.


Kortit 1-4 kuvastavat ulkoista maailmaa.

1) nykyhetki: miekkakuningas kuvastaa ilman (älyn, ajatusten) parhaimpia puolia eli loogisuutta, älykkyyttä, itsekuria. Miekkakuningas ei kiertele eikä pelkää kertoa totuutta ja hänellä on vahvat arvot. Nykyhetkessä siis voisi olettaa, että asiat ovat selkeitä, ei ole piilottelun tarvetta tai pelkoa siitä, etteivätkö K ja B voisi puhua suorasanaisesti toisilleen. Toisaalta miekkakuningas kuvastaa enemmän loogisuutta, ei niinkään tunteita, joten syntyy...

2) ongelma: käänteinen miekkakakkonen: välttely, pysähtyneisyys, puun ja kuoren välissä oleminen. Jokin hiertää tilanteessa, ja tuloksena on asian välttely.

3) menneisyys: käänteinen miekkaässä: hämmennys, toteutumaton idea tai ajatus, jota ei ole valmis jakamaan toisten kanssa vielä. Mitä hyvänsä hämmennystä onkaan ollut, se vaikuttaa jollain lailla nykyhetkeen.

4) tulevaisuus: käänteinen maljakuningas. Maljat kuvastavat veden elementtiä eli yleisesti tunteita, haluja, ihmissuhteita, kuinka luovuutta käyttää toisia kohti. Maljakuningas on tämän valtias eli tunteittensa herra, empaattinen ja sosiaalinen, ja pystyy luomaan sosiaalista harmoniaa ympärilleen. Käänteisenä maljakuningas on kaikki veden elementin huonot puolet eli epävakaa, epäluotettava, manipulatiivinen. Voisi siis olettaa, että tämä kortti varoittaa sortumasta näihin virheisiin, sillä lyhyellä tähtäimellä näihin ongelmiin voidaan törmätä, ellei mikään muutu.

Kortit 1, 2 sekä 5 ja 6 kuvastavat sisäistä maailmaa.

5) tietoinen: käänteinen maljakuningatar. Maljakuningatas on rakastava, lämminsydäminen ja tunteet edellä menevä -- käänteisenä epävakaa, epävarma, itsekäs eikä sinut tunteittensa kanssa. Nämä mahdolliset itsekkyyden puuskat ovat siis tiedostettuja.

6) tiedostamaton: käänteinen maljasotamies. Maljasotamies kuvastaa sisäistä lasta, iloa, sydämensä seuraamista -- käänteisenä epävarmuutta, huonoa itsetuntoa, lapsellisuutta ja dramaattisuutta. Nämä ongelmat ovat tiedostamattomia, eli mikä tilanteessa sitten tosiasiassa hiertää: epävarmuus (omasta arvostaan toiselle tai siitä, voiko sydäntään todella seurata).


7) oma vaikutus: Aurinko: ilo, menestys, tyytyväisyys, ystävyys. Tämä kortti vähän nauratti, koska tosiaan, Joker Outin aurinko ja Carpe Diem! :D Hyvin sopii kuvioon, molemmat varmasti tuovat iloa tähän suhteeseen. (Ja hymyilevät kuin Naantalin aurinko aina tavatessaan.) Molemmat myös varmasti näkevät tämän suhteen ilon aiheena.

8) ulkoiset vaikutteet: käänteinen miekkavitonen: konfliktin loppu, uhraus, anteeksianto. Tilanteessa on vain häviäjiä. Tätä korttia oli vähän haastava miettiä, mutta se menee kyllä yhteen jo aiemmin esiinnousseen "puun ja kuoren välissä"-tyylisen käänteisen miekkakakkosen kanssa. Voidaan tulkita myös sosiaalisten paineiden näkökulmasta, eli konfliktin ja muutoksen pelkona.

9) toiveet ja pelot: käänteinen miekkanelonen: pakko pysähtyä, toipuminen, levottomuus. Tätä korttia mietin kiitettävän pitkään ja ymmärrän, miksi nostit sille selittävän kortin. Se avaakin mielestäni paremmin tätä kohtaa.

10) lopputulos: käänteinen Kohtuus. Kohtuus on tämän luennan ainoa Suurten salaisuuksien kortti (poislukien selventävät kortit) eli mielenkiintoinen jo siksi. Suurten salaisuuksien kortit kuvaavat ns. elämän oppitunteja tai vähän isompia asioita. Kohtuus muistuttaa itsehillinnästä, harmoniasta ja sopeutumisesta tilanteeseen. Käänteisenä se kertoo epäsovusta, konfliktista ja kärsimättömyydestä Mikäli mikään ei muutu, tämä on todennäköisin lopputulos, eli epäsopu.


Selventävät kortit (sinänsä mielenkiintoista, että nämä olivat molemmat Suurten salaisuuksien kortteja):

9) Toiveet ja pelot: käänteinen Kuolema. Kuoleman kortti merkitsee uudelleensyntymistä, muutosta, odottamatonta mahdollisuutta. Käänteinen on näiden vastakohta, eli pysähtyminen, jumiutuminen, paikalleen jääminen. Eli yksinkertaisesti: toiveena olisi jonkinlainen edistys, pelkona jumiutuminen tilanteeseen tai pysähtyminen, ja nämä voivat olla olemassa yhtä aikaa -- toive edistyksestä mutta samalla pelko siitä.

10) Lopputulos: käänteinen Hirtetty. Hirtetty kuvastaa uhrausta ja epäitsekkyyttä sekä luopumista. Käänteisenä se taas kuvastaa jääräpäisyyttä ja itsekkyyttä sekä turhia uhrauksia ja ajattelemattomuutta. Eli: suotuisan lopputuloksen saamiseen kaivataan kärsivällisyyttä, hetkellisen turhautumisen ja tilanteen hyväksymistä, ei turhaa uhriutumista tai harkitsemattomasti eteenpäin rynnimistä.

T. se jolla on jotain tarotharrastuneisuutta (muttei ole mestari)
 
vierailija
Tarotharrastelijalle iso kiitos, ilman lainausta jotta palstan luettavuus ei kärsisi. Oli todella mielenkiintoista luettavaa ja pääpiirteittäin kuvasi hyvin sitä vaikutelmaa jonka itse sain luennasta. Sen verran vielä, että päädyin kokeilemaan kelttiläistä ristiä ihan harjoitusmielessä, koska tosiaan tavoitteena on tutustua kortteihin ja niiden merkityksiin mahdollisimman hyvin ja tämä oli kiva keino nostaa useampi kortti ja pähkäillä niitä suurempana kokonaisuutena.

Pitää vielä lisätä että J:n luennan, sen mitä en täällä jakanut ja ristin korttien 5, 6, 7 ja 8 välillä oli minulle aivan päivänselvä jatkumo. Sensuroin jonkun verran tiettyjä sanamuotoja ja yksityiskohtia muistiinpanoistani, mutta sama aihepiiri toistui näissä kaikissa ja korteista/korttiyhdistelmistä välittyi todella vahva tunne siitä, mikä tilanteen edistymisessä tarkalleen hiertää.

En kyllä tiedä uskallanko loppupeleissä tehdä itselleni luentaa ollenkaan, koska nämä harjoitukset vähän yllätti... Siis ehkä en vielä halua myöntää itselleni niitä "totuuksia" mitkä alitajuisesti tiedostan omasta tilanteestani johon haluaisin selvyyttä korttien avulla (toisin sanoen, tilanne taitaa olla aivan selvä kunhan vaan uskallan olla itselleni täysin rehellinen).

T. Tarotjunnu
 
vierailija
Tarotharrastelijalle iso kiitos, ilman lainausta jotta palstan luettavuus ei kärsisi. Oli todella mielenkiintoista luettavaa ja pääpiirteittäin kuvasi hyvin sitä vaikutelmaa jonka itse sain luennasta. Sen verran vielä, että päädyin kokeilemaan kelttiläistä ristiä ihan harjoitusmielessä, koska tosiaan tavoitteena on tutustua kortteihin ja niiden merkityksiin mahdollisimman hyvin ja tämä oli kiva keino nostaa useampi kortti ja pähkäillä niitä suurempana kokonaisuutena.

Pitää vielä lisätä että J:n luennan, sen mitä en täällä jakanut ja ristin korttien 5, 6, 7 ja 8 välillä oli minulle aivan päivänselvä jatkumo. Sensuroin jonkun verran tiettyjä sanamuotoja ja yksityiskohtia muistiinpanoistani, mutta sama aihepiiri toistui näissä kaikissa ja korteista/korttiyhdistelmistä välittyi todella vahva tunne siitä, mikä tilanteen edistymisessä tarkalleen hiertää.

En kyllä tiedä uskallanko loppupeleissä tehdä itselleni luentaa ollenkaan, koska nämä harjoitukset vähän yllätti... Siis ehkä en vielä halua myöntää itselleni niitä "totuuksia" mitkä alitajuisesti tiedostan omasta tilanteestani johon haluaisin selvyyttä korttien avulla (toisin sanoen, tilanne taitaa olla aivan selvä kunhan vaan uskallan olla itselleni täysin rehellinen).

T. Tarotjunnu
Tuo on sinänsä hauska (ja tässä ei siis ole mitään kritiikkiä), että sinusta K&B-luennalla on hyvä harjoitella, ja itsestä ei ehkä halua tietää kaikkea, kun tuntuu että monilla on toisinpäin. :) Minulla ainakin sellainen fiilis, että olisin valmis kuulemaan itsestäni tosi paljon enemmän negatiivista kuin poikien väleistä, mitä joku muukin taisi täällä taisi täällä sanoakin, ja tuo Taroteja lukeva kaverini tuntui olevan samoilla linjoilla, kun ei ollut tehnyt kai aiemmin mitään isompia luentoja heistä, vaikka on ollut shipissä alusta asti mukana.

-energiamamma
 
vierailija
Oho, sitten on kyllä jännä juttu! Ja kortithan luetaan aina kontekstissa ja suhteessa toisiinsa, joihin opas ei voi samalla lailla auttaa, ja silloinhan on hurjan merkityksellistä, jos nousee esim. samoja maita peräkkäin/jatkuvasti, tai esim. samat kortit toistuvat eri luennoissa samoista henkilöistä. :)

Tosin minulla ei riitä omissa oraakkelikorteissakaan aina kyky tulkita noita. Esim. kun Jokereiden tulevalle menestykselle nousi sama syvän introspektion kortti DEPTH kuin ensi viikolla tulevalle sinkulle, niin viittaako se tuohon sinkkuun vai sen kortin yleiseen merkitykseen, en ole varma. Ehkä molempiin.

Haluisitko kenties nostaa minulle yhden kortin? :) Voisin siihen tarjota paremmin tulkinta/kalibrointiapua. Tästähän on erilaisia näkemyksiä, että miten hyvin tuntemattomille ihmisille voi nostaa kortteja, mutta itse uskon että voi.

-energiamamma
Kiitos taas myös Energiamammalle ❤. Olen lukenut sun kirjoituksia todella suurella mielenkiinnolla ja nämä kortit on tosiaan sun "syytä" 😂.

Energiatyöskentely itse asiassa kiinnostaa lähes enemmän, mutta koen jotenkin korttien olevan helpommin lähestyttävä aihepiiri, koska energiajuttuihin kaipaisin ehkä enemmän opastusta ihan naamakkain.

Toki nostan mielelläni sulle kortin kunhan pääsen kotosalle, jos vaan kanssapalstailijat kestää vielä lukea meidän hörhöilyjä - ainakin osalle näyttäisi olevan ok ja loput varmaan osaa hyppiä yli.

T. Tarotjunnu
 
vierailija
Tarotharrastelijalle iso kiitos, ilman lainausta jotta palstan luettavuus ei kärsisi. Oli todella mielenkiintoista luettavaa ja pääpiirteittäin kuvasi hyvin sitä vaikutelmaa jonka itse sain luennasta. Sen verran vielä, että päädyin kokeilemaan kelttiläistä ristiä ihan harjoitusmielessä, koska tosiaan tavoitteena on tutustua kortteihin ja niiden merkityksiin mahdollisimman hyvin ja tämä oli kiva keino nostaa useampi kortti ja pähkäillä niitä suurempana kokonaisuutena.

Pitää vielä lisätä että J:n luennan, sen mitä en täällä jakanut ja ristin korttien 5, 6, 7 ja 8 välillä oli minulle aivan päivänselvä jatkumo. Sensuroin jonkun verran tiettyjä sanamuotoja ja yksityiskohtia muistiinpanoistani, mutta sama aihepiiri toistui näissä kaikissa ja korteista/korttiyhdistelmistä välittyi todella vahva tunne siitä, mikä tilanteen edistymisessä tarkalleen hiertää.

En kyllä tiedä uskallanko loppupeleissä tehdä itselleni luentaa ollenkaan, koska nämä harjoitukset vähän yllätti... Siis ehkä en vielä halua myöntää itselleni niitä "totuuksia" mitkä alitajuisesti tiedostan omasta tilanteestani johon haluaisin selvyyttä korttien avulla (toisin sanoen, tilanne taitaa olla aivan selvä kunhan vaan uskallan olla itselleni täysin rehellinen).

T. Tarotjunnu
Hyvä että tulkinnasta oli jotain iloa! Tämä oli itselleni kanssa mielenkiintoista tehdä, vaikkakin haastavaa myös, koska en tosiaan kelttiläistä ristiä juuri koskaan tee. Mutta harjoituksena tosiaan se on varsin hyvä, jos kortteihin haluaa tutustua ja vähän haastaa itseään. Tosin harjoitusmielessä itse suosin ihan perinteistä "kortti päivässä"-metodia, jolloin siitä tulee tapa ja voi muistutella joka päivä itseään korttien merkityksistä tai tutustua uuteen. :)

Ja noh, olin vähän kieli keskellä suuta itsekin tuota tulkintaa kirjoittaessani, koska taidan aavistaa, mitä kohtia tuo puuttuva luenta tähän täydentää. Mutta eipä mennä siihen enempää.

Heh, minä päinvastoin taas alan vähän innostua tästä toisille lukemisesta, vaikka normaalisti luen vain itselleni. Käytän kortteja itsetutkiskelun välineenä, ja kyllähän siinä usein käy niin, että sieltä tulee aika kipeästikin niitä totuuksia, joita ei haluaisi itselleen myöntää. Hyödyllistä se on, mutta joskus tekee tosiaan mieli heittää koko korttipakka ulos ikkunasta. Monet taas kokevat, että on helpompi lukea toisille, koska se ei tule niin lähelle itseä tai on ainakin helpompi pehmentää sitä sanomaa. Mikä vain sopii! :) Ehkä uskallan kaiken empimisen jälkeen harjoitusmielessä tehdä vähän omia luentoja shippiin liittyen, niin pääsee vaihtamaan vähän näkökulmaa.

T. tarotharrastelija
 
vierailija
Tuo on sinänsä hauska (ja tässä ei siis ole mitään kritiikkiä), että sinusta K&B-luennalla on hyvä harjoitella, ja itsestä ei ehkä halua tietää kaikkea, kun tuntuu että monilla on toisinpäin. Minulla ainakin sellainen fiilis, että olisin valmis kuulemaan itsestäni tosi paljon enemmän negatiivista kuin poikien väleistä, mitä joku muukin taisi täällä taisi täällä sanoakin, ja tuo Taroteja lukeva kaverini tuntui olevan samoilla linjoilla, kun ei ollut tehnyt kai aiemmin mitään isompia luentoja heistä, vaikka on ollut shipissä alusta asti mukana.

-energiamamma
Juju taitaa olla siinä, että olen havahtunut siihen että mun olisi luultavasti päästettävä irti itselleni todella tärkeästä ihmissuhteesta oman hyvinvointini takia. Kuitenkin olen roikkunut kiinni niissä haaveissa ja toiveissa ja hyvän olon tunteessa, jotka tämä ihminen minussa herättää enkä haluaisi "kuulla" korteilta vahvistusta siihen että voisin paremmin ilman tätä ihmissuhdetta. Poikien tilanne ei taas vaikuta minuun suoranaisesti enkä pysty siihen itse mitenkään vaikuttamaan eli sikäli "helpompi" aihe käsiteltäviksi.

Eli jep, en taida tarvita niitä kortteja omaa tilannettani setvimään.

(Mulle muuten jäi kokonaisvaltaisesti ihan positiivinen ja luottavainen olo omasta J&B luennasta. Haasteita on, mutta he ovat selvästi toisilleen tärkeitä ja tietävät mitä tekevät.)
 
vierailija
Tarotjunnu: Jos sinulla on jokin anonyymimailiosoite tai joku, minkä voi tänne palstalle laittaa (Telegram tai Discord käy myös, jos sattuisi sellaisia olemaan anonyyminä), niin voisin olla yhteydessä noista energiahommeleista. :)

-energiamamma
 
vierailija
Minut on aika helppo tyrkkäistä erittäin intensiivisiin ilon, onnen ja rakkauden tiloihin, mitä ei ollut hetkeen sattunut, mutta tänään ollut taas ihan tiloissa, osin liittyen tähän fandomiin ja shippiin ja osittain asioihin, jotka liittyvät niihin epäsuorasti. Ulkona käydessä naama oli leveällä virneellä ja oli vaikea olla vain pompahdelematta ympäriinsä kuin keski-ikäinen keijukainen. T-paidallakin tuli kuuma, mikä ei tod ole täällä tyypilinen sää tähä vuodenaikaan, -5 tai -10C olisi tyypillisempi. Oli niin kevät, ulkona ja sisällä ja mielessä.

Minun on vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka sanovat, että Bojanin hangonkeksinaama todistaa, ettei hän voi olla rakastunut Jereen. Täh. Minäkin näytän usein melkein tuolta ja oma elämäni on täysin roskispalo, en saanut ketään elämäni rakkauksista ja kroppa pysyy just ja just koossa purkalla ja jesarilla. En minä esim. ole ollut teinivuosien jälkeen "onnettomasti rakastunut", vaan olen ollut onnellisesti rakastunut, vaikka se ei mihinkään ole "johtanutkaan". Toki joskus voi iskeä sydänsuru ja känkkäränkkä sun muut, mutta suurimman osan ajasta ei.

Bojan on perusonnellinen ihminen ja hänen elämänsä on haasteistaan ja ongelmistaan huolimatta lottovoitto, mistä hän on hyvin tietoinen. Hän on hiton rakastava ja rakastettu ja totta kai hän näyttää juuri tuolta kun saa jakaa rakkauttaan muille. Ja se on parasta! Toki Nace ja Jurekin näyttivät ihanan onnellisilta ja kaikki toivat lisää iloa ja rakkautta maailmaan.

Kiitos ja anteeksi.

- Joymuffin-AASI
Tämä ⬆ ❤
 
vierailija
Nyt lopeta. Osaat varmasti hypätä yli ficeistä, jos ei nappaa. Täällä on paljon muitakin viestejä, jotka ei varmasti kiinnosta, ja kumma kyllä niistä ei kukaan valita.
Älähän määräile! Täällä oli yksi ilta paljon kommentoijia, jotka halusivat nimenomaan pitkät ficit pois täältä. Niitä voi käydä lukemassa sieltä, mihin ficit kuuluu sijoittaa. Minificit on eri asia. On eri asia hypätä yli, jos joku sisältö satunnaisesti ei kiinnosta kuin sivuutella pitkiä tekstejä jotka eivät tänne edes kuulu.
 
vierailija
Älähän määräile! Täällä oli yksi ilta paljon kommentoijia, jotka halusivat nimenomaan pitkät ficit pois täältä. Niitä voi käydä lukemassa sieltä, mihin ficit kuuluu sijoittaa. Minificit on eri asia. On eri asia hypätä yli, jos joku sisältö satunnaisesti ei kiinnosta kuin sivuutella pitkiä tekstejä jotka eivät tänne edes kuulu.
"Paljon" "kommentoijia" = sinä spämmäämässä tänne. Sitä paitsi täällä on ollut yksi, yksi hemmetin ainoa vähän pidempi ficci viime aikoina, ja nyt räyhäät jo useampaa vuorokautta siitä putkeen. Olisit antanut olla etkä vetänyt valokeilaa siihen. Ja haittasiko sua sitten ketjun alkuaikoina ne ficit? Ihme, ettei niistä ole tullut valituksia.
 

Yhteistyössä