vierailija
God, in those photos Alessandra is beautiful! Truly a gorgeous girl! Made in Italy
Ei ole olemassa täällä, koska K ei ole maininnut ketään. Nyt turpa kiinni siellä ja nukkumaan, ehkä sulla on selvempi päivä huomenna.Nähty tai ei, hän on kuitenkin olemassa ja iso osa Kn elämää.
Tämä shippausketju on hyvin pitkälti stalkkerien ylläpitämä. Populaatio joka elää harhamaailmassa.Jahas, täällä on paikalla ankeuttajatrolli. Siispä aika poistua ->
Tuleeko sulle yllätyksenä, että tämän shippausketjun funktio onkin shippaaminen, johon kuuluu se, että asioita tarkastellaan shippausnäkökulmasta ja iloitaan aina kun jotain siihen sopivaa matskua tulee. Jos tämä ei miellytä, niin sulle löytyy varmaan muita ketjuja, joihin voit mennä keskustelemaan asiapohjalta.
Ei täällä oo koskaan tarvinnu itselle vastailla, nytkin monta järkevää täällä yhtäaikaa.Kulta se olet sinä itse jolle vastailet.
Mene sä edeltä. Me jäädään tänne.Tämä shippausketju on hyvin pitkälti stalkkerien ylläpitämä. Populaatio joka elää harhamaailmassa.
Tulkaa nyt tähän päivään ja kuunnelkaa UMK 24.
UMk 23 on historiaa.
Sen kun näkis. Sinä ja sun sivupersoonat taas asialla.Ei täällä oo koskaan tarvinnu itselle vastailla, nytkin monta järkevää täällä yhtäaikaa.
Jere on Tavalla. Ja avovaimo mukana. Käärijä on lomalla.Ei ole olemassa täällä, koska K ei ole maininnut ketään. Nyt turpa kiinni siellä ja nukkumaan, ehkä sulla on selvempi päivä huomenna.
Mitä vittua.Jere on Tavalla. Ja avovaimo mukana. Käärijä on lomalla.
Voi ku teidän päätki selvenis puan!Ei ole olemassa täällä, koska K ei ole maininnut ketään. Nyt turpa kiinni siellä ja nukkumaan, ehkä sulla on selvempi päivä huomenna.
Tavalla näin Jeren ja Häärijän itse. Sulla tuskin sen parempaa tietoa on.Jere on Tavalla. Ja avovaimo mukana. Käärijä on lomalla.
Oon kuunnellu, ei uppoo. Pysyn Kärtsässä ja Joksuissa.Tämä shippausketju on hyvin pitkälti stalkkerien ylläpitämä. Populaatio joka elää harhamaailmassa.
Tulkaa nyt tähän päivään ja kuunnelkaa UMK 24.
UMk 23 on historiaa.
Juuri näin. Tuntuu että ankeuttajalle on tärkeämpää tuntea ylemmyydentunnetta ja paremmuutta toitottamalla omaa agendaansa jostakin totuudesta siten, että häneltä on täysin hämärtynyt ymmärrys shippauksen tarkoituksesta ja siitä, että hän on väärässä paikassa. Kaikki vasta-argumentit vain ruokkivat hänen huomionkipeyttään.Jahas, täällä on paikalla ankeuttajatrolli. Siispä aika poistua ->
Tuleeko sulle yllätyksenä, että tämän shippausketjun funktio onkin shippaaminen, johon kuuluu se, että asioita tarkastellaan shippausnäkökulmasta ja iloitaan aina kun jotain siihen sopivaa matskua tulee. Jos tämä ei miellytä, niin sulle löytyy varmaan muita ketjuja, joihin voit mennä keskustelemaan asiapohjalta.
Sä olet parasta viihdettä mussukka.Voi ku teidän päätki selvenis puan!
Mä iloitsen täällä myös. Ankeuttajat on vaan hädissään, kun tuli näin ihana päätös illalle ja yrittävät trollailla, mutta ei voisi vähempää heidän jankkaus kiinnostaa.Mä iloitsen täällä, ei sitä kukaan saa pois vietyä.
No olitko sä siellä Tavastialla toteamassa paikallaolijat vai muuten vaan kiukkuat?Mitä vittua.
Hae apua, jos todellisuus on noin hankala hahmottaa.
On varmasti ainakin viesteilty. Ihanat.Onkohan siellä bäkkärillä soitettu kimppapuhelua Lontooseen?
Ankeuttajat voi poistua, nyt ei onnistu. Ihana palata päivän jälkeen Instaa selaamaan ja siellä on B:n rakkaudentunnustus Jerelle! Tarvittiin vain Härtsä ja Alessandra savuverhoksi, niin uskalsi sellaisenkin kommentin laittaa. Ljubav, ihanaa, tällä on hyvä aloittaa ja lopettaa netin selaus tältä erää.
Bn rakkaudentunnustus? Anna mun kaikki kestää.
Mun piti hetken miettiä et kuka hitsin T mut joo tajusinJere oli Tavastialla kaverinsa T:n kanssa. Molemmat vapaalla, hiukset taakse suittuina. Ei muita seurueessa.
Kun nimenomaan EI ole nähty tänään Tavalla. Jos muuta väität, niin laita linkki siihen silminnäkijähavaintoon, jonka mukaan olisi nähtyt? Et taida löytää...On nähty, kun hän on siellä aviomiehensä kanssa.