Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No en tarkoita noita, vaan sellaisia, jotka tuntuivat olleen olemassa jo kun shippiketju (1. sellainen, lukittu) aloitettiin. Ja joita ei enää luojan kiitos tarvitse nähdä.
Olet äärimmäisen ilkeä ihminen, kai tiedät sen? Jos et, niin tässä varmistuksena: olet äärimmäisen ilkeä ihminen, ainakin netissä. Kannattaisi ehkä katsoa vähän peiliin ja miettiä, miksi sinulla on tarve suoltaa tällaisia paranoidisia epäilyjä ja loukkauksia toisista. Mikset pysty vain ohittamaan, vaan sinulla on tarve pilata muiden hauskuus?
 
vierailija
Olet äärimmäisen ilkeä ihminen, kai tiedät sen? Jos et, niin tässä varmistuksena: olet äärimmäisen ilkeä ihminen, ainakin netissä. Kannattaisi ehkä katsoa vähän peiliin ja miettiä, miksi sinulla on tarve suoltaa tällaisia paranoidisia epäilyjä ja loukkauksia toisista. Mikset pysty vain ohittamaan, vaan sinulla on tarve pilata muiden hauskuus?
Kyllä se Leila nyt vain siltä ponilta vaikuttaa, minkä minä sille voin?
 
vierailija
Yksi asia maailmassa mitä en ymmärrä on se, mitä itsetarkoituksellisen kiinnostavaa jossain nimimerkeissä anonyymipalstalla. Tekstin sisältöhän se ratkaisee. Huohhh ja hohhoijaa
 
vierailija
Täällä oli aiemmin kymmenkunta vakkarinimimerkkiä, jotka nyt ovat joko kokonaan lopettaneet palstailun tai sitten siirtyneet nimettömään kirjoitteluun, kuten minä. Minulla tähän ainoana syynä oli tuo yhden ihmisen harjoittama ajojahti nimimerkillä kirjoittavia kohtaan. Sellaista ilkeilyä ja suoranaista vainoamista on tuskallista seurata sivusta, saati sitten olla sen kohteena.

Kiitos Leilalle, joka kaikesta huolimatta vielä välillä täällä vilauttaa nimeään. Ficci oli aivan ihanaa perjantai-illan luettavaa, ja sopii erinomaisesti tälle palstalle.
Aivan samaa mieltä! ❤
 
vierailija
Nimimerkit juuri altistaa kiusaamiselle. Nykyään tämä eräs harvemmin tarttuu teksteihini ellei sitten syyttääkseen minua joksikin ruusuroivaksi tai taroriksi. Kumpikaan en ole ollut. Joku muu kylläkin. Piti vaan nimi jättää käytöstä kun tämä yksi riehui kimpussa kokoajan ja jopa pilkkasi nimeä.
 
vierailija
He, jotka ovat pitkistä ficeistä kiinnostuneita, varmaan osaavat järjestää itsensä sinne. Olisihan siellä paljon isommat apajat kuin tämän ketjun ficit. Seksuaalista häirintää tuoda väkisin tänne tekstejä ja laittaa niihin joku muodollinen varoitus.
Eihän siinä alussa edes ollut mitään seksuaalista. Sitten alkoi huohottelut ja keimailut ja lopussa vielä k-18 merkintä (tosin se k-18 olisi voinut olla aiemmin ja ei siinä lopussakaan nyt mitään sen kummempaa ollut mitä ei olisi ollut jo vähän aiemmin). Täytyy aina hämmästellä mikä saa lukemaan nämä loppuun? Tässä tapauksessa varsinkin olisi ollut monta tilaisuutta rullata ohi. Eikö itsehillintä riitä enää siinä kohtaa kun toiminta on aluillaan että lopettaisi lukemisen vai mikä? Helpostihan nuo ohittaa.
 
vierailija
Ihme tyyppi kun vetää herneen nenään todellakin aiheeseen kuuluvista K/B ficeistä palstalla, mutta ei Henri-kuumistelijoiden kokoontumisajoista. :'D (Ei missään nimessä ollut Henri-kuumistelua vastaan tämä, jatkakaa! Huvitti vain erään prioriteetit.)
Jollain on heikko kohta Henriä kohtaan.
Sori, en voinut vastustaa kiusausta laittaa tätä.
 
vierailija
Ei niissä minusta ole ainakaan samaa tyyliä. Samaa aihetta nyt sattui olemaan. Itsehän luin ja luen ne ponijututkin jos niitä tulee vain yksi sinne tai tänne. Hirnauskis vaan sinnekin ja mukavaa Umk-päivää.
 
vierailija
Ei niissä minusta ole ainakaan samaa tyyliä. Samaa aihetta nyt sattui olemaan. Itsehän luin ja luen ne ponijututkin jos niitä tulee vain yksi sinne tai tänne. Hirnauskis vaan sinnekin ja mukavaa Umk-päivää.
Itse en kyllä piittaa noista ponijutuista. Niissähän puhutaan tosi halventavasti Bojanista, mutta en tiedä.. ehkä nekin sopii sitten tietynlaisille ihmisille.
 
vierailija
B: Hey broder, I've been translating your interview all morning. Interesting.

K: Well, it wasn't quite what was thinking.

B: Really. I think it was just what you are thinking. You know that I know, what you are.

K: You know, but I am sure, you don't know the whole truth about me. We can talk about it when you come to Helsinki.

B: And not only talk. I think we start to think same way about some things. So about these things.

K: What things?

B: Think about it. Broder, it will be shockingly funny. I just can't wait.
 
vierailija
Itse en kyllä piittaa noista ponijutuista. Niissähän puhutaan tosi halventavasti Bojanista, mutta en tiedä.. ehkä nekin sopii sitten tietynlaisille ihmisille.
Ei mulla mitään B vastaan ole ja ihan yhtälailla ihastelen sitäkin täällä. Otan ne huumorilla ihan niitä jotain törkeimpiä trollausajan juttuja lukuunottamatta. Mutta mulla onkin varmaan musta huumorintaju enkä jaksa pahastua tai paheksua.
 
vierailija
Poni ei todellakaan ole Leila, vaan Anna-Liisa numero 69. Ymmärrän ponia, koska häntäkin selvästi korventaa se sisäinen polte ja kaipaus UMK2023 kautta kohtaan. Kuumuus, jota B&K ei koskaan tule täydellisesti täyttämään. Mikä meidät erottaa on se, että itse pidän Jokereista ja koen, että Bojanin ja Käärijän välissä on jotakin ainutlaatuista. Poni on hyvä kirjoittaja ja vähän minua harmittaa se, että ponispämmäyksen sijaan hän voisi keskittyä kirjoittamaan niitä kuumia ficcejään. Minä ainakin lukisin niitä. Ymmärrän kyllä hyvin, että vastustuksen vuoksi niille on vaikea löytää sopivaa paikkaa edes Kääriä ketjusta. Valitettavasti kuumat ficit (vaikka ne koskisivat itse aihetta) poistuvat vauvalta, joten tästä kärsii kaikki niiden ystävät.
 
vierailija
Olin ulkona kävelyllä ja yhtäkkiä mitochondriencocktailin viimeisimmästä ficistä saamani hyvin epäselvä shippirunoidea alkoi materialisoitua ja päähäni alkoi suorastaan vyöryä sanoja ja kuvia myös omaan uuteen ficciini liittyen. Yritin epätoivoisesti hokea niitä päässäni, etteivät ne katoa (en tykkää tehdä kännykällä muistiinpanoja tai nauhoittaa puhetta). Oli niin intensiivinen kokemus, että kun pääsin kotiin iski migreeniaura. :D Vuosikymmeniä olen kirjoittanut kaikenlaista ja ei ole kyllä ihan tällaisen intensiteetin kokemusta ollut. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Olin ulkona kävelyllä ja yhtäkkiä mitochondriencocktailin viimeisimmästä ficistä saamani hyvin epäselvä shippirunoidea alkoi materialisoitua ja päähäni alkoi suorastaan vyöryä sanoja ja kuvia myös omaan uuteen ficciini liittyen. Yritin epätoivoisesti hokea niitä päässäni, etteivät ne katoa (en tykkää tehdä kännykällä muistiinpanoja tai nauhoittaa puhetta). Oli niin intensiivinen kokemus, että kun pääsin kotiin iski migreeniaura. :D Vuosikymmeniä olen kirjoittanut kaikenlaista ja ei ole kyllä ihan tällaisen intensiteetin kokemusta ollut. :)

- Joymuffin
Ihana kun joillain on kirjoittamisen lahja. Itse haluaisin kirjoittaa, mutta sanat eivät vaan tule fiksussa järjestyksessä mielenkiintoisiksi lauseiksi. Migreeniä poden kyllä ja muita kehon kipuja, mutta nekään eivät ole avanneet kirjoittamisen lukkoja.
 

Yhteistyössä