vierailija
Mua on sanottu Armi Aavikon näköiseksi, mut tuskin sitä tässä tarkotitArmi on hylännyt minut
Mua on sanottu Armi Aavikon näköiseksi, mut tuskin sitä tässä tarkotitArmi on hylännyt minut
Kuinka pitkään?Tai sitten tykkään, koska on jatkunut näin pitkään. Sivusta
Retkut sietääkin jättää näppejään nuolemaan.Armi on hylännyt minut
No?Joskus elämä päättyy pitkiin valoihin.
Vuoden.Kuinka pitkään?
Mikä se toivottu reaktio sitten on?Kaipaan sua. Vuosi toisensa jälkeen. Palstalta toiselle. En enää häiriköi sua irl, en huutele postilaatikosta tai kiipeile parvekkeelle säikäyttelemään. Pommitan vaan näillä viesteillä vaikka en saakaan toivottua reaktiota. Ehkä joskus lopetan mutta se päivä ei ole vielä tänään.
Varmaan jotain reaktiota millä ilmenee, että toivoa on? SivustaMikä se toivottu reaktio sitten on?
Ihan kuin olisit joskus näin tehnyt... 🥱Kaipaan sua. Vuosi toisensa jälkeen. Palstalta toiselle. En enää häiriköi sua irl, en huutele postilaatikosta tai kiipeile parvekkeelle säikäyttelemään. Pommitan vaan näillä viesteillä vaikka en saakaan toivottua reaktiota. Ehkä joskus lopetan mutta se päivä ei ole vielä tänään.
Mikset häiritse? Jos se olisi hänen mielestään toivottavaa...Käsittämätön ikävä ollut sua jatkuvasti. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. En häiritse kuitenkaan, vaikka haluaisin hyvää yötä
Samaoon niin Nössö Että harmittaa!
Väärin, en voi pakottaa ketään olemaan minulle mitään.Jos noin ilmaiset, niin kerrot myös oman vastauksesi. Joten se, tämä, siitä.
Ei se ole. Olisi vastannut aikaisempiin jos olisi toivottavaa.Mikset häiritse? Jos se olisi hänen mielestään toivottavaa...