Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis tarkoitin, että mulle on aina olleet ok. Kun joku yritti väittää, että näin ois vain myöhemmin tulleilla.
Oli se ok muillekin. Sittemmin tänne ja vauvallekin on pesiytynyt jotain aggressiivisesti kommentoivia joille se on joku punainen vaate. Ja kun yleinen mielipide on näiden takia hieman muuttunut niin se on varmaan sitten myös muokannut muistikuvia. En oikein osaa muuten selittää tuota ilmiötä jos olette oikeasti täällä aina olleet.
t. eri
 
vierailija
Ihan käsittämättömäksi mennyt keskustelu täällä. Vauvalla oli tänään tosi hyvä meininki, miksi täällä on tällaista tunkkaista jankkausta? Ja vielä tällaisena pivänä, kuns aatiin kaikenlaista ihanaa, podcast ja Ruoskan sanat. Yrittäkää nyt ryhdistäytyä.
 
vierailija
Täällä on nyt käynnissä jotain täysin turhaa keskustelua, joka ei johda yhtään mihinkään. Voisiko sen siis ihan vaan lopettaa. Vai tuleeko tuosta jankkauksesta jollekin oikeasti hyvä olo?
 
vierailija
Oli se ok muillekin. Sittemmin tänne ja vauvallekin on pesiytynyt jotain aggressiivisesti kommentoivia joille se on joku punainen vaate. Ja kun yleinen mielipide on näiden takia hieman muuttunut niin se on varmaan sitten myös muokannut muistikuvia. En oikein osaa muuten selittää tuota ilmiötä jos olette oikeasti täällä aina olleet.
t. eri
Juu. Mä piut paut piittaan heidän hysteerisyydestään asiaan liittyen, siinähän vaahtoavat, se on ihan viihdyttävää.
 
vierailija
Oli se ok muillekin. Sittemmin tänne ja vauvallekin on pesiytynyt jotain aggressiivisesti kommentoivia joille se on joku punainen vaate. Ja kun yleinen mielipide on näiden takia hieman muuttunut niin se on varmaan sitten myös muokannut muistikuvia. En oikein osaa muuten selittää tuota ilmiötä jos olette oikeasti täällä aina olleet.
t. eri
Eiköhän tää aika isolta osin johdu myös ihan vaan Jeren kunnioittamisesta, ainakin omalla kohdalla. Ehkä hänen mielipide asiaan ei sillon ollut yhtä selvillä.
 
vierailija
Ei hän täällä ole pyytänyt ja kun en ainakaan itse ole fb ryhmässä niin en tiedä mistä siellä on jauhettu ja mikä se pyyntö tosiasiallisesti oli. Näillä palstoilla kun aina meinaa olla vähän outojakin tulkintoja.
Kirjaimellisesti se pyyntö oli, että hänen lapsenlapsensa parisuhdestatus on asia, jonka toivoisi pysyvän poissa somekeskustelusta.
 
vierailija
No daa, jokainen tajusi kyllä mihin sillä viitattiin. Tarotar myös itse sanoi, että maat vastasivat irl horoskooppimerkkien elementtejä. Siis että Kuningas 1 vaakaa vastaava, Kuningatar samoin, Kuningas 2 maamerkkiä vastaava (tai mikä ikinä kauris nyt onkaan)
Tajusi varmaankin, mutta ei tosiaan hän maininnut ikinä tarkemmin eli äsken oli hieman valehtelua asiasta, varmasti suurin osa täällä pystyy kunnioittamaan J:n toivetta tässä
 
vierailija
En usko. Kopioipa se viesti tänne niin katsotaan. Lisäksi itse ainakin käsitin, että ko ryhmässä puhe meni jotenkin tosi rumaksi ja siihen puututtiin.
No hitto senhän takia täälläkin on nykyisin niin ärhäkkä suhtautuminen gf-puheisiin, kun tässä vaiheessa ne ei mitenkään voi tulla mistään hyväntahtoisesta näkökulmasta. Sillä aiheella on trollattu niin paljon ja jankattu se niin kuoliaaksi, ettei ihmekään, jos joku jankkaamassa siitä, että kyllä minulla on oikeus puhua asiasta, herättää pahaa verta. Mikä ihmeen tarve asiasta on edes puhua? Miksei voi vaan olla hiljaa? Ainoa syy mainintoihin tässä vaiheessa on vain halu kiusata ja ärsyttää muita, ja siksi siihen vastataan samalla mitalla ja ärsyyntyneesti.
 
vierailija
Tajusi varmaankin, mutta ei tosiaan hän maininnut ikinä tarkemmin eli äsken oli hieman valehtelua asiasta, varmasti suurin osa täällä pystyy kunnioittamaan J:n toivetta tässä
Kun sitä luentaa toivottiin / suunniteltiin tasan tarkkaan pyydettiin että tekis gf:n mukanaolosta. Ei sitä gf:ää niissä kommenteissa millään savumerkeillä ilmoitettu.
 

Yhteistyössä