Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Illalla viimeiseksi katson kuvaasi. Se kertoo kaiken: sen, että olet minulle olemassa vain kuvassa, mutta että olet minulle paljon ja illan viimeinen ajatus. Enempää en koskaan tule sinusta saamaan.
 
vierailija
Milloin olet viimeksi puhunut kaivattusi kanssa irl? Tai vaihtanut mitään viestejä missään muualla kuin anonyymeillä nettipalstoilla? Onko siitä viikkoja? Kuukausia? Vuosia? Eikö oikeasti ole mahdollista jutella irl ja sanoa, että pidät hänestä ja haluaisit tavata kahden kesken?
Sivusta.
Olen laittanut sp:a, en ole saanut vastausta kuin kerran viime vuosina. 🥺
 
Olen laittanut sp:a, en ole saanut vastausta kuin kerran viime vuosina.
Ok. No se kyllä kertoo aika vahvasti siitä, ettei hänellä ole haluja tavata. Onko sinulla mahdollisuutta nähdä häntä livenä esim. jonkin harrastuksen tai työn merkeissä? Ehkä se lievittäisi, jos voisit edes silloin tällöin ihailla häntä livenä? Joka tapauksessa, vaikkei hän haluaisikaan sinua, niin varmaan hän haluaisi, että olet aktiivinen, teet asioita, harrastat, kehität itseäsi, menet elämässäsi eteenpäin ja voit hyvin. Tulevaisuudesta ei koskaan tiedä, joten pitää pysyä vireessä koko ajan pitää itsensä hyvinvoivana ja aktiivisena. Silloin on valmis, jos jokin tilaisuus aukeaa.
 

Yhteistyössä