Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä itsekin shippaan osittain tosielämän pohjalta, mutta siihen ei kuulu mitkään yksityiselämän sivuhenkilöt ja nämä jankkaukset ei kiinnosta yhtään pätkää, K ei halua tuoda yksityiselämäänsä esiin niin sitä tulisi kunnioittaa
 
vierailija
Toi Kärika-promokuva on ihan kauhea, anteeksi! Luulin jo että pääsin siitä yli mutta sitten menin viisukuppilaa lukemaan niin eikö siellä joku ollut postannut johonkin ketjuun sen kuvan niin sain sitä naaman täydeltä taas. Ei ihmekään että taitaa jäädä K:n yhdeksi vähiten tykätyistä kuvista, jopa Erikan fanivahvistuksilla pönkitettynä.
Mä ymmärrän tän. Ei ole munkaan suosikkikuvia ja en yhtään tykkää K:n tai Erikan stailauksesta, puistattavaa katsottavaa. Mutta selvästi siinä on tiettyä taiteellista vaikutelmaa haettu ja siitä pisteet, ovat toteuttaneet sen hyvin. Tyyli ei vaan itseeni vetoa millään lailla.
 
vierailija
Onhan se vähän surullista kun K:sta saisi niin helposti hienoja kuvia ja lookkeja. Tosin tuolla stylistillä on tainnut olla päämääränä saada K:sta mahdollisimman luotaantyötävän näköinen, ehkä se liittyy biisin sanoihin.
Sitä juuri en tajua. Tehdään henkilöstä vastenmielisen näköinen. Mitä hiton järkeä siinä on. Eikö K osaa käyttää Ei sanaa.
 
vierailija
Minusta se kuva oli kiinnostavampi kuin useat Damonin ottamista kuvista, vaikka en pidä Erikasta yhtään ja olen enemmän Joksu-fani muutenkin. Ei se ollut kaunis tai seksikäs tai ihana, mutta en minä myöskään ymmärrä noita kauhisteluita luotaantyöntävyydestä.
 
vierailija
Mä ymmärrän tän. Ei ole munkaan suosikkikuvia ja en yhtään tykkää K:n tai Erikan stailauksesta, puistattavaa katsottavaa. Mutta selvästi siinä on tiettyä taiteellista vaikutelmaa haettu ja siitä pisteet, ovat toteuttaneet sen hyvin. Tyyli ei vaan itseeni vetoa millään lailla.
[/QUOTE
Ei vetoa minuunkaan. Onko artistien suostuttava ihan mihin vain? Kuka määrää. Levy-yhtiökö. Kun katselijoita ja kuuntelijoita yököttää koko hiton taiteellisuus.
 
vierailija
Ettei teillä.joillain nyt olisi jotain omia pelkoja poikkeavaa ulkonäköä kohtaan? Kummallista kommentointia. Minusta kumpikin on aika upea kuvassa. Ja hienot tyylit näkyi aiemminkin. Minulle tulee joku avargardistinen tyyli mieleen. Olisivatko jotain avaruudesta tulleita tms.
 
vierailija
Suurin osa K:n faneista ei myöskään tykkää siitä kuvista... sillä on vain 32t tykkäystä, joista noin 10t on luultavasti Erikan yhteispostauksen puolelta (Erika on saanut viime aikoina kuviinsa noin 5-14t tykkäystä), eli vain noin 22t Kärtsän puolelta. Oisko just nyt sen vähiten tykätyimpiä kuvia? Housut kintuissa joulukuvassa on melkein 100t, linnan juhlat kuva samoin, hiihtokuva noin 70t, perus keikkakuvat 40-50t. Eli 50-75% normitykkääjistä ei oo tykänneet,
 
vierailija
Suurin osa K:n faneista ei myöskään tykkää siitä kuvista... sillä on vain 32t tykkäystä, joista noin 10t on luultavasti Erikan yhteispostauksen puolelta (Erika on saanut viime aikoina kuviinsa noin 5-14t tykkäystä), eli vain noin 22t Kärtsän puolelta. Oisko just nyt sen vähiten tykätyimpiä kuvia? Housut kintuissa joulukuvassa on melkein 100t, linnan juhlat kuva samoin, hiihtokuva noin 70t, perus keikkakuvat 40-50t. Eli 50-75% normitykkääjistä ei oo tykänneet,
Kai se nyt on vähiten tykätyin muutaman tunnin kun on ollut, mitä ihmettä tää nyt on 😂
 
vierailija
Suurin osa K:n faneista ei myöskään tykkää siitä kuvista... sillä on vain 32t tykkäystä, joista noin 10t on luultavasti Erikan yhteispostauksen puolelta (Erika on saanut viime aikoina kuviinsa noin 5-14t tykkäystä), eli vain noin 22t Kärtsän puolelta. Oisko just nyt sen vähiten tykätyimpiä kuvia? Housut kintuissa joulukuvassa on melkein 100t, linnan juhlat kuva samoin, hiihtokuva noin 70t, perus keikkakuvat 40-50t. Eli 50-75% normitykkääjistä ei oo tykänneet,
Kommentteja jo nyt suht sama määrä, kun kahdessa aiemmassa postauksessa.
 

Yhteistyössä