Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oho nyt on kyl kova tuottaja joksuilla. Onko C:n kontakteja vai kenen?
Siis eiks se Zare enää olekaan tuottaja? Kuka tuotannossa vastaa soundien tyylistä tai muhkeudesta tms? Oon koko ajan kaivannut JO levyille laadullisesti parempaa soundia. Nykyisin biisit on kuin demo-vaiheessa, jos vertaa esim Guns N Rosesiin vaikkapa, vaikka monissa biiseissä on potentiaalia enempään. Toivottavasti saisivat mukaan tuottajan tekemään sille levytyksen äänimaailmalle jotain 🙏
 
vierailija
Siis eiks se Zare enää olekaan tuottaja? Kuka tuotannossa vastaa soundien tyylistä tai muhkeudesta tms? Oon koko ajan kaivannut JO levyille laadullisesti parempaa soundia. Nykyisin biisit on kuin demo-vaiheessa, jos vertaa esim Guns N Rosesiin vaikkapa, vaikka monissa biiseissä on potentiaalia enempään. Toivottavasti saisivat mukaan tuottajan tekemään sille levytyksen äänimaailmalle jotain
On se varmaan vielä tuottajana kyllähän ne keskusteli videopuhelussa siinä yhdessä instastoorissa. Ehkä tässä biisissä eri tuottaja?
 
vierailija
Tää on niin hauska seurata arvailuja, kuka kuvassa ja millä perusteella. Salapoliisityötä. Oikeesti kivaa, en jaksa itse seurata niin somea, mieluummin seuraan näitä analyysejä. 🩷
 
vierailija
Oliko tämä jo täällä? Studio Ljubljanan stoorissa mukana eräs, jonka kasvot on peitetty. Sääli että tällä kertaa on aika mahdotonta deluluilla Kärpän lennähtäneen tuonne, vaan eiköhän se Damon ole kuvauksiinkin sitten osallistunut.
Ou ou Cameltoe!!
:D Eikös henkilöllä ole B sormus.
 
vierailija
Mua vaan naurattaa toi cameltoen kontribuutio. Jopa Mark jakoi stoorissaan linkin niihin presaveihin, mutta ct onnistui vain tägäämään jokerien instan.
Miten ihmeessä se kimallekameli ei oo onnistunut laittamaan sitä kusista linkkiä postaukseen 🙈
Onkohan se yhtään nohevampi sen toisen suojattinsa Ellen kanssa vai is this the best he can do?

Ja joo, ymmärrän, että managerin hommat ei oo mitään promoamista, mutta kun hän kerran Instassa on ja seuraajia on paljon, niin olisiko mahdotonta laittaa sitä linkkiä myös 😩
 
vierailija
Olisi kyllä ihan cool, jos Joksuillakin alkaisi näkyä meikkiä. :) Boitsustahan on se yksi meikkikuva ja nyt oli se Krisin kuva.

Mutta ehkä biisin teemaan sopien Boitsulla onkin pellemeikit. :D Siis merkityksessä, että hänestä on tehty pelle.
 
vierailija
Musta tuntuu että paatti ajoi lopullisesti karille.. olihan se jo aika pitkä ketju ja paljon poistelua. Ehkä pitää tämä päivä vielä odotella ja sitten suunnitella uuden rakentamista (laivarakentaja, oletkohan vielä paikalla?)
 
vierailija
Siis eiks se Zare enää olekaan tuottaja? Kuka tuotannossa vastaa soundien tyylistä tai muhkeudesta tms? Oon koko ajan kaivannut JO levyille laadullisesti parempaa soundia. Nykyisin biisit on kuin demo-vaiheessa, jos vertaa esim Guns N Rosesiin vaikkapa, vaikka monissa biiseissä on potentiaalia enempään. Toivottavasti saisivat mukaan tuottajan tekemään sille levytyksen äänimaailmalle jotain
Carpe Diemiin on listattu molemmat Žare ja Todd Burke tuottajiksi niin ehkäpä uudella biisillä on myös kaksi tuottajaa.
 
vierailija
Laitoin ainakin vauvalle pyynnön, että avaisivat emoaluksen. Toivottavasti laivanrakentaja on vielä linjoilla, sillä edessäpäin on monia mielenkiintoisia tapahtumia, jolloin emoketjua tarvitaan.
 
vierailija
On hän ainakin Kääriä-ketjussa evakossa ollut. Mutta ehkä tosiaan kannattaa odotella vielä.
Täällä ollaan. Pyörin vähän kaikkialla, mutta puutarhassa nyt enimmäkseen silloin kun paatti on upoksissa. Enkä myöskään olisi vielä uutta ketjua perustamassa, odotellaan rauhassa tosiaan viikonlopun yli ja katsotaan, onko sitten syytä ruveta rakennushommiin.

T. laivanrakentaja
 
vierailija
vierailija

Yhteistyössä