Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pakko katsella loopilla hangonkeksi-Bojan-giffejä eiliseltä. :) Harvoin varmaan kukaan näyttänyt yhtä ekstaattiselta siitä, että saa antaa kv-raadin pisteitä jonkun maan viisukarsinnassa. :D
 
vierailija
Mietin että viitsinkö postata tästä, kun se käsittelee palstalla triggeröivää aihetta eli Tarot-kortteja, mutta se tuntuu kuitenkin itselleni merkittävältä. Valvoin UMK:n jälkimainingeissa aamuneljään kun en saanut unta ja Tarotiin pitkällisesti perehtynyt shippaajakaveri (joka ei liity mitenkään tähän palstaan eikä ole koskaan täällä kirjoittanut) teki yöllä Tarot-luennan Jerestä ja Bojanista.

Hän on hyvin vakuuttunut näiden kahden elämää suuremmista tunteista, mutta ollut myös hyvin vakuuttunut siitä, että ei siitä mitään parisuhdetta silti synny, koska olosuhteet ovat liian mutkikkaat yms. Hän olikin todella hämmentynyt, kun sieltä tuli tosi vahva rakkausluenta, jonka mukaan parisuhde olisi haasteista huolimetta aivan mahdollinen, molempien toiveissa (toiveet saattavat osin olla vielä itseltä piilossa) ja sille olisi vahva perusta. Hommaa varjostavat kuitenkin muutamat asiat kuten egokeskeinen urakeskeisyys ja loppuunpalamisen riski.

Ja nyt seuraa varmaan jotain närkästystä ja kritiikkiä ja epäilystä, kun en kerro sen tarkemmin tästä, mutta minusta oli erityisen kiinnostavaa se, miten tuo luenta tuli hänelle ihan puun takaa ja oli ihan eri linjoilla kun hän oli itse ollut.

-energiamamma
Mun täytyy nyt tähän väliin tunnustaa että hankin itselleni sun ja Tarotmamman innoittamana tarot-kortit. Olen joskus kommentoinut täällä että nää energiajutut ja tarotit on ollut mun mielestä täyttä hörhöilyä aikaisemmin, mutta tän palstan myötä kiinnostus heräsi.
Ensi töikseni tein tarotluennat Jerpan tunteista Boitsua kohtaan ja päinvastoin, sekä heidän ihmissuhteen tulevaisuudesta. Olen toki aloittelija eli tulkinnassa voi olla paljonkin vikaa, mutta nostamani kortit tuntuivat todella johdonmukaisilta ja kaikki kolme luentaa toimi hyvin kokonaisuutena. Ja oli hyvin samansuuntainen kuin ystäväsi luenta.
Voin laittaa myöhemmin pientä tiivistelmää, kunhan käännän ensin muistiinpanot suomeksi (käytin englanninkielistä tarot-opasta).
 
vierailija
Tämä viikko on kyllä ollut niin överi. Juren kuvat, Joksujen tiiseri, podcast, Ruoska, UMK Joksu-yllätyksineen... Huh! Jouluna saatiin kunnon shippi/fanijoulu ja nyt oli vielä bonusjoulu päälle. :)
 
vierailija
Tämä viikko on kyllä ollut niin överi. Juren kuvat, Joksujen tiiseri, podcast, Ruoska, UMK Joksu-yllätyksineen... Huh! Jouluna saatiin kunnon shippi/fanijoulu ja nyt oli vielä bonusjoulu päälle.
Mulla on ainakin itse asiassa aika nuutunut olo tästä kaikesta. On ollut niin kivaa, että nyt iskee fandomkrapula. Miten ihmeessä yhteen viikkoon on mahtunut näin paljon kaikkea? Parin viikon takaisista jutuista puhumattakaan. Pakko varmaan pitää jotain taukoa tästä kaikesta, koska muuten pää on hajonnut siihen mennessä kun Joksut vihdoin Suomen kamaralle saapuu.
 
vierailija
Mun täytyy nyt tähän väliin tunnustaa että hankin itselleni sun ja Tarotmamman innoittamana tarot-kortit. Olen joskus kommentoinut täällä että nää energiajutut ja tarotit on ollut mun mielestä täyttä hörhöilyä aikaisemmin, mutta tän palstan myötä kiinnostus heräsi.
Ensi töikseni tein tarotluennat Jerpan tunteista Boitsua kohtaan ja päinvastoin, sekä heidän ihmissuhteen tulevaisuudesta. Olen toki aloittelija eli tulkinnassa voi olla paljonkin vikaa, mutta nostamani kortit tuntuivat todella johdonmukaisilta ja kaikki kolme luentaa toimi hyvin kokonaisuutena. Ja oli hyvin samansuuntainen kuin ystäväsi luenta.
Voin laittaa myöhemmin pientä tiivistelmää, kunhan käännän ensin muistiinpanot suomeksi (käytin englanninkielistä tarot-opasta).
Kiva kuulla! Itsekin olen itse asiassa hankkimassa Tarot-kortteja. :) Ne ovat kiinnostaneet jo useamman vuoden, mutta on tuntunut niin mahdottomalta löytää tarpeeksi aikaa ja energiaa opetella jotain noin monimutkaista. Mutta tuntemani taitavat Tarot-lukijat sekä omat oraakkelikorttini (mutta toisaalta niiden asettamat huomattavat rajoitteet sekä mahdollisten kysymysten että vastausten tarkkuuden suhteen) ovat saaneet minut muuttamaan mieleni, pakko ne on hommata. :) En kuitenkaan varmaankaan ala postata niihin liittyen tänne, ellei sitten tule jotain yksittäisiä mielenkiintoisia havaintoja.

Minusta myös eri ihmisten luennat ovat toistaiseksi olleet varsin samoilla linjoilla näissä asioissa.

-energiamamma
 
vierailija
Mulla on ainakin itse asiassa aika nuutunut olo tästä kaikesta. On ollut niin kivaa, että nyt iskee fandomkrapula. Miten ihmeessä yhteen viikkoon on mahtunut näin paljon kaikkea? Parin viikon takaisista jutuista puhumattakaan. Pakko varmaan pitää jotain taukoa tästä kaikesta, koska muuten pää on hajonnut siihen mennessä kun Joksut vihdoin Suomen kamaralle saapuu.
Joulunahan oli aika sama homma, paitsi lisäksi useimmat vielä viettivät perhejoulujaan yms kaiken sen mayhemin päälle. :D
 
vierailija
Mulla on ainakin itse asiassa aika nuutunut olo tästä kaikesta. On ollut niin kivaa, että nyt iskee fandomkrapula. Miten ihmeessä yhteen viikkoon on mahtunut näin paljon kaikkea? Parin viikon takaisista jutuista puhumattakaan. Pakko varmaan pitää jotain taukoa tästä kaikesta, koska muuten pää on hajonnut siihen mennessä kun Joksut vihdoin Suomen kamaralle saapuu.
Sama täällä, eilenkin tapahtui niin paljon kaikkea että kyllä se tällaisella erityisherkällä ihmisellä vaikutti jo yöuniinkin, en tiedä miten selviän kahdesta Jokereiden keikasta peräkkäisinä päivänä😂 Mutta mitään en vaihda kyllä pois❤
 
vierailija
Mun täytyy nyt tähän väliin tunnustaa että hankin itselleni sun ja Tarotmamman innoittamana tarot-kortit. Olen joskus kommentoinut täällä että nää energiajutut ja tarotit on ollut mun mielestä täyttä hörhöilyä aikaisemmin, mutta tän palstan myötä kiinnostus heräsi.
Ensi töikseni tein tarotluennat Jerpan tunteista Boitsua kohtaan ja päinvastoin, sekä heidän ihmissuhteen tulevaisuudesta. Olen toki aloittelija eli tulkinnassa voi olla paljonkin vikaa, mutta nostamani kortit tuntuivat todella johdonmukaisilta ja kaikki kolme luentaa toimi hyvin kokonaisuutena. Ja oli hyvin samansuuntainen kuin ystäväsi luenta.
Voin laittaa myöhemmin pientä tiivistelmää, kunhan käännän ensin muistiinpanot suomeksi (käytin englanninkielistä tarot-opasta).
Tiedän että tää on vähän kontroversiaali aihe täällä, mutta mua ainakin kiinnostaisi tuo tiivistelmä. Ei tarvitse sitä kenenkään ottaa sitten vakavissaan, kuten ei muutakaan shippaukseen liittyvää, mutta olisi kiinnostava tietää, mitä kortteja olet nostellut ja miten niitä tulkinnut. (Itselläni on useamman vuoden tarotharrastus taustalla, mutta kertaakaan ei ole tullut mieleenkään tehdä luentaa shippaukseen liittyen. En tiedä, haluaisinko edes nähdä leikilläni sen tuloksia. Mun tarotluennat kun tuppaa olemaan aika brutaaleja jo ihan itselleni, niin en tiedä, haluaisinko nähdä samaa suorasukaisuutta tällaisen hyvää mieltä tuottavan asian parissa.)
 
vierailija
Ajanpuutteen takia päätinkin laittaa nämä nettikääntäjään ja siistin vähän lopputulosta, eli sori jos lopputulos on vähän tönkköä kieltä mutta kuitenkin ihan ymmärrettävissä.
Ekat 2 luentaa oli hyvin yksinkertaiset 3 kortin nostot. Energiamamman ja muiden kokeneempien palstalaisten mielipiteet/selvennykset korteista olisi todella tervetulleita.

J -> tunteet B:tä kohtaan

Menneisyys (Lanttien seitsemän):
Pitkäjänteisyys ja kova työ tuottaa tulosta, kunhan keskityt kokonaisuuteen, toimintasi palkitaan.

Nykyhetki (Lanttien kuusi):
Muista vastata positiivisiin tekoihin vastavuoroisesti ja ilmaista arvostuksesi. Ystävälliset ja rehelliset sanat voivat olla korvaamattomia.

Tulevaisuus (Lanttien viisi):
Tuleva haaste/hankala elämäntilanne. Saatat menettää jotain merkittävää.

T. Tarotjunnu
 
vierailija
Tiedän että tää on vähän kontroversiaali aihe täällä, mutta mua ainakin kiinnostaisi tuo tiivistelmä. Ei tarvitse sitä kenenkään ottaa sitten vakavissaan, kuten ei muutakaan shippaukseen liittyvää, mutta olisi kiinnostava tietää, mitä kortteja olet nostellut ja miten niitä tulkinnut. (Itselläni on useamman vuoden tarotharrastus taustalla, mutta kertaakaan ei ole tullut mieleenkään tehdä luentaa shippaukseen liittyen. En tiedä, haluaisinko edes nähdä leikilläni sen tuloksia. Mun tarotluennat kun tuppaa olemaan aika brutaaleja jo ihan itselleni, niin en tiedä, haluaisinko nähdä samaa suorasukaisuutta tällaisen hyvää mieltä tuottavan asian parissa.)
Onhan näissä riskinsä. :) Kun nostan oraakkelikortteja itselleni, yli puolet ajasta tulos tuntuu ihan suoralta vittuilulta ja tekee mieli heittää koko pakka seinään! Joskus vielä käynyt niin, että "nyt saa tulla ihan mikä tahansa kortti, mutta ei X, se olisi liikaa" ja sieltä tulee tietenkin juuri se! Mutta muille ihmisille luettaessa tällaista reaktiota ei ole yleensä tullut, koska se varmaankin vaatisi, että ymmärtäisin tilannetta paremmin ja on hyvin mahdollista, että henkilölle itselleen tulisi tuo "mitä ihmeen vittuilua tämä on" -reaktio.

-energiamamma
 

Yhteistyössä