Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tännekin tämä. Kohdasta 14:45 Kärtsää. Lähtee JJn kanssa Sloveniaan
Ei vitsi, onneksi katsoin tän, vaikka en oo muuten oikein näistä lätkäjutuista jaksanut innostua. Kyllä on selvästi tehty vaikutus kun on vielä perään laitettu whatsappia!!!
 
vierailija
No puhelin taskuun tai missä sitä nyt tavallisesti kuljetatkaan. Etkä välttämättä tietty tartte sitäkään jos et aio ostaa mitään tai ottaa kuvia. Siinä tapauksessa kaikki vaan narikkaan.
Täytyy katsoa mahtuuko taskuun on kyllä aika pieni puhelin tai sitten toi vyölaukku tai puhelinpussi, puhelin on kyllä ihan pakollinen minulle ilman en osaisi olla
 
vierailija
Hmmm... mulla tuli vissiin vähän toisenlaiset ajatukset tästä, koska ei varsinaisesti naurata. Saatoin kyllä just purra alahuultani ja nielaista kuuluvasti.
Joo ymmärrän ja mahdollisesti alkuper. kirjoittaja on myös tarkoittanut kaikenlaista kuumistelua siinä yhteydessä. Mulle vaan tuli mieleen koominen kuva Krisistä inttämässä eli jankkaamassa kuinka hän on parempi. 😅 Kun se jotenkin sopisi hänen persoonaansa niin hyvin. Ja ehkä vielä erilaisten
malliposeerausten saattelemana.
 
vierailija
Joo ymmärrän ja mahdollisesti alkuper. kirjoittaja on myös tarkoittanut kaikenlaista kuumistelua siinä yhteydessä. Mulle vaan tuli mieleen koominen kuva Krisistä inttämässä eli jankkaamassa kuinka hän on parempi. Kun se jotenkin sopisi hänen persoonaansa niin hyvin. Ja ehkä vielä erilaisten
malliposeerausten saattelemana.
Joo, pääsen kyllä tähänkin mielikuvaan 😁 Eikä se ehkä ole edes ristiriidassa sen kanssa että se pyrkisi osoittamaan ylivertaisuuttaan myös seksuaalisesti 😂
 
vierailija
Mä veikkaan, että K&B ei samalla lailla enää kuumistele keskenään nyt maaliskuussa. Tai eihän ne periaatteessa ole kuumistelleet enää Liverpoolin jälkeen muutenkaan kuin lavalla, loppu on fanien innostuksesta kumpuavaa tulkintaa.
Vaikka majoittuisivat 3.3. Malmin yksiöön, jos siitä julkaistaan mitään faneille on sit kyllä niin serviceä vain kuin olla ja voi.
En jaksa oikein uskoa edes Kärpyn ihaniin rakastuneisuussilmäilyihin B:tä kohtaan a la Ville Vedenpään haastattelu lavan ulkopuolellakaan.
Kiva silti nähdä heidät yhdessä (tai kiva tietää että voivat olla toistensa seurassa, vaikkei me siitä mitään nähtäisikään).
Jaksaakohan Bojankaan enää ”päättäväisesti” edistää yhtään mitään, vaikka ois homppeli tai bi ja fiilannut Kärtsää oikeasti.
 
vierailija
Mä veikkaan, että K&B ei samalla lailla enää kuumistele keskenään nyt maaliskuussa. Tai eihän ne periaatteessa ole kuumistelleet enää Liverpoolin jälkeen muutenkaan kuin lavalla, loppu on fanien innostuksesta kumpuavaa tulkintaa.
Vaikka majoittuisivat 3.3. Malmin yksiöön, jos siitä julkaistaan mitään faneille on sit kyllä niin serviceä vain kuin olla ja voi.
En jaksa oikein uskoa edes Kärpyn ihaniin rakastuneisuussilmäilyihin B:tä kohtaan a la Ville Vedenpään haastattelu lavan ulkopuolellakaan.
Kiva silti nähdä heidät yhdessä (tai kiva tietää että voivat olla toistensa seurassa, vaikkei me siitä mitään nähtäisikään).
Jaksaakohan Bojankaan enää ”päättäväisesti” edistää yhtään mitään, vaikka ois homppeli tai bi ja fiilannut Kärtsää oikeasti.
Semmonen mielipide sieltä sitten.
 
vierailija
Mä veikkaan, että K&B ei samalla lailla enää kuumistele keskenään nyt maaliskuussa. Tai eihän ne periaatteessa ole kuumistelleet enää Liverpoolin jälkeen muutenkaan kuin lavalla, loppu on fanien innostuksesta kumpuavaa tulkintaa.
Vaikka majoittuisivat 3.3. Malmin yksiöön, jos siitä julkaistaan mitään faneille on sit kyllä niin serviceä vain kuin olla ja voi.
En jaksa oikein uskoa edes Kärpyn ihaniin rakastuneisuussilmäilyihin B:tä kohtaan a la Ville Vedenpään haastattelu lavan ulkopuolellakaan.
Kiva silti nähdä heidät yhdessä (tai kiva tietää että voivat olla toistensa seurassa, vaikkei me siitä mitään nähtäisikään).
Jaksaakohan Bojankaan enää ”päättäväisesti” edistää yhtään mitään, vaikka ois homppeli tai bi ja fiilannut Kärtsää oikeasti.
B:n unelmatreffit kuitenkin tapahtui tampereella. Siellä on sen verran ollut faneja että tiedetään puitteiden olleen just sellaiset kuin se kertoi, mutta keskustelut on olleet kahdenkeskisiä. En siis todellakaan pidä niitten tekemisiä fanservicenä.

Se on sitten asia erikseen onko mitään edistettävää tai halua samanlaiseen läheisyyteen kuin aiemmin. Kyllähän ihmissuhteet muuttavat muotoaan vaikkei mitään dramaattista tapahtuisikaan.
 
vierailija
B:n unelmatreffit kuitenkin tapahtui tampereella. Siellä on sen verran ollut faneja että tiedetään puitteiden olleen just sellaiset kuin se kertoi, mutta keskustelut on olleet kahdenkeskisiä. En siis todellakaan pidä niitten tekemisiä fanservicenä.

Se on sitten asia erikseen onko mitään edistettävää tai halua samanlaiseen läheisyyteen kuin aiemmin. Kyllähän ihmissuhteet muuttavat muotoaan vaikkei mitään dramaattista tapahtuisikaan.
Joo, minulla on omaksikin yllätyksekseni loppunut kokonaan usko, jopa siihen, että olisivat mitenkään erityisiä ystäviäkään enää. En tässä luettele niitä asioita, jotka sen saivat aikaan.
 

Yhteistyössä