Ketä ikävöit?Sua niin ikävä.
Potkukelkka olisi parempi. Olis tuki ja vois kuljettaa tavaraa tai ihmistä kyydissä.Jos tiet jätettäis hiekottamatta niin kaikki vois liikkua luistimilla
Pari viikkoa paremmin. Uusi lääkitys auttoi valvottavaan asiaan. Ihan fyysiseen sairauteen liittyvä.Oletko saanut nukuttua?
Hyvää yötä & kauniita unia rakas N-mies. 🩷
Tarvitsisin sinua huomenna tueksi ja turvaksi "alamäkiluisteluun".
Ahaa, hyvä että siitä oli apua. Saako kysyä mistä kyse? Minun rakastettuni taas on nukkunut huonosti ja viettänyt yöt netissä.Pari viikkoa paremmin. Uusi lääkitys auttoi valvottavaan asiaan. Ihan fyysiseen sairauteen liittyvä.
Tästä samaa mieltä!Potkukelkka olisi parempi. Olis tuki ja vois kuljettaa tavaraa tai ihmistä kyydissä.
Ihan fyysisestä sairaudesta, jonka oireiden vuoksi ei ole saanut nukuttua. Itse en ole ollut netissä vaan pyörinyt tuskissani sängyssä tuntikausia. Nyt pari viikkoa saanut nukuttua. Saan erityisluvallista lääkettä, joka on jo täyttänyt vuoden lääkemaksukaton tälle vuodelle. Sen enempiä en kerro.Ahaa, hyvä että siitä oli apua. Saako kysyä mistä kyse? Minun rakastettuni taas on nukkunut huonosti ja viettänyt yöt netissä.
Nukkuminen on ollut parempaa joulusta asti. On kevyempää, vähemmän stressiä.Uni tulee kyllä helposti ja maittaa, mutta työpäivät leikkaavat sen liian aikaisin aamulla. Univelkaa tulee. Entä itselläsi?