Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pääsin vasta nyt mukaan mayhemiin, siis kyllä se liikaa olis jos B siellä miehen kanssa kuvattavana. Jotenkin veikkaan ettei kyseessä B vaan jotain muuta vaikka tietenkin toivoisin näin.
 
vierailija
Pääsin vasta nyt mukaan mayhemiin, siis kyllä se liikaa olis jos B siellä miehen kanssa kuvattavana. Jotenkin veikkaan ettei kyseessä B vaan jotain muuta vaikka tietenkin toivoisin näin.
Vaikka minulle sopisi, että B. kuvissa vaikka nuolisi jotain toista miestä, joksut eivät uskalla ehkä rikkoa sitä täydellistä kuvaa idolilaulajasta. Osalle fandomia se voisi olla liikaa ja kuitenkin eikö me olla välillä oltu sitä mieltä, että B. on joskus liiankin varovainen fanien suhteen (menee välillä liiaksi fanien mieleksi ).
 
vierailija
Tähän väliin sellainen pikku huomio, että JO-fanitus ja K&B-shippaus on tehnyt tästä naisesta todella taitavan multitaskaajan. Palstailu sujuu usein työn ohessa silloin kun teen etätöitä, ja tänä iltana katselen television vaaliohjelmaa, seuraan instagramia Damonin kuvia odotellen (paljon jännittävämpää kuin tuo edellinen😆), luen kahta palstaa ja neulon kaulahuivia. Kaikkia näitä siis yhtä aikaa eikä ole edes vaikeaa. 😂
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Vaikka minulle sopisi, että B. kuvissa vaikka nuolisi jotain toista miestä, joksut eivät uskalla ehkä rikkoa sitä täydellistä kuvaa idolilaulajasta. Osalle fandomia se voisi olla liikaa ja kuitenkin eikö me olla välillä oltu sitä mieltä, että B. on joskus liiankin varovainen fanien suhteen (menee välillä liiaksi fanien mieleksi ).
Siis nyt mun täytyi hetki oikein nieleskellä, kun mielikuva Bojanista nuolemassa, siis kirjaimellisesti nuolemassa jotain miestä (samaan tapaan kuin K nuoli B:tä) täytti mun pään 🔥🥵🔥
 
vierailija
Täällä on nyt sivukaupalla esitetty mielipiteitä siitä, että uusista kuvista ei tykätä ja että ei enää shipata. Ymmärrättekö, että tuollainen negatiivissävyinen kommentointi herättää ärsytysreaktioita niissä, jotka haluaisivat keskittyä täällä K:n ja B:n ihailuun ja shippaamiseen. Jos jonkun mielestä kuvat ja shippaus on perseestä, olkoon niin. Mutta ettehän te mene päiväkotiinkaan töihin ja kuuluta siellä kovaan ääneen, että inhoan muuten lapsia. Jotakin tilannetajua olisi hyvä olla keskustelupalstallakin, jonka tarkoitus on kuitenkin keskittyä ihasteluun ja shippaamiseen.
👍🏻
 
vierailija
Hei voisko joku vaikka laittaa linkin johonkin James Dean -kuvaan, johon nyt Bojanin kuvia verrataan tai josta nämä kuvat nyt olisi pastissi? Vai pidetäänkö vaan kaikkia mustavalkoisia kuvia hyvännäköisestä tupakoivasta miehestä aina automaattisesti viittauksena James Deaniin?
Eikö nyt ole enää paikalla yhtään James Dean -kuviin vertaajaa, kun tähän ei kukaan vastaa? Ihan vilpittömästi kiinnostaisi, kun Dean-kuvat ei kuulu mun yleissivistykseen.
 
vierailija
Tähän väliin sellainen pikku huomio, että JO-fanitus ja K&B-shippaus on tehnyt tästä naisesta todella taitavan multitaskaajan. Palstailu sujuu usein työn ohessa silloin kun teen etätöitä, ja tänä iltana katselen television vaaliohjelmaa, seuraan instagramia Damonin kuvia odotellen (paljon jännittävämpää kuin tuo edellinen), luen kahta palstaa ja neulon kaulahuivia. Kaikkia näitä siis yhtä aikaa eikä ole edes vaikeaa.
😄👍
 
vierailija
Tähän väliin sellainen pikku huomio, että JO-fanitus ja K&B-shippaus on tehnyt tästä naisesta todella taitavan multitaskaajan. Palstailu sujuu usein työn ohessa silloin kun teen etätöitä, ja tänä iltana katselen television vaaliohjelmaa, seuraan instagramia Damonin kuvia odotellen (paljon jännittävämpää kuin tuo edellinen😆), luen kahta palstaa ja neulon kaulahuivia. Kaikkia näitä siis yhtä aikaa eikä ole edes vaikeaa. 😂
Neulotko joksuille, maaliskuu lähestyy.
 
vierailija
Eikö nyt ole enää paikalla yhtään James Dean -kuviin vertaajaa, kun tähän ei kukaan vastaa? Ihan vilpittömästi kiinnostaisi, kun Dean-kuvat ei kuulu mun yleissivistykseen.
Mulle tuli siitä kuvasta kanssa mieleen James Dean mutta en ole sitä tänne kirjoittanut. Kuvahaulla nyt löytyi lähinnä tälläinen mutta mielestäni on olemassa joku vielä samanlaisempikin mutta on mahdollista että muistan väärin.
 
vierailija
Mulle tuli siitä kuvasta kanssa mieleen James Dean mutta en ole sitä tänne kirjoittanut. Kuvahaulla nyt löytyi lähinnä tälläinen mutta mielestäni on olemassa joku vielä samanlaisempikin mutta on mahdollista että muistan väärin.
Ok, kiitos kun vastasit. Mä en nyt kyllä parhaalla tahdollakaan silti näe tuossa mitään samaa kuin Bojanin kuvissa, muuta kuin että molemmissa on nuori mies tupakan kanssa. Ehkä joku voi vielä avata tätä enemmän.
 

Yhteistyössä