Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Upea on tuossakin kuvassa! 🔥 Jotain erilaista siinä on omaan silmään kuin muissa kuvissa, ei näytä kaikkein eniten omalta itseltään siinä, mutta sehän tuossa on toisaalta ideanakin, saada esiin erilaisia puolia. ❤
 
vierailija
Ei nää nyt oikein sytytä, ei mitään mitä palaisin katsomaan. Krisin kuvat oli oikein onnistuneita, nämä taas vähän pettymys, ihan kivoja.
Niin me olemme erilaisia ja näemme kuvat eri tavalla. Krisin kuvat eivät puolestaan herättäneet minussa mitään tuntemuksia, ne oli kertavilkaisulla katsottu. Ymmärrän pettymyksen tunteesi Bojanin kuviin, kun itselleni Krisin kuvat olivat vastaava pettymys. Bojanin viimeöisiä kuvia olen sen sijaan tuijottanut jo tunteja, ja näiden uusien tutkimiseen ja fiilistelyyn menee varmasti koko sunnuntai.
 
vierailija
Jotakin kiehtovaa tuossa lähikuvassa karjuvasta Bojanista. En tiedä olenko ikinä nähnyt sitä noin raakana ja emotionaalisena. Jotenkin ahdistava kuva ja silti sitä vaan tekee mieli tuijottaa.

Damon ei ole kuvannut poikia niin kuin he olisivat jotakin kiiltokuva-artisteja, vaan epätäydellisinä ihmisinä, jotka vaan sattuvat olemaan hirvittävän kauniita ja lahjakkaita. Ehkä siksi jotkut eivät näistä kuvista syty, kun ne sotkevat vähän sitä omin fantasioin väritettyä kuvaa mikä elää vain fanien omissa päissä. Ilmankos Kris käytti kuvauksista nimeä "therapy sessions". Damonin kanssa tehtävä taiteellinen yhteistyö on varmasti hyvin inspiroivaa heille itselleenkin. En oikeesti malta odottaa mitä kaikkea sieltä on vielä tulossa.
 
vierailija
Tällainen kommentointi saisi loppua täältä. Jokaisella on oikeus haaveilla ja fantasioida julkisuuden henkilöistä ilman, että muut alkavat sanelemaan, että millainen haaveilu on sitä oikeaa haaveilua.
Ei ehkä kannata ottaa niin vakavasti? Osa koittaa vähän härnätä kun tietää että täällä välillä reagoidaan niin voimakkaasti noihin. Pahastuminen ja sen näyttäminen on heille palkkio.
 
vierailija
Jotakin kiehtovaa tuossa lähikuvassa karjuvasta Bojanista. En tiedä olenko ikinä nähnyt sitä noin raakana ja emotionaalisena. Jotenkin ahdistava kuva ja silti sitä vaan tekee mieli tuijottaa.

Damon ei ole kuvannut poikia niin kuin he olisivat jotakin kiiltokuva-artisteja, vaan epätäydellisinä ihmisinä, jotka vaan sattuvat olemaan hirvittävän kauniita ja lahjakkaita. Ehkä siksi jotkut eivät näistä kuvista syty, kun ne sotkevat vähän sitä omin fantasioin väritettyä kuvaa mikä elää vain fanien omissa päissä. Ilmankos Kris käytti kuvauksista nimeä "therapy sessions". Damonin kanssa tehtävä taiteellinen yhteistyö on varmasti hyvin inspiroivaa heille itselleenkin. En oikeesti malta odottaa mitä kaikkea sieltä on vielä tulossa.
Ei mulla mitään fantasioita mene rikki, onko nämä sun ekoja ikinä näkemiäsi taidekuvia?
Mä en vain satu pitämään näistä, siis en tarkoita että inhoan, nämä eivät vain herätä eivätkä sytytä itsessäni yhtään mitään. Minusta jotenkin stereotyyppisiä taidekuvia, eivätkä NIIN malliensa oloisia, kuin ehkä heistä saisi. Toki on näissäkin ilmaisua enkä itse osaisi ottaa vastaavia enkä itse keksi millaisia kuvat olisivat ilmaistessaan henkilöitä vielä minun mielestäni paremmin.
Mutta sen tiedän, että nää vaan on mulle silleen et ”Aha, tämmösiä” ja siinä se.
 
vierailija
Jotakin kiehtovaa tuossa lähikuvassa karjuvasta Bojanista. En tiedä olenko ikinä nähnyt sitä noin raakana ja emotionaalisena. Jotenkin ahdistava kuva ja silti sitä vaan tekee mieli tuijottaa.

Damon ei ole kuvannut poikia niin kuin he olisivat jotakin kiiltokuva-artisteja, vaan epätäydellisinä ihmisinä, jotka vaan sattuvat olemaan hirvittävän kauniita ja lahjakkaita. Ehkä siksi jotkut eivät näistä kuvista syty, kun ne sotkevat vähän sitä omin fantasioin väritettyä kuvaa mikä elää vain fanien omissa päissä. Ilmankos Kris käytti kuvauksista nimeä "therapy sessions". Damonin kanssa tehtävä taiteellinen yhteistyö on varmasti hyvin inspiroivaa heille itselleenkin. En oikeesti malta odottaa mitä kaikkea sieltä on vielä tulossa.
Mun kohdalla kyse ei ole siitä, että joku Bojanista luotu illuusio rikkoutuisi. En välitä mistään siloposkisista hymypojista, nämä kuvat eivät vaan yksinkertaisesti olleet musta hyviä.
 
vierailija
Ei ehkä kannata ottaa niin vakavasti? Osa koittaa vähän härnätä kun tietää että täällä välillä reagoidaan niin voimakkaasti noihin. Pahastuminen ja sen näyttäminen on heille palkkio.
En kauheasti välitä siitä, saako trollit toisten reaktioista palkintoja jne. Enemmän ärsyttää sun holhoava kommentti, jossa yritetään sanella, että mitä tänne saa kirjoittaa ja mitkä tunteet täällä on ok näyttää. Joskus on hyvä avata vaikeitakin aiheita, eikä vaan lakaista niitä maton alle.
 
vierailija
Mun kohdalla kyse ei ole siitä, että joku Bojanista luotu illuusio rikkoutuisi. En välitä mistään siloposkisista hymypojista, nämä kuvat eivät vaan yksinkertaisesti olleet musta hyviä.
Mulla sama. Pojista olisi saanut todella hyviä kuvia, mutta nämä eivät olleet sellaisia. Minusta nämä ovat masentavia. Mutta luulen että he itse haluavat luoda demonisen kuvan, jolla pärjätään ulkomailla.
 
vierailija
Mä mietin Damonin ja Joksujen ensikohtaamista. Damon varmaan miettinyt, että miten voi olla näin hyvännäköinen bändi ja sormet syyhynnyt päästä kuvaamaan ❤🔥❤🔥 Ei tule muita bändejä mieleen, jossa näin komeat jäsenet, varsinkaan Briteistä.
 

Yhteistyössä