Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selvästi se K&B-Jesse-video avasi jotain, kun olen yrittänyt nyt yli 8 kk kirjoittaa jotain kunnon shippirunoa (eikä sellaista, että ihmiset kysyvät, että miten tämä siis liittyy aiheeseen :p ), puolivalmiita tekeleitä on lisäksi muutama ja joitain ideoita ollut jo kuukausikaupalla. Olin käynyt jo nukkumaan, kun yhtäkkiä sitä kamaa alkoi vain tulla (liittyen mm. yhteen ~syyskuiseen ideaan joka taas liittyy osittain viisufinaaliyön käytäväkävelyyn) ja piti nousta takaisin koneelle. Pitää vielä editoida jossain vaiheessa. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Näkee, että kun ei ole enää oikein mitään odotettavaa, niin porukka ei pysty enää pysymään aiheessa. Siis sellaista odotettavaa, josta riittäisi puhumista.
Ei jokin asia, jota odotetaan, mutta josta ei riitä mitään puhumista, ole sama juttu.
Kesällä oli oikeasti koko ajan jotain odotettavaa ja puhe pysyi aiheessa koko ajan.
Olen hyvin eri mieltä. Viime aikoina on ollut (ja edelleen on) paljon enemmän odotettavaa kuin kesällä. :) Kyllä sitä puhuttavaakin riittäisi paljon, mutta erilaiset tahot haluavat sotkea soppaa.
 
vierailija
Olen hyvin eri mieltä. Viime aikoina on ollut (ja edelleen on) paljon enemmän odotettavaa kuin kesällä. Kyllä sitä puhuttavaakin riittäisi paljon, mutta erilaiset tahot haluavat sotkea soppaa.
Oon eri mieltä molemmista hyvällä:) puhuttavaa riittäää monenlaista, ja varmasti paljon enemmän kuin kukaan tai moni osasi kuvitella ennen Kn tammikuun kestävää "sometaukoa" :D

Sen sijaan se, miten tiukasti kukakin haluaa keskittyä tiukkarajaisesti KB:hen ja muiden sivujuonteiden fiilistelyyn, vaihtelee. Tästä oli hyvin kirjoitettu aiemmissa viesteissä. Se, minkä joku kokee vain hauskana, voi jollekkin olla jo shippausta ja päinvastoin. Täällä on ollut mukava ja rakentava ilmapiiri!

Itsekin oon täällä parikin kertaa luultavasti erehtynyt ajattelemaan jotain trollina, kun kyse on ollut eri mielipiteistä tai tavoista shipata tai suhtautua.

Ei jooko ruokita dissausta täällä vaan enemmän vastata viesteihin, jotka herättää intoa itsellä:)
 
vierailija
Selvästi se K&B-Jesse-video avasi jotain, kun olen yrittänyt nyt yli 8 kk kirjoittaa jotain kunnon shippirunoa (eikä sellaista, että ihmiset kysyvät, että miten tämä siis liittyy aiheeseen ), puolivalmiita tekeleitä on lisäksi muutama ja joitain ideoita ollut jo kuukausikaupalla. Olin käynyt jo nukkumaan, kun yhtäkkiä sitä kamaa alkoi vain tulla (liittyen mm. yhteen ~syyskuiseen ideaan joka taas liittyy osittain viisufinaaliyön käytäväkävelyyn) ja piti nousta takaisin koneelle. Pitää vielä editoida jossain vaiheessa.

- Joymuffin
Ihana kuulla🥰 Mullakin se video herätti voimakkaita tunteita, mutta en saa oikein otetta niistä. Mua oikeasti liikutti, miten K bongasi B:n kaikkien niiden ihmisten keskeltä, viittoi Jessen kanssa luokseen, miten Jesse antoi tilaa B:lle, ja miten iloiselta B näytti. Kaikki se riemu ja hellyys. Saisipa sitä pulloon.
 
vierailija
Laitetaan vielä tännekin tuo vauvalta löytynyt Kris dress up game, kun sinne se varmaan hukkuu kaikkien väittelyiden keskelle:


Tuossa on kyllä nähty vaivaa, tosi hienosti toteutettu. Nyt pääsee tekemään Krisistä just sellaisen mallipojun tai babygirlin kun haluaa😍
 
vierailija
Laitetaan vielä tännekin tuo vauvalta löytynyt Kris dress up game, kun sinne se varmaan hukkuu kaikkien väittelyiden keskelle:


Tuossa on kyllä nähty vaivaa, tosi hienosti toteutettu. Nyt pääsee tekemään Krisistä just sellaisen mallipojun tai babygirlin kun haluaa
Vau, tohon on kyllä nähty niin paljon vaivaa! Ihan mieletön!
 
LadySlo, mielenkiinnosta kysyn, millaista kahvia Sloveniassa tyypillisesti juodaan? Kahvi ei taida olla suodatinkahvia kuten Suomessa yleisesti. Näissä Jokereiden videoklipeissä näyttäisi kahvia olevan tummaa ja vahvaa laatua, espressotyypistä (?).
Turkish or espresso! :)
The boys are definitely drinking turkish, they brought "džezva" with them. :)
 
vierailija
Onkohan tästä soveliasta kirjoittaa täällä? En ole siis bromance-parittamassa Kärtsyä kenellekään, vaan ihmettelen ääneen siihen liittyvää keskustelua ja sen rajoitusta. Jos tällainen yleinen keskustelu ei ole sopivaa täällä, pahoittelut. Täällä on yleensä ollut tilaa keskustella pidemmin, enemmän ja laajemminkin aiheista.

Viime päivien keskustelua vauvalla seuranneena mulla herättää pientä ihmetystä, miten jyrkästi Bn tai Kn miesläheisyyshetkiin muiden kanssa on suhtauduttu keskustelussa esiintymisessä (Tommy tai Pekka). Muista en muista oikein. Tätä aihetta on kai täälläkin välillä sivuttu, ja ymmärrän kyllä, että nämä on KB-parille tarkoitettuja shippipaikkoja, ja muiden paitsi heidän sivushipit on sallittuja, ja että osa kokee jotenkin harmillisena tai uhkana muiden heidän miesläheisyysfiilisten maininnan.

Itse olen yllättynyt, miten ilman keikkojakin miesläheisyys pompahtaa esille Kärtsyn somessa ja tekemisissä edelleen, OF:n lisäksi tietenkin. Vaikkei kukaan varmasti tiedä, miten asiat menee, niin on tuo musta yllättävää ja hämmentävää, miten teema nousee esille ja sen perusteella vaikuttaisi Kärtsällä kiinnostavan. Ehkä sitä kautta käsittelee mahdollisia uusia tai aiemmin vieraita tunteita, vaikka se ihan kaveriläppäbromance-läheisyyttä onkin.
K sanoo haippaavansa Pekkaa ja arasteli hieman että miten käy. Selkeä ihailu oli molemminpuolista. "Musta tuntuu että jotain suurta on tulossa" sanoi K.

"Läppänä" voidaan pitää sitten yhtä lailla Kärtsän Bojan-bromance -"läppiä", kun läppälinjalle lähdetään.
 
vierailija
Ihmetyttää se että K läheisyys jonkun toisen mieshenkilön kanssa aiheuttaa niin vahvoja reaktioita joihinkin vauvalla ja poistelu alkaa. Itse en kykene ymmärtämään tätä. Aion kyllä jatkossa kirjoitella kaikesta mitä K tekee välittämättä näistä. Todella kummallista yritystä rajoittaa keskustelua. Jos ei olsii tuota vänkäystä niin koko aihe olisi pian ohi.
Mä kyllä kans kaipaan vähän avoimempaa otetta K;n "miesläheisyysprojekteihin". Annetut viittet olivat nyt sen verran mehukkaita🤤
 
vierailija
Huh toi meno Vauvalla on muuttunut aivan hirveäksi. Pelkkää riitaa ja puhumista henkilöistä, jotka eivät liity Käärijään ja Bojaniin millään tavalla. Tuntuu, että tämään siellä oli pelkästään ikäviä tyyppejä paikalla. Katsoin reilun tunnin Yle Areenaa ja kun tulin takaisin, ajattelin, että siellä ois kivasti vilkuiltu Jokereiden uusin musiikkipostaus ja keskusteltu siitä, niin vielä mitä.
Yksi kiva kommentti, johon nolla reagointia! Sen sijaan paskanjauhantaa jostain Peksistä.
Mä itse mietin, että jos toi sävel, jota Bojan lauloi, on siitä itkuhanat aukaisseesta kappaleesta, niin ou boi! Se kuulosti nimittäin hy väl tä.
Itse oon pelännyt, etten välttämättä tykkää uusista kappaleista, koska olen tosi hidas pääsemään biiseihin sisään, jos ne eivät ole varsinaisesti musamakuani. Enkä pidä melankoliasta. Mutta kun tuohan kuulosti lähes duurilta. Se, jos biisissä ois edes duuri-osia olisi iloinen yllätys!
Söpöjä Joksut tälleen promotessaan biisiään, nyt en kyllä malta odottaa lisää promoa!
Mutta kyllä harmittaa toi Vauvan meno, siellä ei ilmeisesti ole enää Joksu- eikä Bojanfaneja.
Joo minäkin tulin katsomaan onko täällä keskustelua tuosta biisinpätkästä ja ihmeellisen vähän sitä on huomioitu. Minustakin se kuulosti mahtavalta! 😍 Joksujen musiikki on kyllä muutenkin juuri sellaista mistä tykkään, joten odotukset on korkealla uusien biisien suhteen! ❤
 
vierailija
Mä kyllä kans kaipaan vähän avoimempaa otetta K;n "miesläheisyysprojekteihin". Annetut viittet olivat nyt sen verran mehukkaita
Mua ei ainakaan haittaa toisten keskustelut mitenkään, vaikken noihin juttuihin osallistukaan. K:lla vaikuttaa kuitenkin olevan niin omat erilliset kuviot B:stä nykyään, että toivon että jos/ kun B:llä on joskus jotain uusia kuvioita, niin samat tyypit muistaa olla avoimin mielin myös häntä kohtaan, eikä siitä ala hirveä valitus. Ovat siis selvästi läheisiä edelleen, en yritä kiistää sitä. Tämä liittyy vaan näihin palstakeskusteluihin, kun usein vaikuttaa että ei väliä mitkä kuviot K:lla on, niin B:n pitäisi vaan ikuisesti odotella häntä joidenkin mukaan. Tuo epätasapaino noissa keskusteluissa siis rassaa, ei he itse tai heidän tekemiset.
 
vierailija
Mua ei ainakaan haittaa toisten keskustelut mitenkään, vaikken noihin juttuihin osallistukaan. K:lla vaikuttaa kuitenkin olevan niin omat erilliset kuviot B:stä nykyään, että toivon että jos/ kun B:llä on joskus jotain uusia kuvioita, niin samat tyypit muistaa olla avoimin mielin myös häntä kohtaan, eikä siitä ala hirveä valitus. Ovat siis selvästi läheisiä edelleen, en yritä kiistää sitä. Tämä liittyy vaan näihin palstakeskusteluihin, kun usein vaikuttaa että ei väliä mitkä kuviot K:lla on, niin B:n pitäisi vaan ikuisesti odotella häntä joidenkin mukaan. Tuo epätasapaino noissa keskusteluissa siis rassaa, ei he itse tai heidän tekemiset.
Mä ehdin vähän enemmän seurata keskustelua vauvalla tänään ja viikonloppuna, ja täytyy sanoa, että kyllähän se melkoista provosointia ja trollailua aiheesta oli , P&K-ficcejä spämmättiin yms. Rehellisesti sanottuna, minustakin tuntui tosi pahalta välillä, olen niin vannoutunut B&K-shippaaja, rakastan heitä yhdessä. Monet tekstit sieltä ovat toki poistuneet jälkikäteen.Itse hyväksyn siis hyväntahtoisen ja huumorintajuisen keskustelun aiheesta, on tervetulluttakin. Pakko olla ehdottomasti, samaa mieltä tässä tilanteessa, että jos Bojanista vastaavaa puhuttavaa, niin sokka irti vaan. Turha pitää väkisin keskustelussa tällaista outoa tasapainoa.
 
vierailija
Mä kyllä kans kaipaan vähän avoimempaa otetta K;n "miesläheisyysprojekteihin". Annetut viittet olivat nyt sen verran mehukkaita
Mulla taas tällainen ajatustapa vaan tekee pahaa. Ilmeisesti sitten oman OTP:n rajat on niin selvät, että tekee vaan pahaa lukea, miten innolla muut on parittamassa heti seuraavalle vastaantulevalle miehelle K:ta. Mä en näe, että keskustelua pitäisi vapauttaa yhtään enempää, ainoastaan ehkä siinä mielessä, miten se B:hen heijastuu tai liittyy.
 
vierailija
Mulla taas tällainen ajatustapa vaan tekee pahaa. Ilmeisesti sitten oman OTP:n rajat on niin selvät, että tekee vaan pahaa lukea, miten innolla muut on parittamassa heti seuraavalle vastaantulevalle miehelle K:ta. Mä en näe, että keskustelua pitäisi vapauttaa yhtään enempää, ainoastaan ehkä siinä mielessä, miten se B:hen heijastuu tai liittyy.
Sama mulla, ja olen siis tuo. edellisen viestin kirjoittaja. Mulla on rehellisesti jopa tunne, että taisinpa nyt jäädä aika yksin shippaamaan K&B 😂 Aika monet näkee K:n mielellään jo seuraavan miehen kainalossa (ei huumoria) . Osaavat ehkä ottaa asian niin, että me nyt vaan vähän haaveillaan muutakin tässä K&B-shipin varjolla. Mä olen niin lapsellinen, että en vain osaa.
 
vierailija
Sama mulla, ja olen siis tuo. edellisen viestin kirjoittaja. Mulla on rehellisesti jopa tunne, että taisinpa nyt jäädä aika yksin shippaamaan K&B Aika monet näkee K:n mielellään jo seuraavan miehen kainalossa (ei huumoria) . Osaavat ehkä ottaa asian niin, että me nyt vaan vähän haaveillaan muutakin tässä K&B-shipin varjolla. Mä olen niin lapsellinen, että en vain osaa.
No, jäädään sitten ilmeisesti kahdestaan puolustamaan linnaketta. Mulla ei ainakaan ole mitään kiinnostusta keskustella K:n muista "mieskuvioista", vaan kaikki innostukseni liittyy nimenomaan K/B:hen. En ole välittänyt aiemmistakaan K:n "poikkis-pokedexin" jäsenistä, vaikka kuinka huumorin varjolla siinä mennään. Sen verran voi lohduttautua, että kaikesta vitsailusta huolimatta nämä B:n jälkeiset pokedexiin lisätyt ei yksikään ole saaneet kovin paljon huomiota fandomissa, millä meinaan siis kunnon analyysejä tai ficcejä tai taidetta. Ei se innostus siis vitseistä huolimatta monella kanna sinne asti, että ficcejä ruvettaisiin väsäämään. Kertoo kuitenkin jotain siitä, millä tasolla K/B on kaikkeen muuhun verrattuna.
 
vierailija
No, jäädään sitten ilmeisesti kahdestaan puolustamaan linnaketta. Mulla ei ainakaan ole mitään kiinnostusta keskustella K:n muista "mieskuvioista", vaan kaikki innostukseni liittyy nimenomaan K/B:hen. En ole välittänyt aiemmistakaan K:n "poikkis-pokedexin" jäsenistä, vaikka kuinka huumorin varjolla siinä mennään. Sen verran voi lohduttautua, että kaikesta vitsailusta huolimatta nämä B:n jälkeiset pokedexiin lisätyt ei yksikään ole saaneet kovin paljon huomiota fandomissa, millä meinaan siis kunnon analyysejä tai ficcejä tai taidetta. Ei se innostus siis vitseistä huolimatta monella kanna sinne asti, että ficcejä ruvettaisiin väsäämään. Kertoo kuitenkin jotain siitä, millä tasolla K/B on kaikkeen muuhun verrattuna.
Ihana kuulla ja lohduttaa, että on joku toinenkin samoilla linjoilla ❤ Sen verran vielä sanon aiheesta, että meitähän on tietty joka lähtöön, mutta niin vaan aika monet, peukuista päätellen, hyppäsivät Kääriä-ketjuun hekumoimaan ja kuumistelmaan P&K:ta. Ei se keskustelu ehkä siinä ketjussa sitten kanna kuitenkaan kovin pitkälle, sitten palataan takaisin.Mutta nyt lopetan ennen kuin hermostutan kaikki, tämä P&K-keskustelu ei minun mielestäni kuulu varsinkaan Puutarhaan. Kiitos ja anteeksi ❤
 
vierailija
Mä ehdin vähän enemmän seurata keskustelua vauvalla tänään ja viikonloppuna, ja täytyy sanoa, että kyllähän se melkoista provosointia ja trollailua aiheesta oli , P&K-ficcejä spämmättiin yms. Rehellisesti sanottuna, minustakin tuntui tosi pahalta välillä, olen niin vannoutunut B&K-shippaaja, rakastan heitä yhdessä. Monet tekstit sieltä ovat toki poistuneet jälkikäteen.Itse hyväksyn siis hyväntahtoisen ja huumorintajuisen keskustelun aiheesta, on tervetulluttakin. Pakko olla ehdottomasti, samaa mieltä tässä tilanteessa, että jos Bojanista vastaavaa puhuttavaa, niin sokka irti vaan. Turha pitää väkisin keskustelussa tällaista outoa tasapainoa.
Olen ymmärtänyt, että vauvalla on ollut sama trollihyökkäys, kun aina tietyin väliajoin? Kuka lieneekään. Silloin pysyn itse pois, käyn vain välillä katsomassa milloin uskaltaa palata. Aamulla aikaisin tämä/nämä on hetken poissa.
 
vierailija
Olen ymmärtänyt, että vauvalla on ollut sama trollihyökkäys, kun aina tietyin väliajoin? Kuka lieneekään. Silloin pysyn itse pois, käyn vain välillä katsomassa milloin uskaltaa palata. Aamulla aikaisin tämä/nämä on hetken poissa.
Joo oli trolleja, provosointia, mutta selkeästi meitä shippareitakin moneen lähtöön. Kaikki eivät taida olla niin sydämestään B&K.lle omistautuneita kuin minä. . Joillekin selvästi sopii monishippi, tai lähdetään helposti mukaan seuraavaan paritukseen, ehkä Bojan jotakuta kyllästyttää jo kommenteista päätellen, ja yritetään ujuttaa mukaan vaivihkaa jotain uutta. Kokonaisuudesta muodostui melkoinen kaaos. Ja edelleenkin ymmärrän, minä en päätä enkä yritäkään päättää, mitä ketjuissa keskustellaan.
 
vierailija
Aihetta on nyt käsitelty kyllästymiseen asti niin Vauvalla kuin täällä, mutta laitanpa vielä minäkin sanasen. En välitä muista parituksista enkä sivuparituksistakaan, K:ta ja B:tä varten olen täällä, mutta nämä hehkutukset muista - oli sitten kyse Damianista tai Peksistä - menisivät nopeasti ohi, jos me, jotka emme niistä välitä, emme joka vaiheessa kommentoisi asiaa vastaan. Siinä lähtee nämä helposti innostuvat, läpänheittäjät ja suhteen ihastelijat sellaiselle puolustuskannalle, että koko aihe repeää käsistä, niin kuin nyt on käynyt. Vielä typerämpää on tehdä jotain kostoparituksia, koska se vie aiheen taas toiseen äärimmäisyyteen. Ihan rehellisesti, paras keino on harpata ja laittaa niitä omia kiinnostuksenkohteita väliin, jos vaikka toinen samanlainen tarttuisi kiinni ja saataisiin keskustelua aikaan muustakin.
 
vierailija
Typerä kysymys tietämättömältä: onko se turkkilainen kahvi siis vahvaa? Eikö siis varmaan JO:sta suomalainen suodatinkahvi maistu tosi karmealta? Itse taas en voisi kuvitella mitään kamalampaa kuin puruja kahvissani ja eikös siinä turkkilaisessa ne ole siellä kupin pohjalla (tai käytännössä suussa).
 
vierailija
En tiedä, miksi luovuus on nyt kukkinut niin kovasti etenkin lyhyempien tekstien parissa, mutta tässä eilen kirjoittamani minific. :)


Pukumies: Tota, yleensä täntyyppiset aihepiirit ei oo mennyt Balkanilla niin hyvin läpi. Siellä on aika erilaiset meiningit kuin Pohjois- ja Länsi-Euroopassa. Semmonen …vähän konservatiivisempi meininki.

Art Director: No mut tässä on tällasta raavasta maskuliinisuutta ja hapatettuja elintarvikkeita, ne vetää tosi hyvin siellä päin.

PM: Hmm, no, raavas, kaipa joo.

AD: Tää kamppis pitäis nyt kuitenkin saada sinne. Etenkin Sloveniaan, se on tosi tärkee kohdealue.

PM: Eiks siellä oo joku pari miljoonaa asukasta?

AD: Se on olennainen segmentti koko markkina-alueen vallottamiseksi, nauto… siis Valion markkinatutkimuksen mukaan. Slovenialaiset miehetkin reagoi tosi positiivisesti B-testauksessa.

PM: Meinaat A/B-testausta siis?

AD: Joo, sitä just.

PM: Jokin tässä kyllä vähän epäilyttää, mut ei kai siinä mitään. Laitetaan JCDecaux’lle matskut menemään ja toukokuuko oli se alotusaika?

AD: Yes because yes.


- Joymuffin
 
vierailija
Mulla taas tällainen ajatustapa vaan tekee pahaa. Ilmeisesti sitten oman OTP:n rajat on niin selvät, että tekee vaan pahaa lukea, miten innolla muut on parittamassa heti seuraavalle vastaantulevalle miehelle K:ta. Mä en näe, että keskustelua pitäisi vapauttaa yhtään enempää, ainoastaan ehkä siinä mielessä, miten se B:hen heijastuu tai liittyy.
Samat ajatukset itselläkin, ette tosiaankaan ole ainoita
 

Yhteistyössä