Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En jaksa enää arvailla. Jos sulla ei ole edelleenkään mitään kiinnostusta ihan omana itsenäsi kertoa mulle edes missä mennään lukuisista kysymyksistä ja mun omista kertomisista huolimatta, ei mun ole mitään järkeä roikkua tässä vuodesta toiseen. Etköhän sä olis jo kiinnostukses ilmaissut. On tuo tuntunut irtoavan muillekin. Vuodesta toiseen se 'on ollut vähän kaikkea hässäkkää' tai 'on ollut kiire' ei oikein enää vakuuta. Kuka haluaa tulla aina sijalla 278. saadakseen edes muutaman aidon ja rehellisen sanan. ❤🌞
 
vierailija
Minun ei tarvitse olla tippaakaan kärsivällisempi eikä olla kiinnostunut junista ja tietokoneista. Nyt olisi aika keskittyä rakkauteen ja siihen mikä on elämässä merkityksellistä.
 
vierailija
Hyvää yötä halein suukoin ihmekaunottarelle 30 km päähän! Oisitpa täällä kanssain kuuntelemassa säveltaietta. Nyt ratiosta Nürnbergin mestarlaulajia. Aattelen siua. Kauniita unia.
 
vierailija
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni, olet ajatuksissani. Aika mennyt nyt siivillä kirjojen ja käsitöiden parissa. Yhtään ei nyt jaksaminen riitä palstoille . Ikävöin sinua kuitenkin ihan entiseen tapaan !
 

Yhteistyössä