"Työelämägallup: Perussuomalaiset ja kokoomus edelleen duunarien ykköspuolueet"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Perussuomalaiset ja kokoomus ovat edelleen suosituimmat puolueet työelämässä olevien keskuudessa. Tuoreen Työelämägallupin mukaan puolueiden kannatus on kestänyt ay-liikkeen lakko-operoinnista huolimatta."

Elämäntapatyöttömät hyökkäävät Orpon hallitusta vastaan.

"Perussuomalaiset ja kokoomus ovat edelleen suosituimmat puolueet työelämässä olevien keskuudessa. Tuoreen Työelämägallupin mukaan puolueiden kannatus on kestänyt ay-liikkeen lakko-operoinnista huolimatta."

Disinformaatiolla ei ole tässä yhteiskunnassa mitään osaa eikä arpaa.
Mene sinäkin Satosen seuraksi Senaatintorille räntäsateeseen niin pääsi selviää.

YRITTÄJIEN TILAAMA GALLUP, anna mun nauraa =))

Kokoomuslaiset ja persutit lakkoilee puolueidensa muodostamaa hallitusta vastaan, metkaa =)

YRITTÄJIEN TILAAMA GALLUP, anna mun nauraa =))
Työelämägallup: Kokoomus ja perussuomalaiset työelämän ykköspuolueet

"Kokoomus ja perussuomalaiset ovat edelleen suosituimmat puolueet työelämässä olevien keskuudessa. Tuoreen Työelämägallupin mukaan puolueiden kannatus on kestänyt ay-liikkeen lakko-operoinnista huolimatta.

Näin kysyttiin 
Kyselyn toteutti Verian Suomen Yrittäjien toimeksiannosta 11. –24.1.2024.  Vastaajina oli 1 001 työelämässä mukana olevaa (palkansaajat, yrittäjät, työttömät ja lomautetut).  Vastaajat olivat 18–69-vuotiaita suomalaisia. Aineisto edustaa kohderyhmän työelämässä mukana olevia suomalaisia.  Tulosten luottamusväli kokonaistuloksen osalta on 3,1 prosenttiyksikköä suuntaansa 50 prosentin tulostasolla.
https://www.yrittajat.fi/tiedotteet...ja-perussuomalaisten-tyoelaman-ykkospuolueet/

"Duunarien ykköspuolueet" ja kyseltiin myös yrittäjiltä, olisiko ollut puolet =))

"Nyt halataan perussuomalaiset kuoliaaksi." Vaikuttaisi siltä, että presidenttiehdokkaan mielestä persut olivat (ja ovat) hyödyllisiä hölmöjä.

Siltä näyttää. En vitsaillut persuista yhtä raskaasti kuin nykyään verrattuna Sipilän hallituksen aikaan. Olin silloin aktiivimallin pyörteissä. Nykyään olen eläkkeellä ja nauran kippurassa tämän palstan persujen kirjoituksille. Teillä on edessänne vielä kivisempi tie kuin minulla aikoinaan. En ymmärrä miksi ihmiset äänestävät hölmöjä ja sirkuspellejä eduskuntaan.

Siltä näyttää. En vitsaillut persuista yhtä raskaasti kuin nykyään verrattuna Sipilän hallituksen aikaan. Olin silloin aktiivimallin pyörteissä. Nykyään olen eläkkeellä ja nauran kippurassa tämän palstan persujen kirjoituksille. Teillä on edessänne vielä kivisempi tie kuin minulla aikoinaan. En ymmärrä miksi ihmiset äänestävät hölmöjä ja sirkuspellejä eduskuntaan.

Näin. Veikkaan, että tulevat vielä kokemaan nahoissaan itsekin tämän kaiken seuraukset. Toki olisi toivottavaa, että hallitus tulisi työntekijöitä vastaan ja tarkistaisi päätöksiään.

Yhteistyössä